بیوگرافی بهمن نصیری قهرمان روئینگ و همسرش + عکس ها و مهاجرت جنجالی

0

بیوگرافی بهمن نصیری قهرمان روئینگ و همسرش + عکس ها و مهاجرت جنجالی

بیوگرافی و سوابق بهمن نصیری روئینگ سوار و قهرمان قایقرانی و ملی پوش قایقرانی رو همسرش + عکس های بهمن نصیری قایقران ایرانی و ماجرا و علت مهاجرت جنجالی به کشور آذربایجان همراه با زندگینامه و سوابق ورزشی و خانواده و زندگی شخصی او در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی بهمن نصیری قهرمان روئینگ و همسرش + عکس ها و مهاجرت جنجالی

بیوگرافی بهمن نصیری قهرمان قایقرانی عکس

بهمن نصیری روئینگ سوار زنجانی و قهرمان روئینگ ایران و یکی از ورزشکاران ایرانی در رشته قایقرانی و عضو تیم ملی قایقرانی ایران بوده که در اردیبهشت ۱۴۰۱ به کشور آذربایجان مهاجرت کرد.

بهمن نصیری (زاده ۱۶ دی ۱۳۷۵) در زنجان، قایقران روئینگ، عضو تیم ملی قایقرانی مردان ایران و قهرمان روئینگ ایران و نفر اول قایقرانی ایران است.

وی در طول فعالیت های خود در رشته قایقرانی موفق شد در مسابقات قهرمانی روئینگ آسیا ۲۰۱۹، یک مدال طلا و یک مدال برنز به‌دست آورد.

بیوگرافی بهمن نصیری قهرمان قایقرانی

سوابق و مدال ها

نصیری ورزش قایقرانی را از نوجوانی بطور حرفه ای آغاز کرده و در مسابقات استانی و کشوری و جهانی دارنده مدال های ارزشمندی چون طلا بوده است.

او نفر اول قایقرانی ایران است و رقابت‌های بین‌الملی در سال ۲۰۱۹ در مسابقات قهرمانی روئینگ آسیا چونگجو اول تک‌نفره سنگین وزن و نفر سوم چهارنفره سنگین وزن شد.

جالب است بدانید که نصیری موفق به کسب سهمیه المپیک شد ولی از آنجا که فدراسیون فقط می‌توانست یک ورزشکار را به توکیو اعزام کند، این سهمیه در اختیار نازنین ملایی قرار گرفت.

مهاجرت بهمن نصیری روئینگ سوار به کشور آذربایجان

ماجرای مهاجرت به کشور آذربایجان

بهمن نصیری نفر اول تیم ملی روئینگ ایران که پیش از این موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو هم شده بود، به تازگی به جمهوری آذربایجان سفر کرده است و علت مهاجرت او نیز شغل و درامد بوده است

نصیری یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو بوده که اخیرا به کشور آذربایجان مهاجرت کرده و احتمالا برای تیم ملی آذربایجان به میدان برود

عکس های شخصی بهمن نصیری

در تازه‌ترین واکنش، علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی به مهاجرت ملی پوش قایقرانی به کشور آذربایجان پرداخته و گفته است: چندین بار با مسئولان صحبت کردم. نصیری مشکل کار داشت و با مسئولان مطرح کردیم. دوستان وزارت نفت در نهایت این کار را انجام دادند و قرار شد نیمه دوم اردیبهشت او استخدام شود ولی با برنامه‌ریزی‌ای که کرده بود و بدقولی‌هایی که از مدیران استان دیده بود، فکر کرد باز هم انجام نمی‌شود. قبل از آن چند بار مکاتبه کرده بودیم ولی انجام نشد و در نهایت او مانند سایر نخبگان رفت.

سهرابیان همچنین گفت: برای نصیری و همه قایقرانان هزینه زیادی شده تا به اینجا برسند. استخدام نصیری و پرداخت حقوق عرف، ضرر و زیان کمتری داشت تا اینکه آذربایجان مفت و بدون هزینه از راه برسد و با پرداخت ۵۰۰ دلار او را به کار بگیرد. نصیری چیز زیادی نمی‌خواست، فقط شغل می‌خواست.

صفحه اینستاگرام بهمن نصیری

صفحه اینستاگرام بهمن نصیری

پیج اینستاگرام این ورزشکار کشورمان را با نشانی bahmannasiri75 دنبال کنید

آقای نصیری اولین مدال جهانی خود را در سال ۲۰۱۷ در کشور مالزی کسب کرده و درباره خاطره کسب اولین مدال خود با قایق قرضی در صفحه اینستاگرامش نوشته:

با چه مکافاتی مدال گرفتیم اینجا🤦‍♂️ یادمه که کلی مشکلات داشتیم ولی حتی یه لحظه فکر مدال از ذهنمون بیرون
با قایق قرضی‌ای که از کشور مالزی گرفته بودیم رفتیم و بهترین نتیجه رو گرفتیم.
در نهایت پشت همه سختیا اتفاقای خوبی وجود داره، فقط باید صبر داشته باشیم…

عکس های جدید اینستاگرامی بهمن نصیری

زندگینامه بهمن نصیری ملی پوش قایقرانی

عکس های بهمن نصیری در آذربایجان

نظرات