۴ مدل مانتو دخترانه فصل بهار که حتما باید در کمد داشته باشید

0

یکی از مهم ترین نکات لباس پوشیدن در فصل بهار، انتخاب لباس و مانتو مناسب برای دختران امروزی است. اینکه مانتو دخترانه شیک، راحت و خنک انتخاب کنند تا در عین شیک پوشی و جذابیت، راحت و آسایش را برای خود فراهم کنند.

ما در این مقاله سعی کردیم ۴ مدل مانتو که مطمئنا برای موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف به آن‌ها نیاز خواهید داشت به شما معرفی کنیم.

ست مانتو شلوار

هر دختر خانمی معمولا در ست شدن مانتو و شلوار خود حداقل چندبار به مشکل بر میخورد زیرا نکات اصولی در ست شدن رنگ ها و مدل ها و طرح را نمیداند، ممکن است شیک‌ترین لباس ها را بخرد اما وقتی نتواند آن ها را درست با هم ست کند حس مناسبی نخواهد داشت.

اینکه ابتدا یک مانتو دخترانه شیک انتخاب کنید سپس، برای انتخاب شلوار یا دامن آن شروع به انتخاب و سر زدن به این مغازه و آن مغازه کنید تا یک ست شیک داشته باشید، مطمئنا دردسر زیادی دارد.

 ست مانتو شلوار

ست مانتو شلوار

مطمئنا یکی از بهترین و راحت‌ترین انتخاب‌ها برای داشتن یک استایل مناسب، برای هر دختر شیک پوشی، انتخاب یک ست مانتو شلوار دخترانه است. از بین مانتوهای دخترانه مختلف، لباس‌های ست پرطرفدارترین لباس‌های قفسه شما خواهند بود.

با انتخاب یک ست مانتو شلوار جذاب و خوش رنگ شما ، یک انتخاب مناسب برای داشتن یک لباس عالی در کمد خود انجام داده اید.

مانتو شلوار ست به شما کمک می‌کند تا ظاهری آراسته و جذاب در محیط کاری، بیرون و رستوران داشته باشید و دردسر شمارا برای انتخاب رنگ مناسب بر عهده متخصصین مد و تولیدی مانتو گذاشته است.

همچنین مزیت ست مانتو شلوار، در فصل بهار این است که با کمترین لباس، شما می توانید هم از تعریق بدن خود جلوگیری نموده و هم به راحتی در ساعات مختلف و موقعیت های مختلف رفت و آمد داشته باشید.

ست وست شلوار

از بین مدل‌های مختلف مانتو، وست‌ها لباس‌هایی مناسب برای ست شدن با شلوار هستند. چه بهتر اگر شما یک ست دو تکه وست و شلوار داشته باشید. اما تولیدی های مانتو محدودی ممکن است چنین ست و لباسی را تولید کند.

مانتو جلو بسته

یکی دیگر از مدل مانتوهای دخترانه که هر کمد لباسی به آن نیاز دارد، مانتو جلو بسته یا مانتو دانشجویی است.

مانتوهای جلو بسته از جمله مدل مانتوهایی هستند که تن خور زیبایی دارند و با کیف و شال و روسری متناسب با رنگ آن، شما را شیک پوش و عالی نمایش میدهند.

مانتو دخترانه جلو بسته

مانتو دخترانه جلو بسته

قبل از هر چیز دیگری باید بگوییم  مانتو های جلو بسته (کوتاه باشند یا بلند ، بهاره باشند یا پاییزه ..) دو دسته اصلی را شامل می شوند:

 

۱- مانتو جلو بسته های اسپرت و کژوال:

این مانتو ها که اغلب کوتاه ، ساده ، اسپرت و از جنس های نخی (معرف با الیاف طبیعی) و بیشتر مناسب استفاده های روزمره ، دانشگاه و جمع های دوستانه است و به خاطر راحتی و سادگی به انتخابی عالی به عنوان مانـتو دخترانه برای شما تبدیل می شوند.

