فیلم کامل روایت وحشتناک رعنا عباداللهی در زندگی پس از زندگی از تجربه مرگ را ببینید

0

فیلم کامل روایت رعنا عباداللهی در زندگی پس از زندگی از کفر و خشم به همسر و نفرین مرگ برای کسی و برزخ را کامل ببینید که در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ قسمت ۱۷ از شبکه چهار پخش شد که درباره عذاب افرادی که کفر خدا می گویند و نفرین برای مرگ کسی و آزار و اذیت همسر و دیدن برزخ و اثرات دعا برای بیمار سخن گفت

فیلم کامل روایت وحشتناک رعنا عباداللهی در زندگی پس از زندگی از تجربه مرگ را ببینید

فیلم کامل روایت وحشتناک رعنا عباداللهی در زندگی پس از زندگی از تجربه مرگ را ببینید

رعنا عباداللهی تجربه گر مرگ، دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ مهمان قسمت ۱۷ برنامه زندگی پس از زندگی در شانزدهمین روز ماه رمضان ۱۴۰۱ بود و درباره تجربه مرگ و برگشتن به زندگی و روایت تجربه گر مرگی که برای بار اول مشاهدات خود را برای همسرش شرح داد، خشم و اشک درباره روایتی از آنچه بر یک زن به دلیل بد اخلاقی با همسر در برزخ گذشت ، دعای همسر در حرم امام حسین علیه السلام، عذابی که در لباس تمساح به دلیل کفر گویی به خدا در عالم برزخ و نفرین برای مرگ کسی گفتگو کرد.

ویدیوی گفتگوی رعنا عباداللهی زندگی پس از زندگی را در زیر ببینید که برای او آرزوی مرگ میکردند:

دانلود ویدئو

خانم عباداللهی اهل اردبیل در زندگی پس از زندگی گفت: که شهریور سال ۹۹ با علائم مشکوک به کرونا به دکتر مراجعه میکند و و در بخش مراقبت های ویژه بستری می شود. ریه های او به شدت درگیر شده بود و دکتر حتی از او قطع امید کرده بود. او درباره لحظاتی که مرگ را تجربه کرده و اتفاقاتی که برای او رخ داده سخن گفت .بعد از مرگ برایش رخ داده بود در برنامه زندگی پس از زندگی به صحبت پرداخت.

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

فیلم کامل قسمت ۱۷ برنامه زندگی پس از زندگی ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ را در زیر ببینید:

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ قسمت ۱۷ زندگی از زندگی، شبکه چهار سیما ادامه گفتگو با تجربه‌گر سرکار خانم رعنا عباداللهی در خصوص تجربه‌ نزدیک به مرگ را پخش کرد.

 

بیوگرافی رعنا عباداللهی زندگی پس از زندگی

رعنا عباداللهی ۳۲ ساله فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی اهل اردبیل است و در یک کلین به عنوان روان درمان مشغول به کار بود و همسرش اهل تنکابن است، اما در مشهد کار میکرد و همیشه از هم دور بودند.

او شهریور سال ۹۹ با علائم مشکوک به کرونا به دکتر مراجعه میکند و و در بخش مراقبت های ویژه بستری می شود. ریه های او به شدت درگیر شده بود و دکتر حتی از او قطع امید کرده بود.

او متاهل است و یک دختر دارد که در حال جاضر در مقطع پیش دبستانی تحصیل میکند

جزئیات پخش برنامه

زندگی پس از زندگی، برنامه ای گفتگو محور از شبکه چهار سیما است که روایتگر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته اند.

در این برنامه با تجربه گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

تهیه‌کننده «زندگی پس از زندگی» از پخش سری جدید این برنامه رمضانی خبر داد که قرار است سراغ روایت‌های تاثیرگذار بر باورها و قلب‌ها برود.

این برنامه‌ای گفتگو محور از شبکه چهارسیماست که روایت‌گر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. در این برنامه با تجربه‌گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است

 

نظرات