وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ + اسامی شهرها

4

آخرین وضعیت وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به علت گرد و خاک و آلودگی هوا و طوفان و بازندگی و تگرگ مشخص شد + اسامی شهرها در تعطیلی مدارس و ادارات الودگی یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ سراسر ایران+تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا در ادامه در پاسخ به سوال دانش آموزان عزیز که آیا مدارس شهرای خوزستان و اهواز و بوشهر و چهارمحال و بختیاری یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید درباره وضعیت تعطیلی فعالیت مدارس خوزستان و بوشهر و اهواز و خرمشهر برای فردا را بخوانید

وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 + اسامی شهرها

وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ + اسامی شهرها

دانش آموزان عزیز توجه کنید :

بروزرسانی جدید:

تعطیلی مدارس پیش دبستانی و دبستان های استان تهران به علت آلودگی هوا

ملکی، معاون عمرانی استانداری تهران:

باتوجه به پایداری هوا در شرایط ناسالم، کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل و برای امروز هجدهم اردیبهشت تمامی مدارس در مقطع پیش دبستانی، دبستان و مدارس استثنایی تعطیل اعلام شد.

هرگونه فعالیت ورزشی دانش آموزان در مقاطع دبیرستان ممنوع اعلام شد.

در نوبت عصر نیز مدارس تعطیل است

بروزرسانی ۲:

تعطیلی برخی مدارس استان تداوم آلودگی هوا موجب تعطیلی مدارس ابتدایی در۳ شهر استان مرکزی شد.

مصطفوی سرپرست اداره کل محیط زیست استان مرکزی از تعطیلی مدارس ابتدایی ۳ شهر استان مرکزی برای فردا یکشنبه ۱۸ اردیبهشت خبرداد.

مصطفوی گفت: حسب هماهنگی نهایی کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی و تایید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رئیس این کارگروه، مقرر شد کلیه مدارس حضوری ابتدایی شهر‌های اراک، ساوه و شازند، فردا یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در نوبت صبح و عصر تعطیل بوده و کلاس‌های این مدارس به صورت مجازی و غیر حضوری تشکیل می‌شود.

🔹در صورت صدور هرگونه اطلاعیه جدید درباره شهرهای دیگر اطلاع‌ رسانی خواهد شد

هواشناسی برای فردا

بر اساس جدیدترین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز، یکشنبه ۱۸ اردیبهشت سامانه بارشی در نوار شمالی کشور شامل شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در شرق، جنوب شرق و جنوب کشور نیز گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. روزهای دوشنبه (۱۹ اردیبهشت) و سه شنبه (۲۰ اردیبهشت) این ناپایداری‌ها در نوار شمالی کشور شامل شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور رخ خواهد داد.

به گزارش صدای ایران،وی با اشاره به اینکه با توجه به شکل‌گیری توده گردوخاک بر روی عراق و انتقال آن به نوار غربی کشور در روز جمعه برای نیمه غربی و مناطق جنوبی کشور پدیده گردوغبار، کاهش کیفیت هوا و دید افقی نیز رخ خواهد بود، گفت: شنبه در بخش‌هایی از غرب و مرکز کشور و استان‌های البرز، تهران و سمنان وزش باد شدید و در برخی نقاط همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. لازم به ذکر است جمعه شمال خلیج فارس و یکشنبه بخش‌های مرکزی آن و طی سه روز آینده دریای خزر مواج است.

 

آب و هوای تهران، یکشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد را تجربه خواهد بود و دمای هوا بین ۲۶ تا ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با توجه به وزش باد مؤثر و کاهش تردد خودروها کیفیت هوا شهر تهران در در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار دارد و این شرایط جوی تا اواخر وقت جمعه تداوم دارد.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۳ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۳ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

4 دیدگاه در “وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ + اسامی شهرها

  1. مجتبی وفایی گفت:

    چرا شما اینطوری هستی خب وقتی الودگی سطحش ۲۰۵ است دوشنبه همه مقاطع را تعطیل کنید چرا فقط جاهای خاص را تعطیل میکنی همه مقادع بعضی از ارگانها

  2. ali گفت:

    الان هم شاخص الودگی هوای تهران اومده روی ۲۰۵ چرا واقعا باید ابتداییو دبستان تعطیل بشه مگه دبیرستانی ها ادم نیستن؟

  3. رنجبر گفت:

    خوزستان اسمان و زمینش یکرنگ شده نمیشه نفس کشید، ما بزگها به سرفه و هزار کوفت دچار شدیم،چه کسی جوابگوی خطرات سلامتی کودکان و دانش اموزان و دانشجوها در این ایام الوده گی هست چرا تعطیل نمیکنید مراکز اموزشی را
    از ۵ نفرخانواده ام ۳ نفر دچار حساسیت و سرفه های شدید و بیقراری شدند، یکی جوابم بده، مسؤل نامسؤل.

  4. آتوسا قریشی گفت:

    الان که بامداد یکشنبه ۱۸ اردیبهشته، شاخص آلودگی تهران ۱۷۵ هست. قابل قبول مال ۲۴ ساعت قبل بوده. چرا تصمیمی بر عدم حضور بچه ها در مدارس گرفته نمیشه؟ چرا سلامتی بچه ها در اولویت نیست؟

نظرات