سید رضا خاضع کیست / بیوگرافی سید رضا خاضع فعال رسانه ای +عکس تیراندازی

0

سید رضا خاضع کیست / بیوگرافی سید رضا خاضع فعال رسانه ای و خبرنگار +عکس و ماجرای تیراندازی به سید رضا خاضع خبرنگار را در ادامه می خوانید.

سید رضا خاضع کیست / بیوگرافی سید رضا خاضع فعال رسانه ای +عکس تیراندازی

سید رضا خاضع کیست / بیوگرافی سید رضا خاضع فعال رسانه ای +عکس تیراندازی

رضا خاضع خبرنگار و فعال رسانه ای و از نخبگان فناوری استان در شهر سوق است که خودروی شخصی او مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفته و به شدت اسیب دید.

روز پنجشنبه خودروی سیدرضا خاضع مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت. بر اساس همین خبر، ستوان سید آیت الله دستواره روز پنجشنبه اظهار داشت: تعدادی افراد ناشناس خودرو پارک شده سیدرضا خاضع فعال رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد را در بخش سوق مورد اصابت گلوله قرار دادند و با تلاش و پیگیری نیروهای انتظامی به زودی این افراد در دام پلیس گرفتار خواهند شد. بخش سوق با بیش ۱۲ هزار نفر جمعیت یکی از بخش های چهارگانه شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه است.

شهرسوق مركز دهستان طيبي گرمسيري جنوبي از بخش مركزي شهرستان كهگيلويه در۳۰ درجه ، ۵۱ دقيقه و ۴۴ ثانيه عرض شمالي و۵۰ درجه ، ۲۷ دقيقه و۲۰ ثانيه طول شرقي ازنصف النهار گرينويچ واقع گرديده است .
سوق از طرف شرق به شهر دهدشت مركز شهرستان كهگيلويه، از شمال به شهر لنده، از جنوب به روستاهاي بلوط بنگان و چنگلوا منتهي مي شود.

ميزان جمعيت شهر سوق بر اساس آخرين آمار ۱۳۸۳ بالغ بر ۷۹۰۰ نفر مي باشد، از تعداد ۷۹۰۰ نفر بالغ بر ۳۱۸۸ نفر زن و ۳۲۹۲ نفر مرد هستند.

سوق از نقطه نظر طبيعي از طرف شمال محدود به كوه كم ارتفاعي كه ارتفاع متوسط آن ۹۷۷ متر از سطح دريا مي باشد و از طرف ديگر جهت جغرافيايي به نواحي تپه ماهوري و نيمه صحرايي محدودمي شود. اين شهر داراي آب و هواي گرم و نيمه خشك مي باشد.

نظرات