فیلم کامل زندگی پس از زندگی امید مرادی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ با روایتی وحشتناک را ببینید

0

دانلود فیلم کامل برنامه زندگی پس از زندگی امید مرادی تجربه گر مرگ یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از شبکه ۴ سیما را با حکایتی عجیب از مرگ و دیدن قبل از تولد و عالم دیگر را در ادامه ببینید

 فیلم کامل زندگی پس از زندگی امید مرادی 11 اردیبهشت 1401 با روایتی وحشتناک را ببینید

فیلم کامل زندگی پس از زندگی امید مرادی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ با روایتی وحشتناک را ببینید

در این پست از مجله حرف تازه، فیلم کامل برنامه زندگی پس از زندگی امید مرادی با عنوان برق آسا یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ قسمت ۳۰ سی ام را مشاهده خواهید کرد. (حتما ببینید):

قسمت ۳۰ (سی) برنامه زندگی پس از زندگی ؛ با عنوان برق آسا توسط تجربه‌گر امید مرادی بازگو می شود.

این برنامه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ و بازپخش: ساعت ۲۳:۳۰ و ۱۲ روز بعد از شبکه چهار سیما پخش می شود.
به دید او همه چیز غمگین بود و تاثیر گریه و زاری بر روح و روان و غذاب های جهنم را توصیف کرد

امید مرادی تجربه گر مرگ، در قسمت ۳۰ برنامه زندگی پس از زندگی ۱۱ اریبهشت ۱۴۰۱ حکایتی عجیبی از امامان معصوم و شفاعت آنها کرد که در لینک زیر کامل ببینید:

یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ در بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان، حکایت بسیار عجیب امید مرادی ۳۹ ساله از تهران ساکن تهران در خصوص تجربه‌ نزدیک به مرگ از شبکه چهار سیما پخش شد.

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

او درباره گریه و زاری چه بلایی سر روح اموات می آورد؟ و تاثیر تکرار اعمال و عادات بر روح انسان و همچنین عذاب های جهنم برای خروج گناهان از وجود انسان است در دوران کما و تجربه مرگ موقت گفتگو کرد

بیوگرافی امید مرادی در زندگی پس از زندگی

امید مرادی در حال حاضر ۳۹ ساله و ساکن شهر تهران است. او دارای تحصیلات دیپلم متولد تهران است و به شغل تعمیرکار لوازم خانگی مثل اسپیلت و لباسشویی و راننده تاکسی مشغول است

جزئیات برنامه

فصل سوم زندگی پس از زندگی روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای گفتگو محور از شبکه چهار سیماست که روایت‌گر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. در این برنامه با تجربه‌گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

نظرات