آدرس سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس پیکان چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

0

سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس و پیکان شروع به فروش بلیت های بازی تیم‌های پیکان و پرسپولیس برای روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی کرده و فوتبال دوستان و هواداران این دو تیم مطرح کشورمان می توانند با مراجعه به سامانه footballeticket.ir بلیط تماشای مسابقه دو تیم پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ را تهیه کنند.

 آدرس سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس پیکان چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 و قیمت بلیط
آدرس سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس پیکان چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ سامانه‌ی بلیت فروشی بازی پرسپولیس و پیکان بازگشایی شد. رقابت دو تیم پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت و از ساعت ۲۰:۴۰ میزبان پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی خواهد بود و این دو تیم مطرح با حضور تماشاگران به مصاف هم خواهند رفت.

سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال بازی پرسپولیس و پیکان

🔺خرید اینترنتی بلیت دیدار پرسپولیس و پیکان از سامانه footballeticket.ir برای تهیه بلیت موردنظرشان استفاده کنند. انجام میشود و شما می توانید با مراجعه به این سامانه به راحتی خرید بلیط الکترونیکی دیدار پرسپولیس- پیکان تهیه کنید

توجه: ظهر امروز یکشنبه ۱۱ ادریبهشت سامانه‌ی بلیط فروشی بازی پیکان و پرسپولیس امکان پذیر است

این سامانه به منظور فروش بلیت های الکترونیکی مسابقات فوتبال طراحی شده است. از طریق این سامانه، کلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه، بلیط مسابقات مورد نظر خود را تهیه کنند.

گفتنی است در سامانه بلیت‌فروشی امکان خرید برای ۲۰ هزار نفر از هواداران پرسپولیس وجود دارد و در آغاز بلیت‌فروشی هنوز خرید خاصی از سوی طرفداران این تیم انجام نشده است.

شرایط حضور در ورزشگاه

هواداران فقط با داشتن شرایط مصوبه ستاد مقابله با کرونا امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت. با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا موارد ذیل را جهت حضور هواداران در ورزشگاه الزامی است

همراه داشتن کارت ملی در زمان ورود به ورزشگاه الزامی می باشد.

فروش بلیت بازی تیم‌های پیکان و پرسپولیس از یکشنبه ساعت ۱۸ آغاز شد

دیدار ۲ تیم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ساعت ۲۰:۴۰ چهارشنبه، ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

قیمت بلیط بازی

امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ سامانه‌ی بلیط فروشی بازی استقلال و سپاهان اصفهان بازگشایی شد

لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بلیت‌فروشی بازی برابر پیکان بعدازظهر فردا شروع می‌شود، بیان کرد: برای سهولت هواداران، بلیت فروشی از ساعت ۱۸ (یکشنبه) از طریق سامانه بلیت فروشی شروع می‌شود.

بر اساس گزارش ها، بلیت VIP با رقم ۵۰۰ هزار تومان، جایگاه ۱۵۰ هزار تومان، روبه‌روی جایگاه ۱۰۰ هزار تومان و سایر نقاط استادیوم ۵۰ هزار تومان فروخته می‌شوند.

هواداران پرسپولیس ۷۲ ساعت برای خرید بلیت فرصت دارند.

 

نظرات