بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف + عکس شخصی و خانوادگی و حواشی

0

بیوگرافی و سوابق زهرا مشیر همسر قالیباف رئیس مجس شورای اسلامی عکس شخصی و خانوادگی زهرا مشیر همسر محمدباقر قالیباف شهردار تهران و حواشی و اینستاگرام و عکس های همسر و فرزندان زهرا مشیر همسر قالیباف شهردار سابق تهران را با حواشی و جنجال های اخیر در مجله حرف تازه بخوانید.

بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف + عکس شخصی و خانوادگی و حواشی

بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف +عکس شخصی و خانوادگی و حواشی

زهرا مشیر با نام شناسنامه ای زهرا سادات مشیر متولد ۸ فروردین ۱۳۴۰ در طرقبه مشهد، همسر محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی و شهردار سابق تهران است. ایشان دارای مدرک تحصیلی دکترای جامعه شناسی است و هم اکنون در مشغول تدریس در دانشگاه می باشد. او در فروردین ۱۴۰۱ همراه دخترش مریم و دامادش سفری به ترکیه داشت که با حواشی زیادی همراه بوده است

زندگینامه زهرا مشیر همسرش محمدباقر قالیباف قالیباف

سوابق شغلی

زهرا مشیر در دوران شهرداری همسرش در تهران دارای سمت بود و مشاور امور بانوان در شهردار تهران بود. از جمله فعالیت های شغلی و اجرایی او می توان به سابقه تدریس در مجتمع آموزشی رفاه و انتشار کتاب درباره زنان و چندین مقاله پژوهشی درباره زنان و زندگی شهری ،مدیر ستاد توانمند سازی زنان و برگزاری گردهمایی زنان عاشورایی بوده است.
او همچنین طرح هایی را درباره زنان در بوستان مختص بانوان و مراکز ورزشی مختص زنان و طرح های شهربانو و کوثر را به اجرا دراورده است.

بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف

ازدواج با محمدباقر قالیباف

خانم مشیر در سال ۶۱ و در سن ۲۱ سالگی با محمدباقر قالیباف ازدواج کرد. نحوه آشنایی و ازدواج انها هم با همسایه بودند و باعث شد تا در پی آشنایی و شناخت خانواده ها به علت همسایه بودن و هم محلی بودن با هم ازدواج کنند. ثمره این ازدواج سه فرزند می باشد. دو فرزند پسر به نامهای الیاس و اسحاق و یک فرزند دختر به نام مریم است که همگی ازدواج کرده و دارای فرزند هستند

عکس زهرا مشیر و همسرش قالیباف

عکس های زهرا مشیر همسر محمدباقر قالیباف

الیاس قالیباف دارای مدرک تحصیلی مدیریت بوده و در حال حاضر یکی از اعضای هیات مدیره در موسسه مطبوعاتی سیمای مهر هستی است. او متاهل است و دو فرزند می باشد.

دختر قالیباف متاهل است و چند سال پیش با امیررضا بحیرایی ازدواج کرده است.

 

دوران دبیرستان را تمام نکرده بود که امام (ره) ،صیغه عقدشان را جاری کرد و زندگی او با مردی نظامی‌آغاز شد. ازدواج نه تنها مانعی برای ادامه تحصیل و فعالیت‌های اجتماعی‌اش نبود بلکه راه او را برای دستیابی به مشاغلی چون مدیریت اداره فرهنگی واجتماعی امور بانوان شهرداری تهران و مشاور شهردار هموار کرد.

روی دیگرش، چهره ای فرهنگی و ادبی است که شعر می‌گوید، نقاشی می‌کند و جامعه شناسی را به عنوان پیشه علمی‌برای خود برمی‌گزیند. استعفای مشیر از سمت اولش در ایام نزدیک به انتخابات و سوابق اجرایی او نشان از حضور فعال در دولت احتمالی همسرش دارد.

 

نظرات