آیا دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس تهران فردا آلودگی هوا

0

آیا دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس تهران فردا آلودگی هوا دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و خوزستان و اهواز و ایلام و شهرهای جنوبی و تعطیلی ادارات به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهرهای استان های اصفهان و مشهد و خبر تعطیلی مدارس تهران روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس تهران فردا آلودگی هوا

آیا دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس تهران فردا آلودگی هوا

دانش آموزان عزیز توجه معاون عمرانی استانداری تهران اعلام کرد: طبق گزارش‌های هواشناسی فردا هوای تهران در شرایط نسبتا مناسبی قرار خواهد داشت، به همین دلیل در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیم بر این شد که فردا مدارس دایر باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از دایر بودن کلیه مدارس استان تهران برای فردا (دوشنبه) ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

عابد ملکی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: در این جلسه با توجه به گزارش‌های هواشناسی و سازمان کنترل کیفیت هوای تهران وضعیت هوای استان در ۲۴ ساعت آینده مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس بررسی آخرین نقشه‌های ماهواره‌ای و پیش‌بینی‌های انجام شده از طرف سازمان‌های تخصصی وضعیت هوا در ۲۴ ساعت آینده در شرایط نسبتا مناسبی قرار دارد. از این رو مدارس پیش‌دبستانی‌ها و مهدهای کودک در استان تهران فردا دوشنبه دایر هستند.

وی تاکید کرد: در صورت تغییر شرایط آب و هوایی تصمیمات بعدی در اسرع وقت به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

ملکی معاون عمرانی استانداری تهران متاسفانه شرایط پایداری هوا ادامه پیدا کرد و ما امیدوار بودیم که با توجه به گزارش هواشناسی وضعیت بهتر از این شود

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا

فردا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تهران آفتابی است و حداکثر دما ۲۳ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا ابری پیش‌بینی می‌شود. فردا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ آسمان نسبتا آفتابی خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۹ اردیبهشت ماه) آفتابی با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه هم آفتابی تا قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) تا حدودی آفتابی و با حداقل دمای ۱۶ درجه و با حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.
کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۹۸ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌های سنی قرار دارد. به همه افراد توصیه می‌شود از فعالیت و تردد غیرضرور در فضای باز خودداری کنند.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز دوشنبه (۱۹ اردی‌بهشت ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت دوشنبه (۱۹ اردی‌بهشت ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات