بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی خبر طلاق +عکس جنجالی

0

بیوگرافی و سوابق پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی با عکس های شخصی جدید در اینستاگرام و مصاحبه و زندگینامه پریچهر قنبری همراه فرزندان و پسرانش امیرعلی و محمدامین و تحصیلات و خانواده پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی بازیگر را از بیوگرافی و زندگینامه سایت حرف تازه مشاهده کنید.

بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی خبر طلاق +عکس جنجالی

بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی خبر طلاق + عکس جنجالی

پریچهر قنبری متولد سال ۱۳۵۰ در تهران همسر شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان است که در سن ۱۵ سالگی با شهاب حسینی ازدواج کرده و حالا دارای دو فرزند به نام های امیرعلی و محمدامین می باشد و در حال حاضر در آمریکا زندگی میکند

مدتی پیش خبر طلاق و جدایی شهاب حسینی از همسرش پریچهر قنبری در برخی رسانه ها منتشر شد که تاکنون هیپ کدام واکنشی به این اخبار نشان ندادند.

عکس شهاب حسینی و همسرش 2022

عکس جدید امیرعلی و محمدامین دو پسر این هنرمند را مشاهده می کنید که در صفحه اینستاگرام خانم قنبری به شتراک گذاشته شده است.

ماجرای ازدواج شهاب حسینی و همسرش

ایشان زمانی که ۱۵ سال داشتند با شهاب حسینی ازدواج کرده و در حال حاضر به عنوان بازیگر تئاتر مشغول است و در چند نمایش تا کنون ایفای نقش کرده است. او با پوریا شکیبایی فرزند مرحوم خسرو شکیبایی در نمایش تئاتر دریبل همبازی بود.

بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

 

شهاب حسینی متولد سال ۱۳۵۳ در تنکابن است و در سن ۲۲ سالگی با پریچهر قنبری عقد کرده و بعد از سه سال در ۱۸ سالگی با هم ازدواج می کنند. ثمره این ازدواج دو پسر به نام های امیرعلی و محمدامین است. امیرعلی هم اکنون در سن جوانی بسر می برد و در زمینه موسیقی و هنر فعالیت دارد.

عکس محمدامین و امیرعلی پسران پریچهر قنبری

بیوگرافی پریچهر قنبری بازیگر شهاب حسینی

خودش گفته با عشق ازدواج کرده و عاشق هم بودند و سپس پس از ۳ سال زیر یک سقف زندگی خود را شروع کردند و او گفته:

۲۲ ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم. تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد.

عکس های پریچهر قنبری

به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم.

فرزندان پریچهر قنبری,پسران شهاب حسینی کجا هستند

بعد از ۴-۳ ماه نامزدی، عقد کردیم و بعد از ۳ سال من سیدشهاب الدین ۲۲ساله و پریچهر ۱۵ ساله زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

گفته میشود که کافه ای در لواسان قرار دارد که صاحب آن شهاب حسینی است و مدیریت آن را همسرش بر عهده دارد.

عکس های جدید پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی

نظرات