اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نیاز با نقش +عکس و داستان سریال نیاز

0

اسامی بازیگران سریال نیاز شبکه یک با معرفی اسامی تمام نقش ها و خلاصه داستان سریال نیاز تا ساعت پخش و تکرار تا حضور بازیگرانی چون بهاره افشاری، شهرزاد کمال زاده، حدیث میرامینی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، عمار تفتی، رز رضوی، سیروس میمنت، آرش تاج تهرانی و کیمیا ملاحی را میخوانید

 اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نیاز با نقش +عکس و داستان سریال نیاز

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نیاز با نقش +عکس و داستان سریال نیاز

مینی سریال نیاز یکی از سریالهای جذاب تلویزیونی بوده که در باری اولین بار از شبکه یک سیما در سال ۹۴ پخش شد و حالا در شب های قدر ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ بر روی انتن شبکه یک رفته است در این سریال بازیگران شناخته شده از جمله بهاره افشاری، شهرزاد کمال زاده، حدیث میرامینی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، عمار تفتی، رز رضوی، سیروس میمنت به ایفای نقش می‌پردازند این مجموعه از ۳۱ فروردین بر روی آنتن شبکه یک میرود.

مجموعه تلویزیونی «نیاز» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی که اولین بار در سال ۱۳۹۴ از شبکه یک سیما پخش شده بود، در شب‌های قدر ماه رمضان ۱۴۰۱ به عنوان جایگزین سریال «خوشنام» روی آنتن می‌رود.

اسامی بازیگران سریال نیاز

«نیاز» ملودرامی اجتماعی است که دو موضوع را روایت می‌کند، ترویج فرهنگ یتیم نوازی در جامعه و دیگری چالش‌ها و اختلاف‌هایی که بین انسان‌ها بوجود می‌آید.

بهاره افشاری، شهرزاد کمال زاده، حدیث میرامینی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، عمار تفتی، رز رضوی، سیروس میمنت، آرش تاج تهرانی و کیمیا ملاحی (نیاز) از بازیگران این مجموعه تلویزیونی مناسبتی هستند.

زمان و ساعت پخش

مینی سریال پنج قسمتی نیاز، از چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه، بعد از خبر ۲۱، به جای سریال طنز «خوشنام» روی آنتن می‌رود و قسمت چهاردهم سریال «خوشنام»، دوشنبه ۵ اردیبهشت پخش خواهد شد.

بیوگرافی بازیگران سریال نیاز

بیوگرافی بازیگران سریال نیاز

خلاصه داستان سریال نیاز

این سریال دربارهٔ زوج جوانی به نام پیمان و کمند است که در خارج از کشور باهم آشنا شده‌اند و ازدواج می‌کنند. در بازگشت به وطن سیما مادر پیمان که برای اولین بار عروسش را می‌بیند واکنش‌هایی در این خانواده برمی‌انگیزد و در هر قسمت اتفاق‌هایی رخ می‌دهد.

بازیگران سریال نیاز

سایر عوامل

برخی از عوامل تولید عبارتند از سرپرست نویسندگان: عباس نعمتی، نویسندگان: حمید طاهری- نیلوفر محلوجی- نوشین معراجی و فاطمه صفوی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، عکاس: هلیا رضایی، عنوان بندی: امیر ولیخانی، مدیر تدارکات: مجتبی زندیه، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، خواننده: علی زندوکیلی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر سلیمانی، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، آهنگساز: فرزین قره گزلو، تدوین و صداگذاری: امین عابدی، مدیر تصویربرداری: محمد افسری، تهیه کننده: ایرج محمدی، کارگردان: حسین سهیلی زاده.

نظرات