وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

1

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دلیل گرد و خاک و آلودگی هوا و طوفان و بازندگی و تگرگ مشخص شد+ اسامی شهرها در تعطیلی مدارس و ادارات الودگی سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ سراسر ایران+تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا در ادامه در پاسخ به سوال دانش آموزان عزیز که آیا مدارس شهرهای خوزستان و اهواز و بوشهر و چهارمحال و بختیاری سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید درباره وضعیت تعطیلی فعالیت مدارس خوزستان و بوشهر و اهواز و خرمشهر برای فردا را بخوانید

 وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها
وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ آلودگی هوا + اسامی شهرها

دانش آموزان عزیز توجه کنید

:بروزرسانی ۱
تعطیلی مدارس سیستان

♦️ آلودگی هوا مهدهای کودک ،مراکز پیش دبستانی و ابتدایی حوزه سیستان را تعطیل کرد

🔹مهدهای کودک،مراکز پیش دبستانی ومدارس ابتدایی شیفت صبح حوزه سیستان ،براساس اعلام ستادبحران فردا سه شنبه بیستم اردیبهشت ماه بدلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شد.

خبرهای جدید برای تعطیلی مدارس کشور در روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا ساعاتی دیگر خبرهای تعطیلی بروز میشود.

🔹در صورت صدور هرگونه اطلاعیه جدید اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

وضعیت آب و هوای شهرها فردا

بر اساس گزارش های جدید سازمان هواشناسی در روزهای آتی شرایط رگباری در شمال شرق و شمال غرب کشور، سواحل شمالی و ارتفاعات رشته کوه البرز وجود دارد که گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید همراه می‌شود.

آسمان تهران فردا سه شنبه (۲۰ اردیبهشت ماه) آفتابی تا قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) تا حدودی آفتابی و با حداقل دمای ۱۶ درجه و با حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس جدیدترین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز، سه شنبه ۲۰ اردیبهشت این ناپایداری‌ها در نوار شمالی کشور شامل شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور رخ خواهد داد.

نکته مهم این است بسیاری از شهروندان ضمن اعتراض به این شیوه از اطلاع‌رسانی و اعلام تعطیلی مدارس ابتدایی می‌گویند: دقیقاً لحظه‌ای که دانش‌آموزان وارد مدرسه شدند، اعلام کردند که مدارس ابتدایی به‌دلیل آلودگی هوا تعطیل است، این چه شیوه تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی است؟! لااقل یک ساعت زودتر خبر می‌دادند که دانش‌آموزان و خانواده‌ها سرگردان نشوند!

تماس مسئولان مدارس با والدین برای تحویل فرزندانشان به آنها باعث سردرگمی اولیای دانش‌آموزان به‌ویژه والدین شاغل شده است و برخی از آنها هم‌اکنون در محل کار حضور دارند و امکان مراجعه به مدارس را ندارند بنابراین تعداد زیادی از دانش‌آموزان هم‌اکنون در مدارس حضور دارند!

این‌گونه تصمیمات مستلزم برنامه‌ریزی‌های مناسب و اطلاع‌رسانی به‌موقع است تا نارضایتی و سردرگمی مردم را رقم نزند.

1 دیدگاه در “وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

  1. پارسا گفت:

    سلام کی اعلام میکنن که فردا تعطیل هست یا نه ممنون میشم اگه جواب بدین

نظرات