بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم چرا گریه نمیکنی؟ با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی بازیگران فیلم چرا گریه نمیکنی؟ و اسامی بازیگران این فیلم چون فرشته حسینی، علیرضا معتمدی ، مانی حقیقی همراه با داستان فیلم سینمایی چرا گریه نمی کنی تا عکس و اسامی عوامل و زمان اکران از مجله حرف تازه میخوانید.

بازیگران فیلم چرا گریه نمی کنی

اسامی بازیگران فیلم سینمایی چرا گریه نمی کنی با حضور بازیگرانی چون علیرضا معتمدی، هانیه توسلی، فرشته حسینی، مانی حقیقی، لیندا کیانی، نهال دشتی، علی مصفا، امیرحسین فتحی، باران کوثری و … تشکیل شده و تهیه کنندگی آن را نیز رضا محقق سردار عدل داماد هاشمی پور بر عهده داشته است.

فیلم چرا گریه نمیکنی

بیوگرافی بازیگران فیلم چرا گریه نمیکنی به همراه نقش

فیلم سینمایی چرا گریه نمیکنی ، فیلم ایرانی به کارگردانی علیرضا معتمدی با تهیه‌کنندگی رضا محققاین فیلم محصول سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱  و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی هنوز اکران نشده و فیلمرداری آن ۴ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به پایان رسیده و تا پایان سال اکران خواهد شد .با ما همراه باشید.

خلاصه داستان فیلم چرا گریه نمیکنی

فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» داستان علیرضا بعد از دست دادن برادرش نمی‌تواند گریه کند. دوستانش با راه‌های مختلف از او دعوت می‌کنند که گریه کند.

فیلم سینمایی

اسامی بازیگران فیلم چرا گریه نمیکنی با عکس

تحریم جشنواره فیلم فجر

در ۷ بهمن ۱۴۰۱، هانیه توسلی، فرشته حسینی، مانی حقیقی، نهال دشتی، امیرحسین فتحی، باران کوثری و علی مصفا بازیگران اصلی چرا گریه نمی‌کنی؟ که از فیلم‌های منتخب چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی از عدم تمایل خود برای حضور در جشنواره امسال گفته‌اند

آنها گفتند: ما بازیگران فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» در جشنواره فیلم فجر شرکت نمی‌کنیم. اگر در چند سال اخیر از جشنواره فجر پرهیز می‌کردیم، امسال از دیدن نام خود در آن ننگ داریم و اگر در ارائه فیلم به جشنواره اختیاری داشتیم، مانع حضور آن می‌شدیم. فیلمی که نقش‌آفرینی در آن فقط از سر رفاقت و همراهی با کارگردانش بوده و نه شناختی از تهیه‌کننده تازه‌کار و ناشناخته آن.

پیش از این هانیه توسلی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشته بود که «در چند ماه گذشته برخلاف نام فیلم، خیلی گریه کرده‌ام و توان روحی و روانی شرکت و حضور در جشنواره را ندارم».

رضا محقق تهیه کننده

رضا محقق، تهیه‌کنندهٔ فیلم علیه تحریم‌کنندگان بیانیه‌ای نوشت و در آن به موضع‌گیری بازیگران علی‌رغم دریافت دستمزدشان انتقاد می‌کرد.کارگردان علیرضا معتمدی، در پاسخ به محقق او را تهیه‌کنندهٔ «اسمی» فیلم خواند و گفت که مایل به حضور در جشنواره نبوده و اینکه «اجازه نمی‌دهم از فیلم من برای خودت نردبان بسازی!»

 

چرا گریه نمیکنی

فرشته حسینی

زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ بازیگر ایرانی افغان‌تبار است. وی در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن  فعالیت‌اش را در سینما نیز آغاز کرد.فرشته حسینی در سال ۱۴۰۰ موفق به دریافت دیپلم افتخار نقش مکمل زن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برای ایفای نقش در فیلم دسته دختران گردید. او با نوید محمد زاده درتیر۱۴۰۰ ازدواج خود را علنی کردند.

فرشته حسینی

علیرضا معتمدی

متولد سال ۱۳۵۷، کارگردان، نویسنده و بازیگر، او نویسندهٔ فیلم‌های متل قو، آقای هفت رنگ و صحنهٔ جرم، ورود ممنوع! بوده‌است.معتمدی در سال ۱۳۹۶ نخستین فیلمش را با عنوان رضا کارگردانی کرد. این فیلم در سی و ششمین جشنوارهٔ جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.

علیرضا معتمدی

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: علیرضا معتمدی، مدیرفیلمبرداری: علی تبریزی، تدوین: میثم مولایی، صدابردار: امین میرشکاری، طراح گریم: عظیم فراین، طراح لباس: آرام موسوی، طراح صحنه: پوریا اخوان، علیرضا معتمدی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: حسن نجفی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، هماهنگی تولید: امیرمهدی نوری، مدیر تدارکات: سعید رضوی، عکاس: زهرا مصفا، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، طراح گرافیک: حمیدرضا بیدقی، تهیه‌کننده: رضا محقق.

نظرات