عکس های تکان دهنده کشف حجاب الهه فرشچی بازیگر ایرانی و واکنش ها را ببینید

0

عکس های تکان دهنده کشف حجاب الهه فرشچی بازیگر ایرانی و واکنش ها را ببینید

مهاجرت و کشف حجاب الهه فرشچی بازیگر سریال همه چیز آنجاست و سریال دردسرهای عظیم در دبی و عکس ها و فیام های کشف لباس وی و جدیدترین عکس های بیحجاب الهه فرشچی ۲۰۲۲ به عنوان مدل آرایش و لباس و تبلیغاتی و نقش الهه فرشچی در همه چیز آنجا چه بود و نقش الهه فرشچی بازیگری که کشف حجاب کرد در دردسرهای عظیم چه بود را در این بخش از مجله حرف تازه با آیدی اینستای اصلی این بازیگر ایرانی را مشاهده کنید

کشف حجاب الهه فرشچی

مهاجرت و کشف حجاب الهه فرشچی

الهه فرشچی بعد از مهاجرت از ایران به دبی حالا کشف کرده و عکس های جدیدی از خود بدون حجاب در پیج ابنیتاگرامش منتشر کرده است.

البته تصاویر بدون حجاب این بازیگر اسفند ماه ۹۶ بود که انتشار یک عکس بی حجاب از او با این عنوان که ایران را برای همیشه ترک کرد و قصد ادامه بازیگری را ندارد به شدت جنجالی شد.

مهاجرت و کشف حجاب الهه فرشچی بازیگر سریال دردسرهای عظیم

الهه فرشچی با انتشار عکس بی حجابش در اینستاگرام چنین نوشت: با درد از اعماق وجودم ،ناباورانه ناباورانه عشقم را ، تمام انگیزه ام براى ادامه ى زندگى، ( بازیگرى ) را رها مى کنم.

او ساعاتی بعد با تکذیب این خبر اعلام کرد اکانت اینستاگرام اش مورد سودجوی قرار گرفته و با عذرخواهی از انتشار این عکس اعلام کرد از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد کرد.

اما حالا در سال ۹۹ خانم بازیگر مدتی است در کشور دبی زندگی می کند و اخیرا عکس هایی بدون حجاب از مدل شدن او در فضای مجازی منتشر شده است

نقش الهه فرشچی در سریال همه چیز آنجاست

اینستاگرام الهه فرشچی بازیگر سریال همه چیز آنجاست

آشنایی با الهه فرشچی

الهه فرشچی متولد ۲۱ دی ۱۳۶۸ در کاشان و بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری است، تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارد و در عین مخالفت خانواده به سمت بازیگری رفت و پیج اینستاگرام وی با آیدی elahe.farshchi فعال است.

الهه فرشچی متولد سال ۱۳۶۸ بازیگر زن ایرانی متولد شهر کاشان است . الهه فرشچی تاکنون چند تله فیلم بازی کرده است . از جمله فیلم های الهه فرشچی : تله فیلم پاپوش در سال ۹۰ به کارگردانی منوچهر هادی – تله فیلم گدایان ساخته سیامک خواجه وند در سال ۹۱ – و بازی در سریال همه چیز آنجاست در نقش بیتا سال ۹۳ ساخته شهرام شاه حسینی.

نظرات