۲- مانتو جلو بسته های مجلسی و رسمی:

نوع دوم مانتوهای جلوبسته که با عنوان تنپوش های بلند هم معرف شما هستند سالهاست طرفدارن زیادی بویژه از طرف خانم های محجبه پیدا کرده اند مانتـو ها بلند و جلوبسته اند.

جنس این مانتوها اما عموما از جنس های مجلسی مثل انواع پارچه کرپ (کرپ حریر ، کرپ باربی ، کرپ مازراتی ، کرپ فلور ، کرپ ژاکارد، کرپ کش و … ) تهیه میشوند و با انواع پارچه های سوزن دوزی شده ، گلدوزی یا پارچه های سنتی مثل ترمه تزیین میشود.

این سبک لباس ها اغلب بلند و پوشیده هستند و به جای مانتـو در مهمانی ها و مجالس استفاده میشود و می توانند در هنگام مهمانی و مجالس رسمی یا کاری به انتخاب اول شما تبدیل شوند.

مانتو وست

مانـتو وست یا جلیقه‌ای دیگر مدل محبوب، شیک و راحت مانتـو دخترانه مناسب فصل بهار است که از داشتن آن به هیچ وجه پیشیمان نمی شوید.

وست یا جلیقه در لغت به مانتوهای بی آستین و جلو باز گفته میشود که ممکن است با دگمه یا زیپ بسته شود و برای بالا تنه استفاده می شود. بعضی از جلیقه‌ها برای پوشیدن روی شومیز، پیراهن و یا زیر کت طراحی میشوند.

مانتو وست یا جلیقه‌ای

مانـتو وست یا جلیقه‌ای

مدلی از وست های بلند دخترانه و زنانه نیز معمولا به اشتباه سارافون یا سارافون مانتویی اطلاق میشوند در حالیکه سارافون به لباسهای بلند بدون آستین که معمولا جلو بسته هستند اطلاق میگردد.

توجه داشته باشید که وست نیاز به لباس‌های همراه دارد و برای پوشیدن حتما به شلوار، شومیز یا پیراهن و یا مانتـو جداگانه نیاز دارد اما برخی از وست‌ها با شلوار و شلوار سندبادی ست هستند و نیاز به تهیه دیگر البسه ندارند.

ویژگی مهم جلوباز بودن و جلیقه‌ای بودن این مدل مانـتو دخترانه، باعث عالی بودن آن برای فصل بهار هستند و اوقات راحتی را در طول پوشیدن آن تجربه می کنید.

ست شومیز شلوار

شومیزها مدل دیگری از مانتـو دخترانه های فصل بهار و پیشنهادی ما هستند که مدلی از آن‌ها که با شلوار ست و تولید می‌شوند و پیشنهاد آخر ما در این مقاله هستند.

ست شومیز شلوار

ست شومیز شلوار

شومیز به دلیل پوشیده بودن و مطابقت با پوشش کشور ما ایران، از مانتوهای پرطرفدار در کشورمان هستند و دختران و خانم‌های زیادی از شومیز در کنار شلوار یا دامن در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌کنند.

اما دلیل اینکه ما ست شومیز شلوار را برای شما انتخاب کردیم و به شما پیشنهاد می دهیم، ست بودن این لباس در کنار راحتی در استفاده از این لباس است. شومیزها عموما با جنس سبک و لطیف تولید می شوند تا به راحتی توسط شما استفاده شوند.

مدل‌های شیک و جذابی که ۴ مدل مانتو دخترانه شیک و عالی هستند تا در فصل بهار در هنگام تفریح، کار یا دانشگاه می توانید لحظات خوشی برای خوش رقم بزنید، برای تهیه این مدل‌ها می‌توانید به شکل مستقیم از تولیدی مانتو ، تولیدی مانتو ابریشم خرید کنید.

نظرات