بازیگران و مهمانان فصل چهارم شب های مافیا ۱۴۰۰+ جدیدترین اخبار شب های مافیا

0

شب های مافیا یکی از برنامه پرطرفدار نمایش خانگی است که فصل جدید آن تولید و در حال پخش است. در این پست بازیگران و مهمانان فصل چهارم شب های مافیا را برای شما آورده ایم تا با آنها بهتر آشنا شوید. در این برنامه باید تمام افراد یک گروه تلاش کنند تا برنده بازی شوند.

 فصل چهارم شب های مافیا

خلاصه و موضوع فصل چهارم شب های مافیا

این مجموعه بر اساس بازی مافیا ساخته شده است.

در هر فصل از این مجموعه یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ، ۱۲ نفر از دوستانش را برای بازی مافیا دعوت می کند و آنها به اتفاق محمدرضا علیمردانی که در بازی به او لیدر یا برگزارکننده می گویند بازی را کاملا رئال (واقعی) و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می دهند.

شب های مافیا مسابقه ای است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

اخبار فصل چهارم شب های مافیا

 فصل چهارم شب های مافیا

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، تهیه کننده و کارگردان مجموعه ها و مسابقه های تلویزیونی درباره روش های ساخت برنامه های کپی در تلویزیون های مختلف دنیا و لزوم توجه و احترام به فرهنگ هر کشور در ساختارهای تلویزیونی صحبت کرد. با تقلید نادرست، برنامه سازانمان را بدنام می کنیم این برنامه ساز درباره ساخت رئالیتی شویی مانند «جوکر» که این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، در پاسخ به اینکه چقدر تولید چنین برنامه ای با نیازهای حال حاضر تماشاگران کشورمان تطابق دارد؟

کارگردان شب های مافیا درباره فصل چهارم توضیح داد: در این فصل شرکت کنندگانی انتخاب می‌شوند که پیش از این در این رئالیتی‌شو حضور داشته‌اند اما به هر دلیلی نتوانستند در فینال در کنار دیگر شرکنندگان بازی کنند. پس به عنوان یک شانس مجدد از آن‌ها برای حضور در «شب‌های مافیا» دعوت می‌شود و دوباره در این فصل نیز مانند فصل اول تا سوم سه گروه آقایان و یک گروه خانم‌ها داریم.

بازیگران و مهمانان فصل چهارم شب های مافیا

در فصل های قبل مسابقه شبهای مافیا ، محمدرضا علیمردانی گرداننده برنامه بود و در سری آخر این رئالیتی شو ، کامبیز دیرباز که خود یکی از شرکت کنندگان آن بود اجرای برنامه را بر عهده خواهد داشت.

گروه اول آقایان در مسابقه شبهای مافیا :
رضا توکلی
امیرعلی نبویان
علیرضانیکبخت واحدی
علیرضا طلیسچی
برزو ارجمند
رضا رفیع
امید روحانی
پوریا پورسرخ
سیروس همتی
فرزین محدث
مهران غفوریان
احسان کرمی

کامبیز دیرباز در فصل قبل شبهای مافیا تا مرحله فینال فینالیست ها راه پیدا کرده بود و با ۱۴ شرکت کننده فینالیست به رقابت پرداخت.

مهران غفوریان از شرکت کنندگان جدید فصل آخر شبهای مافیا است که آماده رقابت با ۱۱ شرکت کننده دیگر آن می باشد.

رضا توکلی ، امید روحانی و رضا رفیع از هنرمندان پیشکسوت کشورمان هستند که در این فصل از شبهای مافیا حضور دارند.

 بیوگرافی رضا توکلی

 فصل چهارم شب های مافیا

رضا توکلی متولد ۱۸ تیر ۱۳۳۹ در مشهد ، بازیگر سینما و تلویزیون است

تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که مدتی در نیروی هوایی خدمت می کرد تا اینکه بعد از سالها کار تئاتر از ۲۷ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا دو فرزند هم دارد.

فیلم های سینمایی رضا توکلی:

– دوازده صندلی (۱۳۹۰)
– بوی گندم (۱۳۸۹)
– قند تلخ (۱۳۸۷)
– معبد جان (۱۳۸۷)

و…

فیلم های تلویزیونی رضا توکلی:

– پرستاران (۱۳۹۵)
– برادر (۱۳۹۵)
– آخرین بازی (۱۳۹۳)
– کیمیا (۱۳۹۳)
– رهایی (۱۳۹۲)
– مثل من، مثل تو (۱۳۹۱)

بیوگرافی امیرعلی نبویان

 فصل چهارم شب های مافیا

سید امیرعلی نبویان متولد ۲ فروردین ۱۳۵۹ در تهران ، مجری و بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی برق دانشگاه علوم و فنون مازندران می باشد که از کلاس بازیگری وارد نویسندگی شد و حالا بعنوان مجری و گوینده فعال است .

در خرداد ماه سال ۱۳۹۵ در یک پست اینستاگرامی خبر ازدواج خود را نیز اعلام کرد.
برای اولین بار در زندگی نمیدونستم چی بنویسم ، دست به دامن خواجه شیراز شدم و بدون قسم دادنش به شاخه نبات و متعلقین و متعلقات ( میدونم که شاید باور نکنین ولی به خداوند یکتا قسم ) غزلی اومد به این مطلع « گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس»

نظرات