­­پر فروش ترین کتاب های کمک درسی پایه نهم در ۱۴۰۱

0

­­پر فروش ترین کتاب های کمک درسی پایه نهم در ۱۴۰۱

پایه نهم قطعاً یکی از مهم ترین پایه های تحصیلی دوران متوسطه است؛ چون در این پایه دانش آموزان نهمی باید زمینه تحصیلی خود را تقویت کنند و تصمیم بگیرند که در مقطع متوسطه دوم، می خواهند چه رشته ای انتخاب کنند و به تحصیل ادامه بدهند. بنابراین هر دانش آموزی می تواند به راحتی متوجه اهمیت پایه نهم باشد و درک کند این مقطع، چه نقش سرنوشت سازی در فرایند تحصیلی او خواهد داشت.

به لطف ناشران برتر و معروف کشور، کتاب های کمک درسی بسیار متنوع و مختلفی برای دانش آموزان پایه نهم ارائه شده است. برای هر درسی که فکرش را کنید، کتاب کمک آموزشی مخصوص و تخصصی موجود است تا دانش آموز بتواند با تمرکز و اطمینان، درس های موردنظر خود را مطالعه کند و با تیپ های مختلف سوالات آشنا شود. فروشگاه دانش لند امکان خرید کتاب درسی برای مباحث مختلف پایه نهم را فراهم کرده است. در ادامه مقاله، پر طرفدارترین کتاب های کمک درسی نهم که فروش موفقی داشته اند را معرفی کرده ایم. بسیاری از دانش آموزان پایه نهم سراسر کشور، کتاب های کمک درسی لیست زیر را تهیه نموده اند و از مطالعه و تمرین خود بسیار راضی هستند. امیدواریم شما نیز با مرور لیست زیر، با پرفروش ترین کتاب های کمک درسی پایه نهم آشنا شوید. فروشگاه دانش لند امکان خرید کتاب کمک درسی مخصوص درس های مختلف پایه نهم را فراهم کرده است و تخفیف های جذابی نیز ارائه می دهد.

کتاب آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان ۱+۳۱ استان نهم به دهم پویش

کتاب های آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان پویش، با هدف آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در آزمون های مدارس برتر تألیف و عرضه شده اند. در این کتاب، درس نامه کامل برای همه مباحث پایه نهم (شامل ریاضی، علوم، فارسی، زبان انگلیسی، عربی، علوم اجتماعی و پیام های آسمان) عرضه شده است. درس نامه ها از سطح پیشرفته ای برخوردارند و متناسب با سطح آزمون های ورودی مدارس برتر هستند. بیش از ۱۰ نمونه آزمون نیز در کتاب گنجانده شده که در هر آزمون، ۱۰۰ سوال تستی برای درس های مختلف طرح شده است. دانش آموزان کوشا و با استعداد نهمی که قصد شرکت در آزمون های ورودی تیزهوشان و نمونه دولتی را داشته باشند، می توانند این کتاب را با تخفیف عالی از فروشگاه دانش لند تهیه نمایند و استفاده کنند.

کتاب های کمک درسی پایه نهم

کتاب هوش کمپلکس هشتم و نهم مهروماه نو

کتاب هوش کمپلکس هشتم و نهم مهروماه، از جمله بی نظیرترین کتاب های کمک درسی و سنجش هوش در ایران به شمار می آید. در این کتاب، تلاش شده تا با استفاده از تئوری هوش چندگانه هاروارد گاردنر، انواع درس نامه های کامل و نکته دار به همراه تست های چهار گزینه ای و تشریحی برای دانش آموزان ارائه شود تا قدرت تفکر و مهارت های ذهنی خود را به چالش بکشند. همه سوالات کتاب هوش کمپلکس هشتم و نهم، مطالب کتاب های درسی پایه های هشتم و نهم را دربر می گیرند و به علاوه، مفاهیم فراتر از کتاب درسی را نیز پوشش می دهند. برای خرید کتاب کمک درسی هوش کمپلکس هشتم و نهم مهروماه نو، می توانید خیلی راحت به فروشگاه دانش لند مراجعه نمایید و کتاب را با تخفیف و ارسال سریع، تهیه کنید.

