آیا فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلوگی هوا

0

آیا فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات الودگی هوا سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ سراسر ایران در شهرهای تهران و البرز و خوزستان و اهواز و ایلام و شهرهای جنوبی و تعطیلی ادارات به دلیل گردوخاک و تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهرهای استان های اصفهان و مشهد و خبر تعطیلی مدارس تهران فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دلیل گرد و خاک و آلودگی هوا و رعد و برق و تگرگ فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلوگی هوا

آیا فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلوگی هوا

دانش آموزان عزیز توجه کنند اخبار جدید درباره تعطیلی فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ را در زیر می خوانید:

بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان خوزستان، مدارس مقطع ابتدایی ۱۲ شهرستان خوزستان در نوبت صبح فردا سه‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه تعطیل اعلام شد.

جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا به ریاست استاندار خوزستان و با حضور اعضای این کارگروه شامگاه دوشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه برگزار و در نهایت تصمیم گیری شد مدارس مقطع ابتدایی ۱۲ شهرستان اهواز، حمیدیه، باوی، کارون، ماهشهر، امیدیه، رامشیر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه، بهبهان و هندیجان در نوبت صبح فردا سه‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه تعطیل اعلام شود.

لازم به ذکر است که کارکنان اداره ها و دستگاه های دولتی که دارای بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی، آسم و انسدادی ریوی هستند می‌توانند در محل کار حضور پیدا نکنند.

همچنین اگر اطلاعی از تعطیلی ادارات و مدارس شهرهای خود دارید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید

درباره تعطیلی استان تهران و مشهد و بوشهر و چهارمحال و بختیاری فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ و الودگی هوا و گردوغبار و گردوخاک و بارندگی خبری نشده و مشخص نیست آیا فردا تهران تعطیل است؟ و یا همچنین خبری از تعطیلی مدارس تهران و البرز و کرج و تبریز و مشهد و تبریز و خوزستان و اهواز و شهرهای غربی و جنوبی به علت آلودگی هوا و طوفان و رعد و برق و تگرگ نشده است.

در حال تکمیل..

هواشناسی سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

هواشناسی ساعاتی پیش از ورود توده گردوخاک و افزایش شاخص هوای آلدوه و آلاینده ها در بیشتر شهرها خبر داد

به گفته ضیاییان سه‌شنبه ۶ اردیبهشت این شرایط علاوه بر مناطق ذکر شده در مرکز و بخش‌هایی از جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: چهارشنبه (۷ اردیبهشت) سامانه بارشی در نواحی شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق و پنجشنبه (۸ اردیبهشت) در شمال غرب و با شدت کمتر در مرکز کشور فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی سه روز آینده در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق وزش باد نسبتا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک انتظار می‌رود، اظهار کرد: این شرایط سه‌شنبه برای نواحی مرکز و جنوب کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان دوشنبه غرب و سه شنبه مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا ( ۴ و ۵ اردیبهشت) اهواز با دمای ۳۶ و ۳۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳ و ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی ‌روز سه‌شنبه ( ۶ اردیبهشت ) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط جوی سه‌شنبه (۶ اردیبهشت ماه) برای استان‌های سمنان، نیمه شمالی فارس، خوزستان، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، اصفهان، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، شمال کرمان و بوشهر و

چهارشنبه (۷ اردیبهشت ماه) برای استان‌های لرستان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، ارتفاعات سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال کرمان و شمال خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش در روز سه‌شنبه (۶ اردیبهشت) پیش‌بینی می‌شود.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۵ تا ۷ اردیبهشت) کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زردرنگ آورده است: دوشنبه تا چهارشنبه (۵ تا ۷ اردیبهشت ماه) وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و در مناطق مستعد رخداد تگرگ به‌ویژه در ارتفاعات استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی استان خوزستان، در بعضی ساعات وزش باد شدید ، طوفان‌های لحظه ای ، خیزش گرد و خاک (بویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی) پیش بینی کرده بود .

نظرات