بازیگر نقش ننه آشوب در سریال جیران کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم و واقعی

0

بیوگرافی بهناز نازی بازیگر نقش ننه آشوب در سریال جیران و چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران کیست و چهره واقعی ننه آشوب جادوگر سریال جیران بیوگرافی بهناز نازی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون را در ادامه ببینید.

چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران ؛ چهره واقعی ننه آشوب جادوگر سریال جیران

بازیگر نقش ننه آشوب در سریال جیران کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم و واقعی

سریال جیران اینروزها از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است که به یکی از پربیننده ترین سریالهای نمایش خانگی تبدیل شده و نقش ننه آشوب نیز این حذابیت را بیشتر کرده است.

عکس چهره واقعی ننه آشوب جادوگر سریال جیران

بهناز نازی یکی از بازیگران این سریال بوده که در نقش ننه آشوب جادوگر ایفای نقش پرداخته است و گریم چند ساعته و سخت و سنگینی که بر روی چهره این بازیگر انجام گرفته است.

بهناز نازی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۱۲ دی ۱۳۴۶ در تهران بوده و با شخصیت ننه عاشور در سریال جیران به در بین مخاطبان سریال های نمایش خانکی به شهرت رسید

بهناز نازی در سریال ننه آشوب چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران

بهناز نازی بازیگر کیست؟

بهناز نازی فعالیت هنری را از تئار آغاز کرده و در سریال هایی چون: مسیر زاینده رود و سریال ملکاوان و فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم و قطار آن شب و بازی کرده است و از بازیگران با سابقه کشورمان در زمینه تئاتر محسوب می شود .

از جمله فعالیت های حرفه ای او در تئاتر میتوان به نمایش های سیگار خیس و یک شاخه گل با بوی وارتان اشاره کرد .  خانم نازی با فیلم خیابان چهل و یکم توانست موفقیت زیادی در سینما به دست اورد و با سریال مسیر زاینده رود اولین بار در تلویزیون رسانه ملی بازی کرد.

عکس واقعی ننه اشوب سریال جیران بدون گریم

بهناز نازی در سریال ننه آشوب چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران

بهناز نازی از رعایت پروتکل ها در شرایط کرونایی در سالن تئاتر شهر می گوید:

تمامی پروتوکول های بهداشتی توسط پرسنل مجموعه تئاتر شهر رعایت می شود. حتی برای اینکه تعداد نفرات در اتاق گریم کمتر شود ، بعد از طراحی گریم ها توسط خانم حاجیان در شروع نمایش ، خودمان در شب های بعدی گریم مان را انجام می دهیم تا به اندازه کافی مسئله فاصله گذاری رعایت شود.

خانم بهناز نازی فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با بازی در نمایش های سیگار خیس و یه شاخه گل با بوی وارتان به چهره شناخته شده در تئاتر تبدیل شد. خانم بازیگر با بازی در فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم وارد سینما شده و با ایفای نقش در سریال در مسیر زاینده رود در قاب تلویزیون ظاهر شد.

نظرات