جدیدترین انواع مدل های شلوار جین زنانه و دخترانه ۲۰۲۲

0

شلوار جین زنانه ۲۰۲۲ : پر طرفدارترین نوع شلوار ها در میان خانم ها و البته آقایان است. امروز در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع شلوار جین زنانه ۲۰۲۲ در مکدل های اسپرت و مجلسی و پاچه گشاد و لوله تفنگی و مام و …قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

شلوار جین زنانه مدل 2022

راهنمای خرید

شلوار جین های روشن بیشتر در فصل های تابستان و بهار طرفدار دارند و زمستان و پاییز، بازار خرید جین های تیره داغ است. اما فارغ از این ماجرا، درباره رنگ باید به یک نکته مهم دقت کنید. شلوار جین تیره شما را لاغر تر و شلوارهای روشن و سایه دار پر تر نشان می دهد. بسته به سایز و وزنی که دارید شلوار جین مناسب تان را انتخاب کنید. یک نکته مهم که بهتر است در مورد جین تیره به یاد داشته باشید، این است که بیشتر از رنگ های روشن در مراسم رسمی و دیدارهای کاری، به کارتان می آید.

شلوار جین تیره

خیلی ها بر اساس نوع فرم بدن شان طرفدار شلوارهای لوله تفنگی و کوتاه هستند. آن ها معمولا قد مناسب، پاهای کشیده و ران های معمولی دارند و شلوارهای چسبان زیبایی بدن شان را کاملا نشان می دهد. اما یک عده دیگر سبک مورد علاقه شان پاچه های گشاد است. این افراد معمولا ساق های لاغری نسبت به ران شان دارند که از نظر خودشان در شلوارهای لوله تفنگی خیلی جذاب به نظر نمی آید و پاچه های گشاد شلوار، این مشکل را برای شان برطرف می کند.

شلوار جین

نزدیک به یک دهه است که شلوارها زاپ دار، وارد دنیای مد شده اند. زاپ هایی که از تکه های کوچک روی شلوار جین شروع شد و بعد از مدت زمان اندکی با شلوارهایی رو به رو شدیم که تکه های از آن پاره هستند و جز در مواردی خاص نمی توان از آن ها استفاده کرد. خصوصا زمانی که هوا رو به سردی می رود.

انواع جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه و دخترانه ۲۰۲۲

شلوار زاپ دار

شلوارهای لوله تفنگی که قدشان تا بالای مچ می آید، این روزها جز انتخاب های اصلی هستند و تجربه ثابت کرده که در این مدت طولانی که از معرفی این شکل شلوارهای جین به بازار گذشته، هیچ وقت تب خریدشان فروکش نکرده است. این جین ها با رنگ های روشن، تیره و البته خاکستری این روزها روی بورس هستند.

 

شلوار قد 90

اگر به این سبک از شلوارهای جین علاقمند هستید، بهتر است نوعی را انتخاب کنید که اولا زاپ کمتری دارد، دوما زاپ ها در قسمت از شلوار شما جا خوش کرده اند که حرکت زیاد آن ها را تکه تکه نمی کند. زاپ می تواند نمای شلوار شما را به سمت زیباتر شدن ببرد، با این پیش شرط که با ظرافت انجام شده باشند.

شلوار تیره زنانه

شلوار زنانه

شلوار فاق بلند

شلوار لی زنانه

شلوار جین مدل 1401

شلوار فاق کوتاه

با ما همراه باشید

نظرات