جدیدترین انواع مدل های شلوار اسلش مردانه ویژه تابستان ۱۴۰۱

0

شلوار اسلش مردانه تابستانی ۱۴۰۱ جدیدترین مدل های شلوار مردانه است که در ایام فصل تابستان بسیار مورد توجه آقایان قرار میگیرد. شلوار های اسلش در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند. و تمام سلایق رو در بر میگیرد. اگر شما جز آن دسته از آقایانی هستید که میخواهید شلواراسلش زیبا همراه با استایلی به روز داشته باشید. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های شلوار اسلش مردانه ویژه تابستان ۱۴۰۱ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

شلوار اسلش مردانه

راهنمای خرید

این مدل شلوار ظاهری اسپرت دارد و از قسمت ران تا ساق پا تنگ تر می شود. کمر شلوار اسلش کشی است و ضخامت آن از متوسط تا زیاد و پهن متغیر است. همچنین کمر شلوار اسلش یک بند دارد که تنگی و گشادی کمر آن به صورت این بند تنظیم می شود. قسمت پاچه های شلوار اسلش، در برخی از مدل ها ساده و در برخی دیگر از شلوارهای اسلش پاچه ی آن کش می خورد.

شلوار اسلش تابستانی

انواع جنس های شلوار اسلش: پارچه نخ پنبه ( ترکیب کتان و پنبه )،پارچه کنف ( الیاف گیاهی )،پارچه ترویرا ( ترکیب کتان و پلی استر )،پارچه پشمی ( الیاف پشم حیوانی )،پارچه فلامنت ( پلی استر بادوام )،پارچه دورس تو کرکی ( نخ طبیعی )،پارچه اسپان لاکرا ( میکرو پلی استر ) است.

شلوار اسلش مدل 1401

شلوار اسلش را می توان در سایزهای مختلف در بازار مشاهده کرد. آقایان به این نکته راهنمای خرید شلوار اسلش توجه کنند، که حتما سایز مناسب با اندام خود را برگزینند. فراموش نکنید در شلوارهای اسلش راحت بودن آن حرف اول را می زند.

جدیدترین انواع مدل های شلوار اسلش مردانه ویژه تابستان ۱۴۰۱

شلوار مردانه

شلوار ساق کوتاه مردانه

شلوار مناسب تابستان

شلوار جین مردانه

شلوار مشکی مدل جدید

شلوار اسلش لی

شلوار مدل 2022

با ما همراه باشید.

نظرات