بیوگرافی سید محمد جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ + عکس ضرب و شتم

1

بیوگرافی و سوابق سید محمد جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران تا ماجرای ضرب و شتم و حمله افراد ناشناس به محمد جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ شهرداری تهران با ضربات چاقو با عکس و علت حمله و مجروح شدن ایشان را همراه با زندگی شخصی و شغلی وی در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی سید محمد جواد هاشمی شهردار ناحیه 3 منطقه 19 + عکس ضرب و شتم

بیوگرافی سید محمد جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ + عکس ضرب و شتم

سید محمد جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران، متولد دهه شصت اهل لندی استان کهکیلویه و بویراحمد است، او دارای دانشجوی ارشد علوم سیاسی روابط بین الملل است که دیروز متاسفانه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام انجام ماموریت با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته و از ناحیه سر مجروح، که منجر به ۲۲ بخیه در همان ناحیه شد و الان حال عمومی ایشان بهتر است.

سوابق شغلی

سید محمدجواد هاشمی که سابقه خدمت در حوزه بازرسی شهرداری تهران را با خود بهمراه دارد و از فرزندان شایسته شهرستان لنده است براساس عملکرد موفق در بازرسی و مناطق شهرداری تهران بعنوان شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ منصوب شد

وی در دوران مهندس حناچی شهردار تهران و حکم شهردار منطقه، شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ تهران شده است.

ماجرای ضرب و شتم سید محمدجواد هاشمی شهردار ناحیه 3 منطقه 19 تهران

ماجرای ضرب و شتم سید محمد جواد هاشمی شهرداری

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران از حمله افراد ناشناس به محمد جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام مأموریت مقابله و ضرب و شتم او با ضربات چاقو خبر داد.

گفته شده است که علت ضرب و شتم؛ ساخت و سازهای غیرمجاز بوده است.

‏عبدالمطهر محمدخانی طی توئیتی از مجروح شدن شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام مأموریت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد و نوشت: سید جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام مأموریت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با ضربات چاقو از ناحیه سر به شدت مجروح شد. چند روز پیش هم به ماشین وی تیراندازی شده بود. هاشمی در پاکدستی و جدیت در مقابله با فساد از مدیران شاخص شهرداری تهران است. برای سلامتی ایشان دعا کنیم.‎

جزئیات

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ درباره جزییات این حادثه اعلام کرد: ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ و تعدادی از عوامل ناحیه برای بازدید و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز ساختمانی غیرقانونی در خیابان گلپاش محله خلازیر وارد ساختمان شدند که متخلفان با دیدن این افراد با چاقو و قمه به آنها حمله‌ور شده و سیدمحمدجواد هاشمی را با ضربات قمه از ناحیه سر مجروح کردند.

او بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان ضیائیان منطقه ۱۷ منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. بعد از این ماجرا نیز با ورود پلیس امنیت ضاربان شناسایی و بازداشت شدند.

شهردار منطقه ۱۹ با بیان توضیحاتی در مورد مجروح شدن شهردار ناحیه ۳ در اثر ضربه چاقو گفت: در حال حاضر حال عمومی مساعدی دارد.

عکس های سید محمد جواد هاشمی شهردار ناحیه 3 منطقه 19 تهران

همچنین سید مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ تهران در خصوص مجروح شدن شهردار ناحیه ۳ این منطقه اظهار کرد: در ناحیه ۳ منطقه ۱۹ بیشترین ساخت و سازهای غیر مجاز را شاهد هستیم لذا از سید جواد هاشمی که جزء پاکدست ترین نیروهای شهرداری تهران است استفاده کرده ایم.

وی گفت: از روزی که ایشان در ناحیه ۳ مشغول به کار شدند جلوی ساخت و ساز غیر مجاز و مافیایی این عرصه را گرفته است. لذا به واسطه این اقدام مثبتی که دارند هر هفته شاهد اتفاقات و تهدیداتی از جانب افراد سود جو هستیم.

دیروز متاسفانه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام انجام ماموریت با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته و از ناحیه سر مجروح، که منجر به ۲۲ بخیه در همان ناحیه شد و الان حال عمومی ایشان بهتر است.

همچنین ببینید: ماجرای کامل فیلم ضرب و شتم منشی بیمارستان بهبهان و واکنش ها را ببینید + علت

فیلم ضرب و شتم سید محمدجواد هاشمی شهردار ناحیه 3 منطقه 19 تهران

وی بیان کرد: معاون دادستان تهران و همکاران نیروی انتظامی پای کار هستند که ما پیرو دستوری که آقای زاکانی در ارتباط با مقابله با فساد و ساخت و سازهای غیر مجاز دادند بتوانیم گام های خوبی پیش بریم.

شهردار منطقه ۱۹ تاکید کرد: این اتفاقات قطعا عزم ما را برای برخورد با متخلفان و مفسدان نه تنها کم بلکه بیشتر خواهد کرد.

ماجرای خودزنی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه پنجمین اجلاسیه شورای عالی استان‌ها و در جمع خبرنگاران درباره حواشی حمله به شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ گفت: مدیریت شهری در این زمینه جدی است پس از این حادثه من به عیادت این شهردار رفتیم زیرا با همه ظرفیت‌ها در جهت استیفای حقوق شهر و شهروندان و پرسنل گام برمی‌داریم.

وی ادامه داد: در گزارشات آمده است ممکن است آنچه که رخ داده ساختگی باشد و بر همین اساس به بازرسی و حراست دستور داده‌ام تا این موضوع را به دقت بررسی کنند و هیچ اغماضی در این موضوع نخواهم داشت.

زاکانی درباره تخلف رخ داده در ساختمان ناحیه ۳ منطقه ۱۹ گفت تخلف در آن ساختمان محرز از آنها در یک ساختمان چهار طبقه چهار طبقه دیگر نیز بیشتر ساخته بودند که برای جلوگیری از این تخلف شهردار ناحیه وارد عمل شده است.

او گفت: اما گزارش پزشکی قانونی بیان صریح نداشته و گمانه زنی است و با گمانه زنی نمی‌توان قطعی حرف زد اگر این موضوع ساختگی باشد حتماً برخورد سختی خواهیم داشت و اگر ساختگی نباشد از حق و حقوق پرسنل خود صیانت می‌کنم و تخلف را دنبال می‌کنیم.

1 دیدگاه در “بیوگرافی سید محمد جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ + عکس ضرب و شتم

  1. نعمتی گفت:

    زنده باشی سید …. ولی مافیا اگه باشه قدرتش خیلی بیشتر هست

نظرات