فیلم روایت میثم عباسیان در زندگی پس از زندگی از امام رضا و امام حسین ببینید

0

فیلم روایت تکان دهنده میثم عباسیان در زندگی پس از زندگی از امام رضا و امام حسین ببینید که برنامه زندگی پس از زندگی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ از شبکه چهار پخش شد.

 فیلم روایت میثم عباسیان در زندگی پس از زندگی از امام رضا و امام حسین ببینید
فیلم روایت میثم عباسیان در زندگی پس از زندگی از امام رضا و امام حسین ببینید

برنامه زندگی پس از زندگی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور میثم عباسیان تجربه گر مرگ بود که درباره شفاعت امام رضا علیه السلام و شفاعت امام حسین علیه السلام و روایت تکان دهنده میثم عباسیان مهمان برنامه زندگی پس از زندگی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ درباره دیدن امام رضا ع و امام حسین ع و حضرت مهدی عج بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و به یکی از قسمت های پر بیننده این برنامه تبدیل گشته است.

میثم عباسیان تجربه گر مرگ، در قسمت ۲۱ برنامه زندگی پس از زندگی روایت های عجیبی از امامان معصوم و شفاعت آنها کرد که در لینک زیر کامل ببینید:

۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بیستمین روز ماه مبارک رمضان، شبکه چهار سیما ادامه گفتگو با تجربه‌گر میثم عباسیان در خصوص تجربه‌ نزدیک به مرگ را پخش کرد.

دانلود برنامه زندگی پس از زندگی میثم عباسیان ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

 

او گفت که اسم شناسنامه ای من عباسعلی است و در حادثه تصادف به همراه برادرانم به کما رفتم.  او درباره لحظاتی که مرگ را تجربه کرده و اتفاقاتی که برای او رخ داده سخن گفت .بعد از مرگ برایش رخ داده بود در برنامه زندگی پس از زندگی به صحبت پرداخت.

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

او درباره دیدن ۳ امام معصوم و درخواست عاجزانه ی پدر از امام رضا علیه السلام برای زنده ماندن فرزندش و شفاعت امام رضا علیه السلام به واسطه ی دعای مادر سخن گفت. آقای عباسیان هنگام روایت دیدن چهره امام حسین ع بسیار منقلب شده و اشک هایش جاری شد و عباس موزون مجری برنامه نیز به گریه افتاد.

بیوگرافی میثم عباسیان زندگی پس از زندگی

میثم‌ عباسیان با نام شناسنامه ای عباسعلی عباسیان ۴۰ ساله و اهل کرج است. او دارای مدرک تحصیلی لیسانس حقوق است . حادثه تصادفی که برای او رخ داده در تاریخ ۲۸ صفر سال ۱۳۸۵ بود که مدتی در کما بوده و سپس به زندگی برگشته است.

این تصادف شدید به همراه برادرانش در سفر به مشهد مقدس بعد از زیارت حرم امام رضا علیه السلام و در راه بازگشت به شهر خود رخ می دهد.

جزئیات پخش

💠 زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

نظرات