بهترین لپ تاپ گیمینگ ۲۰۲۲ + پرطرفدارترین لپ تاپ گیمینگ

0

لپ تاپ های گیمینگ یکی از گزینه های اصلی گیمیرها و کسانی که نیاز به کرافیگ بالا دارند است. در این پست به معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ ۲۰۲۲ و پرطرفدارترین لپ تاپ گیمینگ پرداخته ایم تا بتوانید به راحتی انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022

بهترین لپ تاپ گیمینگ ۲۰۲۲

لپتاپ‌های گیمینگ در اشکال و اندازه‌های مختلف برای نیازها و بودجه‌های مختلف عرضه می‌شوند. خوشبختانه، اکنون گزینه‌های لپتاپ گیمینگ بیشتری از هر زمان دیگری وجود دارد، از ارزان‌قیمت گرفته تا لپتاپ‌های قدرتمند جایگزین دسکتاپ. برخی با کارت‌های گرافیکی فول سایز Nvidia GeForce RTX عرضه می‌شوند، در حالی که برخی دیگر به سراغ طرح‌های کارآمدتر Max-Q می‌روند که شاسی نازک‌تر و (گاهی اوقات) فن‌های ساکت‌تری دارند.

Asus ROG Zephyrus G14

بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022

در نظر داشته باشید که همه به قوی‌ترین لپ تاپ گیمینگ نیاز ندارند و ممکن است بیشتر وزن سبک و سرعت بالای آن برایشان اهمیت داشته باشد. ایجاد تعادل بین وزن کم، عملکرد بالا و قیمت مناسب را در ایسوس ROG Zephyrus G14 می‌توانید پیدا کنید. این لپ تاپ یک نوت بوک با پردازنده گرافیکی RTX 2060 Max-Q و عملکرد باورنکردنی پردازنده مرکزی AMD توانسته به یک تیم اختصاصی با سخت افزار عالی تبدیل شود.

بهترین لپ تاپ گیمینگ : Razer Blade 15

بهترین لپ تاپ گیمینگ

کمپانی Razer به صورت تخصصی روی طراحی و عرضه لپ تاپ‌های گیمینگ تمرکز کرده است و Razer Blade 15 هم از این قاعده مستثنی نیست. برای این لپ تاپ، پیکربندی‌های مختلفی در دسترس است؛ اما ما توصیه می‌کنیم به سراغ گرافیک GeForce RTX 3070 و پردازنده Intel Core i7 بروید تا بیشترین بهره را از پولی که پرداخت می‌کنید، به دست بیاورید.

MSI GE76 Raider

بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022

پردازنده: Intel Core i9-11980HK
گرافیک: Nvidia GeForce RTX 3080
نمایشگر: ۱۷٫۳ inches, 1920 x 1080, 360 Hz
وزن: ۲٫۹

مزایا: عملکرد قوی، نوار RGB، نمایشگر سریع و روشن، وبکم فول‌اچ‌دی

معایب: قیمت بالا، تولید کمی حرارت

این دستگاه عملکرد بسیار قوی را ارایه می‌دهد و همچنین نوار نوری RGB دارد. نرخ به‌روز‌رسانی نمایشگر ۱۷ اینچی بسیار روشن آن برای دوستداران Dota 2 یا League of Legends تا ۳۶۰ هرتز می‌رسد.

Lenovo Legion 5 Pro (16″ AMD)

بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022

لپ تاپ Legion Pro 5 ثابت کرده است که AMD یک رقیب کاملا جدی بین تمام لپ تاپ‌های گیمینگ است. پردازنده‌های Ryzen 7 5800H و RTX 3070 بازی‌های مدرن را به راحتی انجام می‌دهد.

صفحه نمایش QHD 16:10 با فرکانس ۱۶۵ هرتز، پنل IPS با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت یک ویژگی برجسته است و از مواردی است که بازی و استفاده از ویندوز را لذت بخش می کند.

بهترین لپ تاپ گیمینگ به لحاظ اقتصادی: ASUS ROG Zephyrus

بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022

اگر در میان بهترین لپ تاپ‌های بازی به دنبال یک گزینه اقتصادی باشید، بدون شک ASUS ROG Zephyrus نظر شما را جلب خواهد کرد. این لپ تاپ از یک هارد SSD با ظرفیت ۱ ترابایت، پردازنده فوق قدرتمند AMD Ryzen 9 و کارت گرافیک همه فن حریف GeForce RTX 3070 برخوردار است. شگفت‌زده می‌شوید اگر بدانید ایسوس همه این قطعات را در یک لپ تاپ با قیمت زیر ۲ هزار دلار، جمع آوری کرده است!

نظرات