معرفی محصولات حراج تشک

0

ما یک گروه تامین کننده و فروش تشک و کالای خواب در کشور عزیزمان ایران هستیم. می خواهیم محصولات با کیفیت بالا را به بهترین قیمت به شما عرضه کنیم، کاری که سالهاست برای آن تلاش می‌کنیم. همچنین یک سرویس خوب شامل تحویل به موقع و سریع و خدمات پس از فروش را وظیفه خود می‌دانیم. تلاش ما برای تامین نیازهای راه اندازی، روزمره و بهسازی شما بدون دغدغه برای مسئولان خرید می‌باشد. میخواهیم تجربه‌ای جدید را با بهینه کردن فرآیندها، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه‌های کاهش یافته برای شما ایجاد کنیم. پیوسته و در همه حال در تلاشیم تا برای شما آسایش و راحتی فراهم کنیم.

 تشک و کالای خواب

Bedsale.ir

بهترین خدمات | بهترین قیمت | مشاوره تخصصی

۰۹۱۰-۲۰۱-۴۷۵۳

۰۹۱۲-۹۷۲-۵۳۴۳

۰۲۱-۲۸۴۲-۳۴۴۸

کالای خواب

آشنایی با قسمتهای مختلف کالای خواب ، بسیاری از افراد علاوه براینکه در انتخاب وسایل مرتبط با کالای خواب  دنبال آرامش و راحتی هستند، زیبایی و هارمونی وسایل با محیط زندگی خود را مد نظر میگیرند و به آن اهمیت می دهند. بخشی از کالای خواب مانند رختخواب بخش قابل حمل و قابل شستشو هستند پس در هنگام خرید علاوه بر راحتی و زیبایی باید به استحکام، جنس پارچه و الیاف توجه کرد . سرویس رو تختی، ملحفه، بالش، کوسن، پتو و لحاف و تشک از مهمترین اقلام کالای خواب هستند که هر کدام دارای تنوع زیادی در طرح و جنس هستند. در ادامه می‌خواهیم با تشک که یکی از کالاهای خواب مهم به حساب می‌آید آشنا شویم.

تشک و کالای خواب

تشک

همه ما یک سوم از عمر خود را در خواب و در تخت خواب می‌گذرانیم. بنابراین همان اندازه که در انتخاب مبلمان، لباس و کفش حساسیت داریم باید به فکر یک تشـک مناسب و استاندارد برای یک خواب راحت باشیم. تشـک خواب یكی از مهم ‌ترین وسایل در   منزل بوده كه از لحاظ دانش پزشكی هم خیلی با اهمیت هستند. اگر تشکی که استفاده می‌کنیم غیراستاندارد، غیرقابل استفاده و قدیمی باشد، باعث می شود دچار بیماری‌های عضلانی و استقامتی شوید كه شایع ترین آنها بیماری دیسک كمر است. تشک خوشخواب یکی از انواع تشک‌هایی است که ما خدمت مشتریانمان عرضه می‌کنیم. این نوع تشک برای کسانی که دیسک کمر و کسانی که در ناحیه ستون فقرات خود مشکل دارند بسیار مناسب است. این نوع تشـک به تشک هایی اطلاق می‌شود که در سازه آن‌ها فقط اسفنج استفاده شده و هیچ فنری در طراحی و تولید آن‌ها به کار نمی‌رود. تشک دارای ویژگی‌هایی است که از این ویژگی‌ها تشک مناسب خود را می‌توانید تشک مناسب خود را خریداری کنید. ما انواع تشک خوشخواب، تشک ویستر و تشک کنزا را خدمت شما عرضه‌ می‌کنیم. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

  • راحتی و نرمی تشک
  • کیفیت و دوام تشک
  • جنس اسفنج بکاررفته در تشک
  • نوع فنربندی تشک
  • اندازه تشک
  • ارتفاع تشک

همچنین برای خرید بهترین تشک باید نکاتی ررا رعایت کرد که به شرح زیر هستند:

