ماجرای کامل فیلم ضرب و شتم منشی بیمارستان بهبهان و واکنش ها را ببینید + علت

0

ماجرای کامل فیلم ضرب و شتم منشی بیمارستان بهبهان چیست؟ + علت و حواشی کتک زدن و ضرب و شتم خانم منشی درمانگاه پزشکی در بهبهان و ضارب خانم منشی در بهبهان کیست را در ادامه بخوانید

ماجرای کامل فیلم ضرب و شتم منشی بیمارستان بهبهان و واکنش ها را ببینید + علت

ماجرای کامل فیلم ضرب و شتم منشی بیمارستان بهبهان و واکنش ها را ببینید + علت

از ساعاتی پیش ویدئویی با عنوان ضرب و شتم منشی درمانگاه دندانپزشکی مهرگان بهبهان و بیمارستانی در بهبهان توسط نیروی حراست پالایشگاه بید بلند در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است و بازتاب گسترده ای را داشته است.

عامل ضرب و شتم و هتاکی به خانم منشی در بیمارستانی در بهبهان از کارکنان شرکت بید بلند خلیج فارس است که دادستان بهبهان در استان خوزستان، در پی انتشار فیلم درگیری و هتک حرمت بانوی منشی در فضای مجازی، دستور بررسی و پیگیری موضوع را صادر کرد. اما ماجرا چیست؟

فیلم کامل ضرب و شتم منشی درمانگاه دندانپزشکی مهرگان در بهبهان

بر اساس گزارش های رسیده از خبرگزاری های داخلی، نیروی حراست پالایشگاه بیدبلند در بهبهان خوزستان به منشی خانم در کلینیک پزشکی حمله کرد و دادستان بهبهان در واکنش به حادثه گفت: در پی انتشار فیلم درگیری و هتک حرمت بانوی منشی یکی از درمانگاه های بهبهان در فضای مجازی، دستور بررسی و پیگیری موضوع سریعا صادر شد.

وی افزود: ضارب از کارکنان حراست ما است اما به عنوان یک شهروند مرتکب این رفتار شده بود.

مدیر روابط عمومی بید بلند خلیج فارس گفت: درگیری و هتک حرمت به منشی درمانگاه دندانپزشکی مهرگان ارتباطی به ما نداشته و خارج از سازمان چنین بی احترامی صورت پذیرفته است. بید بلند خلیج فارس نیز همگام با مردم ضمن محکوم کردن این اقدام، خواستار رسیدگی فوری به آن در مراجع قضایی است.

وی افزود: شخص مورد نظر اگرچه به لحاظ حقوقی از کارکنان شرکت بید بلند خلیج فارس بوده، اما خارج از محیط کاری و بدون داشتن نمادی از حراست بید بلند خلیج فارس مرتکب این رفتار شده است.

یکی از کارکنان پالایشگاه بید بلند خلیج فارس بهبهان، قصد استفاده از بیمه خود برای فرد دیگری را داشته و هنگامی که با مخالفت پرسنل خانم بیمارستان مهرگان روبرو می‌شود، با مشت به صورت او می‌کوبد.

تعلیق از کار عامل ضرب و شتم منشی در بهبهان

با توجه به این رفتار ناپسند و غیرانسانی، تا زمان رسیدگی به موضوع شهروند خاطی در مراجع قضایی، نامبرده تا اطلاع ثانوی از فعالیت در مجموعه بیدبلند خلیج فارس تعلیق خواهد شد.

ضارب خانم منشی در بهبهان کیست

گفتنی است، این فرد نگهبان ساده و از نیروی پیمانکاری و غیررسمی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس بوده که بدون هیچ نمادی از مجموعه حراست، به عنوان یک شهروند حقیقی اقدام به این کار غیراخلاقی در خارج از محیط این شرکت و در ساعت غیرکاری، کرده است.

واکنش رئیس کل دادگستری خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان از پیگیری قضایی درخصوص اتفاقات رخ داده در یکی از درمانگاه‌های شهرستان بهبهان خبر داد.

علی دهقانی گفت: در پی انتشار فیلم درگیری و هتک حرمت بانوی منشی یکی از درمانگاه‌های بهبهان در فضای مجازی، دستور بررسی و پیگیری موضوع سریعا صادر شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان می گوید متهم دستگیر و بازداشت شده است و دستگاه قضایی این‌گونه کج‌اخلاقی‌ها در جامعه را برنمی‌تابد و با عامل این برخورد نامناسب، در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان از مردم خواست تا موضوع را به‌جای شبکه‌های خبری معاند از مراجع رسمی خبری و قضایی داخل کشور پیگیری کنند.

واکنش ​مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

​مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با ابراز تأسف شدید از هتک حرمت صورت گرفته به یکی از بانوان شاغل در کلینیک پزشکی بهبهان، از تعلیق فرد هتاک خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، محمود امین‌نژاد با محکومیت شدید اتفاق رخ داده، گفت: با توجه به این رفتار ناپسند و غیرانسانی، تا زمان رسیدگی به موضوع شهروند خاطی در مراجع قضایی، نامبرده تا اطلاع ثانوی از فعالیت در مجموعه بیدبلند خلیج فارس تعلیق خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر چه اتفاق رخ داده در ساعت غیراداری و در محیط غیر اداری از سوی این فرد در جایگاه یک شهروند رخ داده، اما این شرکت در پاسخ به افکار عمومی و به دلیل انتساب این فرد به مجموعه بیدبلند خلیج فارس و خدشه‌دار شدن نام و اعتبار این مجموعه، پرونده این فرد را در کمیته تخلفات مورد بررسی جدی قرار خواهد داد. منبع: فارس و خبرگزاری صدا و سیما

 

نظرات