فیلم کامل لحظه وحشتناک آتش گرفتن نسرین تیموری در عصر جدید ۳ حین نقاشی

0

فیلم کامل لحظه وحشتناک آتش گرفتن نسرین تیموری زن بدلکار شرکت کننده در عصر جدید ۳ هنگام نقاشی که ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در قسمت دهم مرحله مقدماتی فصل سوم عصر جدید اتفاق افتاد و همه را شوکه کرد.

فیلم کامل لحظه وحشتناک آتش گرفتن نسرین تیموری در عصر جدید 3 هنگام نقاشی

فیلم کامل لحظه وحشتناک آتش گرفتن دختر نقاش در عصر جدید ۳ حین نقاشی

حادثه آتش گرفتن دختر حین نقاشی در عصر جدید ۳ در قسمت دهم جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ که باعث وحشت و ترس شدید داوران و تماشاگران شد، اما نسرین تیموری شرکت کننده عصر جدید که یک بدلکار بود، با بدلکاری آتش گرفتن در هنگام نقاشی همه داوان عصر جدید و تماشاگران را سرکار گذاشت و آنها را شوکه کرد که در ویدئوی زیر ببینید:

دانلود ویدئو

با آتیش قراره نقاشی کنن یا چی؟! یا…

گروه نقاشان آتش به سرپرستی نسرین تیموری، سومین اجرای قسمت دهم از مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید که اینگونه معرفی شدند: با آتیش قراره نقاشی کنن یا چی؟! یا…

اما صحنه آتش گرفتن نسرین تیموری حین نقاشی همه داوران و تماشاگران را ترساند و وحشت زده به روی سن عصر جدید دویدند، اما پس از لحظاتی نفس گیر، احسان علیخانی گفت که این یک ترفند بدلکاری بود و ایشان هم یک بدلکار هستند و خطری تهدیدش نمی کند و سلامت هستند.
سرین تیموری بدلکار و از شاگردان آرشا اقدسی بدلکار فقید است که هم اکنون سرپرست و مربی بدلکاری است که به اموزش این حرفه مشغول است.

فیلم کامل لحظه وحشتناک آتش گرفتن نسرین تیموری در عصر جدید 3 هنگام نقاشی

لازم به ذکر است که فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید با آمدن بهار ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود. این فصل با حضور استعدادهای هنری، ورزشی، سرگرمی، علمی و… در سه مرحله از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد

بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی تلویزیون در فصل سوم با تغییراتی همراه شده است. از جمله اینکه در کنار امین حیایی که در دو فصل گذشته هم بر صندلی داوری نشسته بود، ژاله صامتی و کارن همایونفر به‌عنوان هنرمندان نام‌ آشنا و مجید اسماعیلی، تهیه‌کننده، کارگردان و منتقد سینما هم در جایگاه داوری حضور دارند.

نظرات