آموزش طراحی لباس طراحان مد

1

طراحی لباس، دنیای شگفت‌‌انگیزی از طرح ها، رنگ ها و خلاقیت های تمام نشدنی است. این هنر- صنعت، جریان مد در هر اقلیم را تعریف و سامان می‌بخشد. طراحان مد، خالقان جریان مد محسوب می‌شوند و با ایجاد سبک های پوشش، حمایت مصرف کنندگان را برمی‌انگیزند. این روند، منجر به تولید مد در پوشش و به تبع آن بخش های دیگری از جامعه می‌شود. طراحی لباس، به همان اندازه که بر وجوه زیبایی شناسانه تکیه دارد، هنری کاربردی و صنعتی پویا است. این هنر- صنعت به شکل مستمر، علاقمندانی را به خود جذب می‌کند تا در این حوزه آموزش ببینند. موسسه طراحان مد، یکی از این مراکز آموزش طراحی لباس محسوب می‌شود که تا به حال هنرمندان بسیاری را در این رشته تربیت کرده است.

 طراحان مد

موسسه طراحان مد و جریان سازی مد

طراحان مد، یکی از برترین موسسات آموزشی در حوزه آموزش مد و فشن و موضوعات وابسته به آن محسوب می‌شود. این موسسه که از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده تا به حال بیش از ۷۰۰۰ هنرجو و بالغ بر ۸۷۴ دوره آموزشی در رزومه خود داشته است. یکی از مهم‌ترین اهداف طراحان مد، ایجاد جریان در حوزه مد و فشن است. این هدف با برنامه‌ریزی‌های دقیق، انتخاب اساتید برتر، سرفصل‌های آموزشی منطبق با موسسات برتر دنیا و برگزاری ورکشاپ های خلاقانه به‌دست آمده است. دکتر الناز حدیدی، مدیریت این موسسه، دارای تحصیلات مرتبط در حوزه طراحی لباس است. این موضوع سبب حساسیت بالای ایشان در انتخاب اساتید و سرفصل های دوره های آموزشی موسسه محسوب می‌شود.

طراحان مد

حمایت‌های آموزشی موسسه طراحان مد

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های موسسه طراحان مد، حمایت از هنرجویان در مسیر رسیدن به اهدافشان محسوب می‌شود. مدیریت مجموعه، مشاورین آموزشی و اساتید آن همگی در جهت این موضوع، تلاش می‌کنند. مشاوره های تخصصی و رایگان مدیریت مجموعه با هنرجویان درباره ورود به بازار کار و پیگیری‌های آموزشی مشاوران آن، بخشی از این حمایت ها محسوب می‌شود. یکی دیگر از مهم‌ترین فعالیت های حمایتی موسسه، معرفی هنرجویان برتر به واحدهای تولیدی، صنعتی و مزون‌ها است. دپارتمان های آموزشی مختلف و برنامه‌ریزی دوره های جامع برای تامین نیازهای آموزشی هنرجویان از ویژگی‌های اصلی این موسسه محسوب می‌شود.

طراحان مد

دپارتمان های آموزشی موسسه

موسسه طراحان مد دارای چهار دپارتمان اصلی است که هر کدام دوره های متنوعی را در برمی‌گیرد. این دپارتمان ها شامل دپارتمان طراحی لباس، دپارتمان اکسسوری مد، دپارتمان الگوسازی و دوخت و دپارتمان مدیریت برند است. دوره هایی همچون طراحی لباس،  طراحی کفش، طراحی با نرم افزار، الگوسازی و دوخت و دیجیتال مارکتینگ بخشی از این دپارتمان ها محسوب می‌شود.

موسسه طراحان مد، به طور مستمر سعی در تغییر تفکر در حوزه طراحی لباس و مد و فشن داشته است. این موسسه، مدیریت هدفمند را شرط ماندگاری در عرصه فعالیت خود می‌داند. ارتقاء سطح خلاقیت در میان افراد علاقه‌مند به رشته طراحی لباس، یکی از مهم‌ترین اهداف طراحان مد محسوب می‌شود. شما هم اگر به دنبال محیط آموزشی هدفمند، شاد و با خدمات حمایتی برای فراگیری طراحی لباس هستید، سری به فضای آموزشی یا سایت این موسسه بزنید.

1 دیدگاه در “آموزش طراحی لباس طراحان مد

  1. niloofar گفت:

    حمایت از موسسه ها با این شرایط سخت بهترین کاریه که میتونیم انجام بدیم منم به خیاطی و طراحی لباس علاقمندم و تازه شروع کردم البته سنم هم کمه بهم آموزشگاه طراحی لباس ساعت مد معرفی کرده بودن که کلاساش انلاین هستش به شما هم توصیه میکنیم تو هر سنی هستید فقط کافیه برید دنبال علاقه هاتون

نظرات