ایده عکس نشسته برا تصویر زمینه گوشی و پروفایل صفحه مجازی

0

“ ایده عکس نشسته ۲۰۲۲ “، ژست عکس نشسته جلو اینه + ژست عکاسی خاص + ژست عکس نشسته روی زمین + ژست عکس قدی را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید. پیش از ژست گرفتن، یک آینه یا دوربین سلفی گوشی خود خلوت کنید. به فرم صورت و بدن خود دقت کنید. فرض را بر این بگذارید که تصویر درون آینه قرار است عکس شما باشد و انواع ژست‌ها را تست کنید.

ایده عکس نشسته

ایده عکس نشسته ۲۰۲۲

شاید شما هم دیده باشید برخی از افراد اصرار دارند که در یک زاویه مشخصی قرار بگیرند تا رخ بهتری از آنها در عکس ثبت شود. این مسئله در عکاسی یک واقعیت است؛ صورت و بدن ما در یک طرف خاص زیبایی بیشتری دارد. سعی کنید آن سمت را پیدا کنید و در ژست عکس خود از آن سمت استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در کیفیت عکس، نور ورودی است. می‌توانید به سراغ نور طبیعی خورشید بروید یا از انواع رینگ لایت ها برای عکاسی استفاده کنید. در هر دو صورت دقت کنید که منبع نوری از بالا یا پایین نتابد، این دو حالت سایه‌های مزاحم ایجاد می‌کنند.

ایده عکس نشسته

ایده عکس نشسته ۱۴۰۱

برای ژست گرفتن طبیعی و درست برای عکاسی، باید به‌تمامی عضلات بدن آگاه باشیم و آن‌ها را در حالتی درست قرار دهیم. در ادامه به تفکیک نوع عکس، نکات مربوط به ژست هرکدام را برایتان توضیح خواهیم داد. برخی مواقع ژست ما در حالتی است که بر روی زمین یا صندلی نشسته‌ایم. در این حالت علاوه بر نکاتی که در بخش عکاسی پرتره به آنها اشاره شد، بهتر است موارد زیر را هم در نظر داشته باشید. در این مورد، بهتر است صدای مادرتان را به یاد آورید که می‌گوید: قوز نکن! اگر دوست دارید به صندلی تکیه دهید، کمی فاصله ایجاد کنید و به آن نچسبید.حالت مستقیم رو به دوربین، می‌تواند ایجاد یک‌نواختی کند. همین که کمی بالا‌‌تنه‌تان را بچرخانید عالی است. این نکته در مورد اعضای دیگر بدن هم صدق می‌کند؛ لازم نیست آنها را صاف و خشک قرار دهید.

 

ایده عکس نشسته

ایده عکس نشسته

 

ایده عکس نشسته

ایده عکس نشسته

ایده عکس نشسته

ایده عکس نشسته

ایده عکس نشسته

 

نظرات