ماجرای ممنوع الکاری المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر و واکنش ها را ببینید

0

ماجرای ممنوع الکاری المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر و واکنش ها را ببینید

از ساعاتی پیش خبر ممنوع التصویر شدن و ممنوع الکاری المیرا شریفی مقدم گوینده خبر شبکه خبر از شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت، در حالیکه او خبر ممنوع الکار شدن خود را تکذیب کرد.

ماجرای ممنوع الکاری المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر و واکنش ها را ببینید

ممنوع التصویر شدن المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر

روز گذشته محمد زارعی خبرنگار ورزشی در صفحه اینستاگرام خود خیر از ممنوع الکاری خانم المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده خبر صداوسیما در شبکه ۶ تلویزیون داد که گویا این خبر صحت ندارد و ایشان به ادعای ممنوع التصویری‌اش که توسط یک خبرنگار ورزشی مطرح شده بود واکنش نشان داد.

المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده مشهور صداوسیما به ادعای ممنوع التصویری‌اش که توسط یک خبرنگار ورزشی مطرح شده بود واکنش نشان داد و در توییتر نوشت: ‌ترم چهارم مقطع دکتری علوم ارتباطات؛ وقت گرفتن مرخصی و زمان برای کسب آمادگی برای شرکت در آزمون جامع است. برقرار باشید

ممنوع الکار شدن المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر

محمد زارعی خبرنگار ورزشی

ساعاتی پیش محمد زارعی، خبرنگار ورزشی از ممنوع الکار شدن المیرا شریفی مقدم خبر داده بود.

این خبرنگار ورزشی با عنوان ‏مهم و فوری؛ از توقف فعالیت المیرا شریفی گوینده اخبار شبکه خبر پرده برداشت.

ماجرای ممنوع التصویر شدن المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر و واکنش ها را ببینید

به نوشته صفحه شخصی زارعی، بعداز انتشار توییت درمورد اتفاقاتی که برای بانوان کشورمان در جریان بازی تیم‌ ملی با لبنان در استادیوم امام رضای مشهد افتاد، شریفی ممنوع‌ الکار شد.
وی نوشته است که خانم شریفی از مجریان شجاع صد او سیما بودندکه درگذشته هم در مورد مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم واکنش‌های محکمی داشتند.
‎المیرا شریفی مقدم همسر داوود عابدی خبرنگار و مجری ورزشی شبکه خبر است و گفته می‌شود طی چند روز اخیر اجازه حضور در بخش های خبری خود را پیدا نکرده است.

او (زادهٔ ۱۸ خرداد ۱۳۶۰ در تبریز) گوینده و مجری اهل ایران است و در شبکهٔ خبر فعالیت می‌کند.

این گوینده شبکه خبر زادهٔ سال ۱۳۶۰ در تبریز و دارای لیسانس رشتهٔ میکروبیولوژی دانشگاه آزاد و دانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است.
وی در شبکه‌های اجتماعی فعال است و برخی مطالب منتشر شده توسط وی در رسانه‌های کشور بازتاب داشته از جمله روایتی که وی دربارهٔ قتل پدرش در سال ۱۳۷۲ منتشر کرد.

نظرات