وضعیت تعطیلی مدارس خوزستان فردا چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ + اسامی شهرها

2

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شهرهای خوزستان و بوشهر و چهارحال و بختیاری فردا چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به علت گرد و خاک و آلودگی هوا و طوفان و بازندگی و تگرگ مشخص شد + اسامی شهرها در تعطیلی مدارس و ادارات الودگی چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ سراسر ایران+تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا در ادامه در پاسخ به سوال دانش آموزان عزیز که آیا مدارس شهرای خوزستان و اهواز و بوشهر و چهارمحال و بختیاری چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید درباره وضعیت تعطیلی فعالیت مدارس خوزستان و بوشهر و اهواز و خرمشهر برای فردا را بخوانید

وضعیت تعطیلی مدارس خوزستان فردا چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 + اسامی شهرها

وضعیت تعطیلی مدارس شهرهای خوزستان فردا چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ + اسامی شهرها

دانش آموزان عزیز توجه کنید هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس شهرهای خوزستان و اهواز و شهرهای جنوبی کشور در روز چهارشنبه ۷ اریبهشت ۱۴۰۱ گرفته نشده و تا ساعاتی دیگر خبرهای تعطیلی بروز میشود.

هواشناسی خوزستان برای فردا

مدیرکل هواشناسی خوزستان درباره وضعیت شاخص هوای شهرهای خوزستان گفت: افزایش گرد و خاک امروز سبب آلودگی هوا در بسیاری از شهرستان‌های استان خوزستان شده و با فعال شدن و نفوذ توده گرد و خاک در بیابان های جنوبی عراق، هوای بیشتر شهرهای استان شاهد غبار و کاهش کیفیت هوا هستند.

هواشناسی خوزستان هشدار سطح زرد مرکز ملی پایش داد و گفت: پدیده گرد وخاک در مناطق غرب و شمال غرب، مناطق مرکزی، جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق استان برقرار است و توصیه می شود بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیرضروری در هوای آزاد خودداری کنند.

پدیده گرد و خاک مردم اغلب شهرهای استان را غافلگیر کرد و تردد شهروندان و خودروها در خیابان ها را کاهش داد. خشکسالی، کمی رطوبت، کاهش بارندگی ها و وزش باد علت اصلی شکل گیری پدیده گرد وخاک است.

هواشناسی استان خوزستان، در بعضی ساعات وزش باد شدید ، طوفان‌های لحظه ای ، خیزش گرد و خاک (بویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی) پیش بینی کرده بود .

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت چهارشنبه (۷ اردی‌بهشت ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

گستره فعالیت سامانه بارشی کل کشور را در بر می‌گیرد و غیر از هرمزگان و سیستان و بلوچستان این سامانه در بقیه نقاط کشور فعال است.

در شمال ایلام، لرستان، جنوب کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری بارش‌ها به نسبت شدیدتر خواهد بود.

 

2 دیدگاه در “وضعیت تعطیلی مدارس خوزستان فردا چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ + اسامی شهرها

  1. محمدی گفت:

    سلام لطفا فردامدارس
    شوشتر رو تعطیل کنید تایم صبح و تایم ظهر مجازی فردا درس بدین

  2. ناشناس گفت:

    فردا باید تعطیل بشه وضعیت خاک شوشتر برای همه ناسالمه

نظرات