دانلود کامل سریال شب های مافیا ۴ فصل ۳ قسمت ۳ سوم حامد آهنگی با کیفیت عالی

0

سریال شب های مافیا ۴ فصل ۳ قسمت ۳ سوم با حضور حامد آهنگی را کامل با کیفیت عالی با لینک دانلود خرید و دانلود قانونی قسمت ۳ سوم شب های مافیا ۴ فصل ۴ قسمت ۳ از مجله حرف تازه در ادامه مطلب دریافت کنید:

سریال شب های مافیا 4 فصل 3 قسمت 3 سوم کامل

دانلود کامل سریال شب های مافیا ۴ فصل ۳ قسمت ۳ سوم حامد آهنگی با کیفیت عالی

شب های مافیا برنامه ای به کارگردانی سعید ابوطالب و محصول سال ۹۹ است که به فصل چهارم رسیده و اجرای آن را محمدرضا علیمردانی بر عهده دارد.

سریال شب های مافیا ۴ : نویسنده و کارگردان: سعید ابوطالب

بازیگران: سالار عقیلی، علی اوجی، علیرضا خمسه، سیامک صفری، منوچهر هادی، رامین راستاد، مهران رجبی، ایمان صفا، کاوه سماک باشی، وحید آقا پور، لیندا کیانی، سید بشیر حسینی، فاطمه گودرزی، رز رضوی، معین زندی، شیدا یوسفی، مریم مومن، صحرا اسدالهی، حدیث میرامینی، شهره سلطانی، کمند امیر سلیمانی، الهام حمیدی، مریم کاویانی، حسین رفیعی، سالار عقیلی، یوسف صیادی، عباس غزالی، حسام نواب صفوی، امیر محمد زند، رامتین خداپناهی، علی صالحی، حامد آهنگی، ایرج نوذری و مجید واشقانی

لینک دانلود شب های مافیا ۴ – فصل ۳ – قسمت ۳

 

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این فصل حامد آهنگی، امیرحسین مدرس، ایرج نوذری، علی صالحی، مجید واشقانی، حسین رفیعی، یوسف صیادی، عباس غزالی، حسام نواب صفوی، امیرمحمد زند، سالار عقیلی و رامتین خداپناهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان: شب های مافیا یک مسابقه با رقابت است بین دو گروه که باید با هوشیاری بتوانند مافیاها را شناسایی کنند تا شهروندان برنده شوند در این مسابقه دو گروه ۱۲ نفره که شامل ۱۲ بازیگر زن و ۱۲ بازیگر مرد هستند که با هم مسابقه می دهند.

نظرات