درباره پوسترهای سه بعدی چه میدانید؟

0

پوسترهای سه بعدی در این مقاله درباره موضوع پوسترهای سه بعدی به جای قیمت نقاشی ساختمان زیاد بحث می کنیم پس ادامه این مقاله را از دست ندهید. از جمله دیوارپوش های که آن را بر روی دیوار می چسبانند تا جلوه زیبا و منحصر به فردی به آن ببخشد را پوستر دیواری می گویند. پوسترهای دیواری معمولا به صورت های مختلفی طراحی می شوند که در برخی مواقع یک تکه هستند و گاهی به صورت چند تکه طراحی شده اند و سپس آن ها را درکنار هم قرار می دهند در حین بازسازی ساختمان تا تصویری زیبا خلق شود.

  1. استفاده از پوسترهای دیواری چه مزایای دارد؟
  2. پوستر دیواری و کاغذ دیواری چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
  3. چه مکان های در خانه برای نصب پوستر دیواری مناسب ترهستند؟
  4. نحوه نصب پوسترهای دیواری به چه صورت است؟
  5. چگونه طرح پوسترهای دیواری را انتخاب کنید؟

 پوسترهای سه بعدی

استفاده از پوسترهای دیواری چه مزایای دارد؟

با استفاده از پوسترهای دیواری می توانید تصویری را در بر روی دیوار منزل خود ایجاد کنید، برخی از پوسترهای دیواری به صورت یک تکه کامل هستند که آن را بر روی دیوار می چسبانند رنگ کنیتکس اما برخی دیگر که دارای ابعاد بسیار بزرگی هستند را به برش های مختلف تقسیم می کنند و سپس آن ها را در کنار یکدیگر می چسبانند. پوسترهای سه بعدی معمولا در بازار دونوع پوستر دیواری وجود دارند که یا آماده هستند یا به صورت سفارشی طراحی شده اند. اگر دوست دارید تصویری را با ابعاد دلخواه خود بر روی دیوار منزلتان داشته باشید، می توانید از پوسترهای سفارشی استفاده کنید. معمولا پوسترهای دیواری را به صورت سه بعدی طراحی می کنند و اگر رنگ های روشن در آن ها به کار رود، موجب بزرگ تر شدن فضای مکان مورد استفاده خواهد شد.

پوسترهای سه بعدی

پوستر دیواری و کاغذ دیواری چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

هنگامی که برای پوشاندن دیوارهای یک آپارتمان از کاغذ دیواری استفاده می کنید در حقیقت یک فضای هماهنگ و یکنواخت ایجاد می نماید اما استفاده از پوسترهای دیواری تنها بر روی یک دیوار منزل موجب ایجاد تغییرات چشم گیری در آن خواهد شد.
همچنین اگر دقت کنید، می بینید که کاغذ دیواری ها یک طرح ثابت را مدام تکرار می کنند در صورتی که با قرار دادن تکه های مختلف پوسترهای دیواری در کنارهم یک تصویر واحد و زیبا خلق می شود.

چه مکان های در خانه برای نصب پوستر دیواری مناسب ترهستند؟

یکی از مکان های که برای نصب پوسترهای دیواری بسیار استفاده می شود، طراحی داخلی فضاهای هستند که در پشت تلویزیون قرار دارند. معمولا انتخاب ابعاد این پوسترها به سلیقه افراد بستگی دارد اما اگر دیوار پشت تلویزیون را کاملا با پوستر بپوشانید زیبایی خاصی به آن می بخشد. استفاده از پوسترهای دیواری راهی باصرفه تر به جای کاغذ دیواری می باشد که برای تزیین در اتاق کودک نیز استفاده فراوانی دارند. از آنجایی که نصب پوسترهای دیواری سلیقگی است بنابراین می توانید درهر مکانی که دوست دارید به انتخاب خود ازطرح های مختلف پوسترهای دیواری استفاده نماید، حتی می توانید در این زمینه با یک طراح دکوراسیون نیز مشورت کنید.

پوسترهای سه بعدی

نحوه نصب پوسترهای دیواری به چه صورت است؟

معمولا نصب پوسترهای دیواری به راحتی انجام می گیرد و زمان زیادی لازم ندارد، البته با این که نصب آسانی دارد اما دقت زیادی می طلبد!  به همین جهت باید افراد ماهر و متخصص در این زمینه به نصب آن بپردازند. معمولا پوسترها با چسب مخصوصی که دارند بر روی دیوار چسبانده می شوند اما اگردقت لازم در هنگام نصب آن  به کار نرود، پوستر خراب خواهد شد و باید پوستر را تعویض کرد.  بنابراین بهترین راه کمک گرفتن از افراد متخصص و باتجربه می باشد که در این زمینه فعالیت می کنند.

چگونه طرح پوسترهای دیواری را انتخاب کنید؟

امروزه پوسترهای دیواری با طرح های مختلفی تولید می شوند و مشتریان evimshahane با توجه به سلیقه خود به انتخاب آن می پردازند.
اما مشتریان توجه کنند که باید طرحی را انتخاب نمایند که با وسایل و دکوراسیون منزل هماهنگی بالای داشته باشد تا موجب جلوه دادن هر چه بیشتر به منزل آن ها شود. مثلا اگر دارای منزلی می باشند  که دارای مبل ها وپرده ها و کفپوش های رنگی و شلوغ هستند یا فرش های با با طرح گل دار و شلوغ دارند، پوسترهای سه بعدی بهتر است از پوسترهای دیواری ساده استفاده کنند. اما اگر مشتریان دارای منزلی هستند که همه جای آن ساده است، بهتر می باشد از پوسترهای دیواری با طرح های متنوع استفاده نمایید.

ادرس سایت : https://www.evimshahane.com

نظرات