آدرس سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس ذوب آهن دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

0

سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس و ذوب آهن شروع به فروش بلیت های بازی تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس برای روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ کرده و فوتبال دوستان و هواداران این دو تیم مطرح کشورمان می توانند با مراجعه به سامانه zobahansport.ir بلیط تماشای مسابقه دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ را تهیه کنند.

آدرس سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس ذوب آهن دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 و قیمت بلیط

آدرس سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس ذوب آهن دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ سامانه‌ی بلیت فروشی بازی پرسپولیس و ذوب آهن بازگشایی شد. رقابت دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر در روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر خواهد بود و این دو تیم مطرح با حضور تماشاگران به مصاف هم خواهند رفت.

سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال بازی پرسپولیس و ذوب آهن

🔺خرید اینترنتی بلیت دیدار پرسپولیس و ذوب آهن از سامانه zobahansport.ir برای تهیه بلیت موردنظرشان استفاده کنند. انجام میشود و شما می توانید با مراجعه به این سامانه به راحتی خرید بلیط الکترونیکی دیدار پرسپولیس- ذوب اهن تهیه کنید

توجه: ظهر امروز شنبه ۱۷ ادریبهشت سامانه‌ی بلیط فروشی بازی ذوب آهن و پرسپولیس امکان پذیر است

این سامانه به منظور فروش بلیت های الکترونیکی مسابقات فوتبال طراحی شده است. از طریق این سامانه، کلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه، بلیط مسابقات مورد نظر خود را تهیه کنند.

رئیس روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد که فردا سامانه بلیت‌ فروشی بازی ذوب‌ آهن و پرسپولیس معرفی خواهد شد و گفت: برای بازی با پرسپولیس ۴۵۰۰ بلیت به فروش خواهد رفت که از این تعداد ۵۰۰ بلیت در اختیار هواداران پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

شرایط حضور در ورزشگاه

هواداران فقط با داشتن شرایط مصوبه ستاد مقابله با کرونا امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت. با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا موارد ذیل را جهت حضور هواداران در ورزشگاه الزامی است

همراه داشتن کارت ملی در زمان ورود به ورزشگاه الزامی می باشد.

فروش بلیت بازی تیم‌های پیکان و پرسپولیس از شنبه ساعت ۱۴ آغاز شد

دیدار ۲ تیم در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد

قیمت بلیت بازی

امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ سامانه‌ی بلیط فروشی بازی پرسپولیس و ذوب آهن بازگشایی شد

بلیط‌ فروشی این دیدار صرفاً از درگاه الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت و حضوری در محل ورزشگاه نخواهد بود. هواداران هنگام مراجعه به ورزشگاه باید حتماً کارت شناسایی، کارت دو دوز واکسیناسیون و پرینت یا نسخه الکترونیکی بلیط خود را به همراه داشته باشند.

هواداران ذوب‌آهن و پرسپولیس برای تهیه بلیت باید به سامانه اعلام شده مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند و در صورتی که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، ثبت‌نام آنها مورد تایید قرار گرفته و می‌توانند بلیت بازی را تهیه کنند.

رئیس روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد که فردا سامانه بلیت‌فروشی بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس معرفی خواهد شد و گفت: برای بازی با پرسپولیس ۴۵۰۰ بلیت به فروش خواهد رفت که از این تعداد ۵۰۰ بلیت در اختیار هواداران پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که با گذشت محرومیت حبیب فرعباسی و حامد نورمحمدی و بازگشت آنها، تیم ذوب آهن برای دیدار هفته بیست و ششم مقابل تیم پرسپولیس محروم و غایبی نخواهد داشت.

سامانه بلیت فروشی مسابقه ذوب آهن و پرسپولیس اکنون آماده و متصل به سامانه امید شده که قرار است زمان بلیت فروشی پس از برگزاری جلسه در روز شنبه و انجام هماهنگی های لازم اعلام شود. ضمن اینکه با توجه به ظرفیت کلی ورزشگاه فولاد شهر، تعداد بلیت فروشی این دیدار بر اساس قانون ۵ هزار قطعه خواهد بود.

تقابل شاگردان مهدی تارتار با پرسپولیس روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز خواهد شد.

نظرات