آیا فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلودگی هوا فردا

0

آیا فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات الودگی هوا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ سراسر ایران در شهرهای تهران و البرز و خوزستان و اهواز و ایلام و شهرهای جنوبی و تعطیلی ادارات و تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در شهرهای استان های اصفهان و مشهد و خبر تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۱ به دلیل گرد و خاک و آلودگی هوا و رعد و برق و تگرگ فردا را از حرف تازه میخوانید

آیا فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلودگی هوا فردا

آیا فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلودگی هوا فردا

دانش آموزان عزیز توجه کنند که هنوز خبری درباره تعطیلی فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بطور رسمی از وزارت آموزش و دولت و دولت اعلام می شود

همچنین اگر اطلاعی از تعطیلی ادارات و مدارس شهرهای خود دارید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید

درباره تعطیلی استان تهران فردا ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ به دلیل گرد و غبار و آلودگی هوا خبری نشده و مشخص نیست آیا فردا تهران تعطیل است؟ و یا همچنین خبری از تعطیلی مدارس تهران و البرز و کرج و تبریز و مشهد و تبریز و خوزستان و اهواز و شهرهای غربی و جنوبی به علت آلودگی هوا و طوفان و رعد و برق و تگرگ نشده است.

در حال تکمیل..

پیش بینی هواشناسی دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ سراسر ایران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش شدید باران در پنج استان و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد و اظهار کرد: دوشنبه (۲۹ فروردین) این وضعیت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، شرق یزد و ارتفاعات استان‌های سمنان و کرمان و سه شنبه (۳۰ فروردین) در شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: به سبب کاهش دما، بارش در این مدت در ارتفاعات استان‌های واقع در البرز مرکزی و شرقی به صورتی برف پیش‌بینی می‌شود و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۳۱ فروردین و۱ اردیبهشت) در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

صادق ضیاییان افزود: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در نیمه شرقی کشور، نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی وزش باد شدید و در برخی نقاط خیزش گردو خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان تا صبح دوشنبه روند کاهش دما در نیمه شرقی ، نواحی مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز تداوم دارد سپس تا روز پنجشنبه روند افزایش دما خواهیم داشت. خلیج فارس و تنگه هرمز نیز طی سه روز آینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۹ فروردین) کمی ابری و همراه با وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی ‌روز سه‌شنبه ( ۳۰ فروردین) کمی ابری و همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات