بیوگرافی علی حسین جهانگیر زاده معروف به مستر جون + عکس ها و ماجرای درگذشت

2

مستر جون چهره اینستاگرامی معروف ساعاتی پیش بر اثر سانحه تصادف در ترکیه فوت کرد. علی حسین جهانگیر زاده با نام اینستاگرامی آقای جون در ترکیه بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت. او با انتشار کلیپ های جووون اومدم ترکیه …. خاک تو سرتون در اینستاگرام معروف شد .

بیوگرافی علی حسین جهانگیر زاده معروف به مستر جون +عکس و ماجرای درگذشت مستر جون

بیوگرافی مستر جون علی حسین جهانگیر زاده معروف به مستر جون

بیوگرافی مستر جون با تیکه کلام جون… اومدم ترکیه وای چه حالی میکنم…خاک تو سرتون دلتون بسوزه امروز در ترکیه بر اثر سانحه تصادف درگذشت. او با نام مستر جووون در اینستاگرام معروف شد و کلیپ های جون اومدم ترکیه چه حالی کنم به سرعت به یکی از پربازیدترین ویدئوهای خنده دار و فان در اینستاگرام تبدیل شد.

عکس های مستر جون علی حسین

علی حسین جهانگیرزاده متولد سال ۱۳۵۵ بود که با سفری به ترکیه و انتشار کلیپی با تیکه کلام جون اومدم ترکیه وای چه حالی میکنم مشهور شد.

او سال ها پیش ازدواج کرده و دارای فرزند بود.

ماجرای فوت و درگذشت مستر جون

اجرای فوت و درگذشت مستر جون

مستر جووون پیش بر اثر یک سانحه تصادف شدید در جاده ای در ترکیه فوت کرد. شغل او راننده کامیون و ماشین های سنگین بود که در جاده ای در ترکیه بر اثر تصادف رانندگی درگذشت. اعلامیه فوت و درگذشت این چهره اینستاگرامی در پیج شخصی او موجود است و مراسم تشییع و خاکسپاری او نیز در شهر زادگاهش توسط پدر و برادرش و خانواده اش برگزار شد.

اسم واقعی مستر جون

صفحه اینستاگرام

پیج اینستاگرام ایشان را با آیدی alihosein_55 دنبال کنید، البته پیج های فیک زیادی به نام این چهره بعد از کلیپ های وی در اینستاگرام فعال شده که در واقع آیدی بالا پیج اصلی مرحوم مسترجون علی حسین است

یکی از فن پیج های این مرحوم در پست موقت با اشاره به فوت و درگذشت ایشان نوشته: متاسفانه ایشون که کلیپی ازشون منتشر شد و همه کلی خندیدیم‌ و به mr joon لقب پیدا کرده بود دیروز تصادف کردند و فوت شدند هرکی با کلیپ ایشون خندید براش طلب آرامش کنید

مستر جون فوت کرد, بیوگرافی مستر جون علی حسین

2 دیدگاه در “بیوگرافی علی حسین جهانگیر زاده معروف به مستر جون + عکس ها و ماجرای درگذشت

  1. حمید گفت:

    خدا بیا مرزتشون یادمه وقتی فوت کردن آریا کئوکسر خیلی ناراحت شده بود😭

  2. ی آدم گفت:

    خدا بیامرزتش مرد خیلی خوبی بود

نظرات