وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ + اسامی شهرها

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به علت گرد و خاک و آلودگی هوا و طوفان و بازندگی و تگرگ مشخص شد + اسامی شهرها در تعطیلی مدارس و ادارات الودگی شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ سراسر ایران+تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا در ادامه در پاسخ به سوال دانش آموزان عزیز که آیا مدارس شهرای خوزستان و اهواز و بوشهر و چهارمحال و بختیاری شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید درباره وضعیت تعطیلی فعالیت مدارس خوزستان و بوشهر و اهواز و خرمشهر برای فردا را بخوانید

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 10 اردیبهشت 1401 + اسامی شهرها

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ + اسامی شهرها

دانش آموزان عزیز توجه کنید هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس کشور در روز شنبه ۱۰ اریبهشت ۱۴۰۱ گرفته نشده و تا ساعاتی دیگر خبرهای تعطیلی بروز میشود.

فوری: مدارس مقطع پیش دبستان و دبستان امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت در ۶ شهرستان خوزستان به علت شدت یافتن گرد و خاک تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، نوبت صبح مدارس مقطع پیش دبستانی و دبستان شهرستان‌های دشت آزادگان، حمیدیه، هویزه، اهواز، باوی و کارون فردا شنبه دهم اردیبهشت‌ماه تعطیل اعلام شد.

همچنین کارکنانی که دارای بیماری زمینه‌ای قلبی و عروقی، تنفسی، آسم و نظایر آن هستند می‌توانند در محل کار حضور پیدا نکنند.

با توجه به اینکه در توده همرفتی پیش‌بینی محدوده و شدت اثر امکان پذیر نیست در صورتی که ابتدا صبح فردا با شرایط ناگهانی روبرو شویم مراتب از طریق رسانه‌ها به عموم مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.
کد خبر

هواشناسی برای فردا

بر اساس جدیدترین گزارش های سازمان هواشناسی امروز و فردا (۹ و ۱۰ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب، جنوب شرق، شرق، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش سرعت با و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

یکشنبه ۱۱ اردیبهشت نیز با تشکیل توده گردوخاک در کشور‌های همسایه و انتقال آن به غرب و جنوب غرب کشور برای این مناطق غبار و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.

طبق نقشه های پیش‌یابی سازمان هواشناسی فردا ۱۰ اردیبهشت در بخش‌هایی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، همدان، لرستان، زنجان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، زنجان،‌ البرز، تهران و سمنان رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در برخی مناطق خیزش گردوخاک و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

شنبه این شرایط علاوه بر مناطق ذکر شده در استان‌های کرمان، هرمزگان، یزد، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

روز یکشنبه عمدتا در نیمه شمالی کشور فعال خواهد بود. همچنین دوشنبه و با شدت کمتر سه‌شنبه در نواحی شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش‌بینی می شود.

نظرات