بیوگرافی پردیس فاطمی چهره اینستاگرامی و همسرش آرین +عکسهای جنجالی و شغل

0

بیوگرافی پردیس فاطمی بلاگر و مدل اینستاگرامی و همسرش آرین +عکس های جنجالی و شغل

پردیس فاطمی کیست بیوگرافی پردیس فاطمی مدل اینستاگرامی و همسرش آرین +عکس های جنجالی اینستاگرام پردیس فاطمی و ازدواج با آرین بهاری خواننده پازل بند و زندگی شخصی و خانواده و مادر و پدر و خواهر پردیس فاطمی و حواشی و شغل وی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی پردیس فاطمی بلاگر اینستاگرامی و همسرش کیست +عکس های جنجالی و شغل

 

بیوگرافی پردیس فاطمی

پردیس فاطمی, (pardis fatemi) متولد ۱۴ خرداد ۱۳۷۴ در تهران است. او که مدل اینستاگرام و بلاگر اینستاگرامی و همسر آرین بهاری خواننده است، در رشته هنر تحصیل کرده و دارای مدرک تحصیلی لیسانس از دانشگاه فنی حرفه ای دخترانه شریعتی می باشد.

بیوگرافی پردیس فاطمی چهره اینستاگرامی و همسرش کیست +عکس های جنجالی و شغل

سوابق و شغل

خانم فاطمی کار خود را به عنوان مدل تبلیغاتی و بلاگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز کرده و یکی از فشن بلاگر های معروف و چهره های اینستاگرامی است که با اننشار عکس های مدلینگ خود به شهرت رسیده است.

او در صفحه اینستاگرامش به فروش طراحی لباس هایی که از ترکیه وارد می شود مشغول است. پدر پردیس چند سال قبل از دنیا رفته است و او یک خواهر بزرگ تر از خودش به نام پویه دارد

او ابتدا کارش خود را در اینستاگرام با ساخت دابسمش آغاز کرد و بعدها در زمینه مدلینگ به فعالیت پرداخت.

همچنین ببینید: آرین بهاری خواننده پازل بند ازدواج کرد +عکس و بیوگرافی همسر آرین بهاری کیست

بیوگرافی پردیس فاطمی بلاگر و مدل اینستاگرامی و همسرش کیست +عکسهای جنجالی و شغل

درآمد پردیس فاطمی از تبلیغات و فعالیت در عرصه مدلینگ است و با برند های بسیار و پیج های لباس ایرانی متعددی همکاری کرده است و از این راه به کسب درآمد پرداخته است. پردیس به کار طراحی و واردات لباس از کشور های گوناگون مشغول می باشد.

پردیس فاطمی همانند دیگر بلاگر ها به کار تبلیغات مشغول است و از این راه کسب درآمد می کند.

عکس های جدید پردیس فاطمی چهره اینستاگرامی

آدرس اینستاگرام پردیس فاطمی

فاطمی در اینستاگرام فعالیت بسیاری می کند و نشانی آیدی او نیز با pardis_fatemi در دسترس عموم قرار دارد

شما می توانید آیدی این مدل را در جستجوگر این فضا وارد کنید و بعد به راحتی وارد پیج او شوید و عکس هایش را در قالب پست و استوری مشاهده کنید. معمولا عکس های او در اینستاگرام لایک و کامنت بسیاری از آن خود کرده اند.

اینستاگرام پردیس فاطمی

ازدواج و همسرش

او در ۱۳ آذر ۱۴۰۰ با انتشار عکسی از مراسم عقد خود خبر از متاهل شدن و ازدواجش داد. او با آرین بهاری خواننده پازل بند ازدوج کرده است.

آرین بهاری یکی از خوانندگان و تنظیم کنندگان خوب کشورمان می باشد که در زمینه موزیک فعالیت می کند. آرین بهاری یکی از خوانندگان معروف پازل بند می باشد که متولد سال ۱۳۷۰ می باشد.

بیوگرافی پردیس فاطمی مدل اینستاگرامی

آرین بهاری متولد ۲۹ مرداد ماه سال ۱۳۷۰ است و از سال ۱۳۸۸ فعالیت موسیقایی خود را آغاز کرد. وی در ابتدای فعالیت خود بدون مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار می‌کرد تا زمانی که با همکاری علی رهبری و مهران عباسی گروه پازل را تشکیل دادند.

بیوگرافی پردیس فاطمی چهره اینستاگرامی و همسرش آرین +عکسهای جنجالی و شغل

 

نظرات