فیلم کامل اجرای موتورسواری وحشتناک گروه ستایش در عصر جدید ۳ را ببینید

0

فیلم کامل اجرای موتورسواری وحشتناک گروه ستایش در عصر جدید ۳ را ببینید که در مرحله مقدماتی فصل سوم عصر جدید قسمت ۱۲ یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش شد و حرکات نمایشی بسیار زیبایی را دو پسر میمندی به نام رضا و سینا اجرا کردند.

فیلم کامل اجرای موتورسواری وحشتناک گروه ستایش در عصر جدید 3 را ببینید

فیلم کامل اجرای موتورسواری وحشتناک گروه ستایش در عصر جدید ۳ را ببینید

اجرای موتورسواری در عصر جدید ۳ (گروه ستایش) را ببینید که در مرحله مقدماتی فصل سوم عصر جدید قسمت ۱۲ یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش شد و حرکات نمایشی بسیار زیبایی را دو پسر میمندی به نام رضا و سینا اجرا کردند.

رضا ستایش و سینا ستایش دو شرکت کننده عصر جدید در قسمت ۱۲ فصل سوم چهارمین اجرای قسمت دوازدهم از مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید بودند که حرکات بسیاز زیبایی را با موتور و کره مرگ انجام دادند که در ویدئوی زیر ببییند:

دانلود ویدئو

اجرای گروه ستایش در عصر جدید اینگونه معرفی شدند: از کره‌ی مرگ، حتما سالم و سرحال، بیرون میان با موتورهاشون، این دو برادرِ شیرین‌ زبون!

از پلنگ صورتی تا چتربازی رضا ستایش

گروه ستایش با اینکه نمایش خوبی را اجرا کردند، اما از صعود به مرحله بعد بازماندند و نتوانستند به مرحله بالاتر بروند.

 

اجرای موتورسواری در عصر جدید 3

رضا و سینا ستایش اعضای گروه ستایش در عصر جدید در صفحه اینستاگرام درباه بیوگرافی خود نوشتند:

موتورسوارِ کُره
موتورسوارِ دیوار مرگ
مربی موتورسواری کودکان
مربی دوچرخه سواری
آکتور سیرک
فوتبالیست
خلبان آینده

گفتنی است که فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید با آمدن بهار ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود. این فصل با حضور استعدادهای هنری، ورزشی، سرگرمی، علمی و… در سه مرحله از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد

بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی تلویزیون در فصل سوم با تغییراتی همراه شده است. از جمله اینکه در کنار امین حیایی که در دو فصل گذشته هم بر صندلی داوری نشسته بود، ژاله صامتی و کارن همایونفر به‌ عنوان هنرمندان نام‌ آشنا و مجید اسماعیلی، تهیه‌ کننده، کارگردان و منتقد سینما هم در جایگاه داوری حضور دارند.

نظرات