کتاب ۱۰۰۰ تست هوش و استعداد تحلیلی ششم و نهم مهروماه نو

یکی دیگر از کتاب های بسیار عالی برای دانش آموزانی که قصد دارند سطح تحصیلی خود را افزایش دهند و یا در آزمون ورودی تیزهوشان شرکت کنند، کتاب ۱۰۰۰ تست هوش و استعداد تحلیلی مهروماه نو است. در این کتاب نیز همه مباحث درسی مربوط به پایه نهم در قالب درس نامه های خلاصه اما مفهومی و نکته دار توضیح داده شده اند. در قسمت تست های کتاب بیش از ۱۱۰۰ تست تألیفی و نمونه سوال آزمون های تیزهوشان سال های اخیر گنجانده شده است تا دانش آموز با انواع مختلف سوال های ساده تا دشوار آشنا شود. پاسخ نامه کامل نیز در انتهای کتاب آورده شده و همه مفاهیمی که در طراحی تست ها به کار رفته اند، شرح داده شده اند.

کتاب فارسی تیزهوشان نهم مبتکران

درس فارسی و ادبیات یکی از مهم ترین درس های بخش عمومی است که علاوه بر آزمون تیزهوشان، در کنکور ورودی دانشگاه هم اثر زیادی بر رتبه دانش آموزان خواهد داشت. کتاب فارسی تیزهوشان نهم مبتکران اثر حمید طالب تبار، یکی از بهترین انتخاب ها برای یادگیری مفاهیم درس فارسی پایه نهم و تمرین و یادگیری مهارت تست زنی در این درس به شمار می آید. درس نامه های کتاب فارسی تیزهوشان نهم مبتکران با بیانی شیوا و ساده و همراه انواع تصویر و نمودار توضیح داده شده اند تا دانش آموزان با هر سطح علمی بتوانند مفاهیم را به طور کامل درک کنند. برای خرید کتاب کمک درسی فارسی تیزهوشان نهم مبتکران، می توانید در فروشگاه دانش لند جستجو کنید و کتاب را با تخفیف جذاب و ارسال سریع، تهیه نمایید.

کتاب های کمک درسی پایه نهم

کتاب تست علوم تیزهوشان نهم خیلی سبز

کتاب تست علوم تیزهوشان نهم خیلی سبز یکی از کتاب های پرطرفدار لیست ماست و توصیه می کنیم حتماً آن را برای دانش آموزان پایه نهمی خود تهیه کنید. کتاب تست علوم تیزهوشان نهم خیلی سبز شامل درس نامه های کامل و پرنکته می شود. به علاوه، تست های تألیفی و نمونه سوالات آزمون های تیزهوشان داخل کتاب گنجانده شده اند. دانش آموزان می توانند با حل انواع سوالات موجود در کتاب، با سوال هایی که احتمالاً در آزمون سال های ِآینده مدارس برتر طرح خواهند شد آشنا شوند و عملکرد خوبی داشته باشند.

کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز

مجموعه ماجراهای من و درسام خیلی سبز برای همه مقاطع تحصیلی ارائه شده است. این مجموعه از جمله بهترین و کامل ترین مجموعه های کمک درسی به حساب می آید و همه کتاب های درسی مقطع موردنظر را دربر می گیرد. کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز به قلم آرش کاکاوند، همه مباحث کتاب های درسی پایه نهم شامل کتاب ریاضی، علوم، فارسی، علوم اجتماعی، عربی و زبان انگلیسی را پوشش می دهد. درس نامه های این کتاب، مفاهیم مباحث مختلف را در قالب نکته های مختصر و مفید، تصاویر و نمودارهای متنوع توضیح داده اند.

شما عزیزان می توانید برای خرید کتاب کمک درسی پایه نهم، به فروشگاه دانش لند مراجعه کنید و کتاب های موردنظر خود را در سبد خرید قرار بدهید. فروشگاه دانش لند از جمله برترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که مجموعه ارزشمندی از کتاب های کمک درسی مختلف را برای همه مقاطع ارائه می دهد. مزیت بزرگ خرید از دانش لند، ارائه تخفیف های جذاب و فوق العاده و امکان ارسال رایگان برای خریدهای بالای ۲۰۰ هزار تومان است. همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا از تخفیف برخوردار شوید و کتاب ها را با ارسال سریع، دم در خانه تحویل بگیرید!

نظرات