فیلم کامل ماجرای رها کردن رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک از زبان همسرش را ببینید

0

ماجرای رها کردن رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک از زبان همسرش و واکنش ها را ببینید که توسط همسرش به خانه سالمندان برده شده و تنها رها شده است.

فیلم کامل ماجرای رها کردن رضا رویگری به خانه سالمندان کهریزک از زبان همسرش را ببینید

فیلم کامل ماجرای رها کردن رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک از زبان همسرش را ببینید

از روز گذشته ویدئو و فیلم رها کردن رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک توسط همسر جوانش و صحبت های او درباره زندگی در خانه سالمندان موجی انتقادها و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. رضا رویگری، بازیگر و خواننده معروف و شناخته شده سینما و تلویزیون در این ویدئو گفت: بعد از ۶٠ سال کار من را در خانه سالمندان کهریزک رها کرده اند؛ اینجا همانند زندان می‌ماند؛ طرفدارانم به من کمک کنند که در ادامه در ویدئوی زیر ببینید:

واکنش همسر رضا رویگری درباره رها کردن همسرش در خانه سالمندان

از سوی دیگر همسر رضا رویگری گفت: شرایط جسمی آقای رویگری به گونه‌ای است که امکان حرکت و کار شخصی ندارد و باید حتما تحت نظر کادر پزشکی و خدماتی قرار گیرد.

همسر وی در توضیحاتی اعلام کرد: چند روز گذشته به دلیل شرایط حاد جسمی آقای رویگری در بیمارستان بستر شدند و پس از ترخیص از بیمارستان توصیه پزشکان این بود که باید ایشان تحت مراقبت های ویژه قرار بگیرد اما از آنجایی که این امکان در منزل مهیا نبود به توصیه و پیشنهاد پزشکان معالج بهترین محل را آسایشگاه کهریزک سالمندان به دلیل وجود کادر پزشکی مجرب و امکانات ویژه و همچنین خدمات پزشکی مناسب بهترین جا برای گذران دوره نقاهت آقای رویگری اعلام شد.

احمد ایراندوست بازیگر کشورمان درباره حضور رویگری در خانه سالمندان دست به افشاگری عجیبی زده است و نیوشا ضیغمی نیز با پشت اینستاگرامی نوشت:
نیوشا ضیغمی در واکنش به انتشار ویدئوی رضا رویگری در خانه سالمندان نوشت: دیدن این تصاویر و شنيدن حرفهای شما حالم را دگرگون کرد چه دنیای عجیبی!! چی شد که ما به اینجا رسيديم؟؟ از اونجایی که خیلی از هنجارها از یادمان رفت و ناهنجارها برایمان عادی شد؟ …. کاشش یادمان بماند که مرز بين داشتن و نداشتن، بودن و نبودن خطی است از مو باریک تر …

رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک

واکنش ها

پس از انتشار ویدئویی از شرایط نامناسب رضا رویگری بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به عنوان نماینده ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در آسایشگاه سالمندان کهریزک پیگیر وضعیت این هنرمند پیشکسوت شد.

سیدمجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر نیز به نمایندگی از محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وظیفه ذاتی این صندوق با حضور در محل آسایشگاه سالمندان کهریزیک پیگیر وضعیت این هنرمند پیشکسوت شدند.

جزئیات جدید درباره رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با تشریح جزئیات حضور در آسایشگاه سالمندان کهریزک، گفت:
توصیه پزشکان و مدیران آسایشگاه سالمندان این بود که در دوره نقاهت رفت و آمد و عیادت از او به کمترین میزان ممکن برسد ما نیز به توصیه آنها عمل کرده و تمام تلاش خود را به کار بستیم تا او در یک محیط آرام بتواند دوره نقاهت را بگذراند

وی ادامه داد: صبح زمانی که به آسایشگاه رسیدیم مدیران این مرکز با گشاده رویی پذیرای ما بوده و به اتفاق به عیادت رضا رویگری رفتیم.

در عین حال توصیه پزشکان و مدیران آسایشگاه سالمندان این بود که در دوره نقاهت رفت و آمد و عیادت از او به کمترین میزان ممکن برسد ما نیز به توصیه آنها عمل کرده و تمام تلاش خود را به کار بستیم تا او در یک محیط آرام بتواند دوره نقاهت را بگذراند. همسر رضا رویگری با اشاره به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی نیز گفت: از آنجایی که آقای رویگری در جریان امور فوق نبودند، اقدام به انتشار این ویدئو کردند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بنده نیز ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جویای حال این هنرمند پیشکسوت شدم.

پوراحمدی یادآور شد: استاد رویگری به مانند دیگر هنرمندان پیشکسوت کشورمان تحت حمایت همه جانبه صندوق اعتباری هنر بوده و دارای بیمه درمانی و تکمیلی این صندوق هستند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اضافه کرد: این هنرمند پیشکسوت همچنین طی سال‌های گذشته از کمک‌های بلاعوض و همچنین تسهیلات و بسته‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و این صندوق و همچنین بسته‌های حمایتی دولت مردمی برخوردار بوده و همچنان خواهند بود.

نظرات