  • قیمت تشک: خریداران تشک به دنبال خرید تشـکی می‌باشند که در عین داشتن کیفیتی مطلوب، قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد.
  • کیفیت و دوام تشک: استفاده‌ی زیاد از یک تشـک و خوابیدن افراد مختلف با وزن‌های متفاوت روی آن باعث از بین رفتن تشـک می‌شود. برای اینکه تشـکی داشته باشید که بعد از سال‌ها استفاده همچنان مثل روزهای اول کارایی داشته باشد باید دوام تشـک را در اولویت قرار دهید. بنابراین باید از تشآکی با کیفیت استفاده کنید زیرا تشـک‌های باکیفیت سبب صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.
  • جنس رویه تشک: در اتاق شما هم نظافت و تمیزی تشـک عامل بسیار پراهمیتی می‌باشد. بنابراین باید تشـکی انتخاب کنید که رویه‌ی ضدآب و مرغوبی داشته باشند. ضدآب بودن رویه باعث می‌شود که رویه از انواع آلودگی‌ها در امان باشد، همچنین اگر جنس رویه مرغوب نباشد، به دلیل عرق کردن افراد بوی نامطلوبی بگیرد و آزاردهنده باشد.
  • میزان نرمی یا سفتی تشک: از میان انواع تشـک‌ها، تشـکی برای شما مناسب است که مورد رضایت شما باشد. سفتی زیاد تشـک ممکن است برای برخی افراد آزاردهنده باشد، از این رو نرمی بیش ازحد تشـک برای برخی افراد مناسب نیست. بنابراین تشـک نباید خیلی نرم یا خیلی سفت باشد. از تشـک‌های طبی فنری در این موارد معمولا استفاده می‌شود. میزان نرمی و سفتی در این تشـک‌ها استاندارد است.

همچنین برای اطلاع از قیمت تشک ویستر و انواع تشک‌ها با شماره های درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

تشک و کالای خواب

تخت باکس

تخت باکس که به نام تخت با رویه پارچه نیز شناخته می‌شود از اسکلت باکس، پارچه رویه و پایه تشکیل شده است. در این مدل تخت‌ها تشـک بروی سطح باکس قرار گرفته و ما قید و کفی تخت را نمی‌بینیم. در بازار ما سه مدل تخت باکس داریم که شامل تخت باکس هتلی، تخت باکس جکدار، تخت باکس کشودار می‌شود. همچنین می‌توان گفت رویه تخت باکس‌ها می‌تواند پارچه یا چرم باشد. این براساس سفارش هتل و طراحی داخلی و دکوراسیون خانه دارد که می‌تواند رنگ های مختلفی نیز برای آن‌ها در نظر گرفت. ولی در حالت عادی رویه تخت باکس‌ها سفید رنگ و از جنس پارچه‌های تشکی مثل گرد بافت یا پارچه ژاکارد می‌شود. این پارچه‌ها را با اسفنج و الیاف نقش دوزی می‌کنند که ظاهر پف دار و زیباتری داشته باشند.  دو نوع باکس اسکلت چوبی و فلزی داریم. باکس‌های اسکلت چوبی و فلزی در قیمت، وزن و دوام تفاوت دارند.
باکس‌های فلزی کمی گرانتر هستند ولی دوام بسیار زیادی دارن.هتل‌ها به دلیل این که استهلاک زیادی در سرویس خواب خود دارند. اگر قصد جابه جایی مرتب سرویس خواب خود را دارید باکس های فلزی گزینه بهتری هستند چون این باکس ها نسبت به باکس های چوبی وزن کمتری دارند. باکس چوبی ارزان‌تر، سنگین تر برای حمل و نقل  هستند و نسبت به باکس فلزی دوام و مقاومت کمتری دارند.

از ویژگی‌های تخت باکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب نسبت به سرویس خواب
  • حمل و نقل آسان تخت باکس
  • ارتفاع بلند نسب به تخت خواب
  • عمر بالاتر تشـک به دلیل صلب بودن باکس و پوشش تمام زیر تشـک
  • لبه ندارد و ملحفه براحتی تعویض می‌شود.

به دلیل همین مزیت‌ها از تخت باکس استفاده می‌کنیم و جدیدا در بین مصرف کنندگان خانگی محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

نظرات