توهین ساشا سبحانی به مردم !

6

توهین ساشا سبحانی پسر سفیر سابق به مردم

چند وقتی هست که نام محمد یا ساشا سبحانى در فضای مجازی شنیده می شود. ساشا سبحانی فرزند «احمد سبحانی» سفیر سالهای قبل ایران در مکزیک و ونزوئلا است.

ساشا سبحانی

ساشا سبحانى آنطور که خودش می گوید از خانواده خود جدا شده و در خارج از ایران زندگی می کند. اما شواهد و قرائن و دست کم عکس های منتشر شده توسط خودش نشان می دهد او چندان هم از موقعیت زندگی خصوصی و سیاسی خانواده و به خصوص پدرش جدا نشده و هنوز هم به ایران رفت و آمد دارد!

وضعیت زندگی ساشا سبحانى اما به گونه ای ست که کمتر قرابتی با زندگی یک فرزند سفیر در ایران دارد! عکس های زندگی لاکچری و روابط او با دختران خارجی این سوال را در اذهان مخاطب متبادر می کند که چطور چنین تناقضی بین زندگی پدر و پسر می تواند وجود داشته باشد؟

ساشا سبحانی

توهین ساشا سبحانی به مردم :

این روزها در فضای مجازی فیلمی از این پسر سفیر سابق منتشر شده است که در اعتراض به کمپین «فرزندت کجاست» به مردم توهین میکند
او در بخشی از اظهارات خود می گوید : تا کی می‌خواهید حسادت کنید، اگر نمی‌توانید کار کنید، بروید بمیرید!
اما بعد از این اظهارات جنجالی بعضی از رسانه ها خبر از حکم جلب این آقازاده را دادند و مدعی شدند حكم جلب آقازاده جنجالى سفیر اسبق ایران در ونزوئلا صادر شده است.

هنوز هیچ مقام و یا نهاد رسمی این خبر را تایید و یا تکذیب نکرده است.

ساشا سبحانی

ساشا سبحانی اولین با در سال ۹۱ با عنوان قتل در مهمانی پسر سفیر ونزوئلا سر زبان ها افتاد، ماجرا هم درگیری دونفر در مهمانی او در پارتی شبانه بودند
این جریان بعد از مدتی از دستگیری و مشخص شدن عدم نقش سبحانی در قتل او از بازداشت آزاد شد

زندگی لاکچری و مفرح ساشا ادامه داشت و او با عکس های ضد و نقیض مثل پیاده روی در مراسم اربعین و عکس با وحید خزایی! در صفحه مجازی خود فعال بود تا اینکه یک لایو اینستاگرامی از اتاق ساشا سبحانىتوسط خودش در حالیکه مشغول شنیدن موسیقی بود، این فیلم به ظاهر ساده را تبدیل به کلیپی جنجالی کرد.

البته جنجالی شدن این کلیپ به خاطر لایو بودن و موسیقی و حرکات موزون ساشا نبود بلکه به خاطر حضور دختری روی تخت با تن عریان بود که در پشت سر لایو اینستاگرامی ساشا ناگهان دیده شد!

 

ساشا سبحانی

 

ساشا سبحانی

 

ساشا سبحانی

 

ساشا سبحانی

 

ساشا سبحانی

 

ساشا سبحانی

6 دیدگاه در “توهین ساشا سبحانی به مردم !

  1. ۰۰۰۰ گفت:

    چقدر هرزه…
    این اگه باباش اون یارو نبود الان تو ازادی مواد فروشی میکرد…
    خدا لعنتشون کوه…

  2. homa گفت:

    آره از خانواده جدا شده اینقدر داره مفت میخوره و می‌چرخه

  3. Mah گفت:

    مرتیکه وحشی….
    اینقدر خورده هار شده

  4. کورش گفت:

    سلام. به مردم ایران توهینی نکرده. به کسایی جواب داده که در صفحات شخصیش بهش توهین کردن. به نظر من منظورش همه مردم ایران نبوده.

    1. ۰۰۰۰ گفت:

      چقدر هرزه…
      اگه باباش اون یارو نبود الان مواد فروشی میکرد تو ازادی…
      خدا لعنتشون کنه…

  5. وات ایز دیس گفت:

    به یه همچی بوزینه نباید بگین آقازاده
    بگوید خر زاده ، خرزاده زیبنده تره

نظرات