آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا مشخص شد + اسامی شهرها

5

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و خبر جدید تعطیلی مدارس تهران و شهرهای درگیر آلودگی هوا و گردوغبار دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در تهران و شهرهای البرز و خوزستان و اهواز و شهرهای جنوبی و کردستان و کرمان و … به دلیل گرد و خاک و آلودگی هوا فردا ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ از حرف تازه با جزئیات کامل میخوانید

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا مشخص شد + اسامی شهرها

توجه: تکمیل ۱:

نحوه فعالیت آموزشی مدارس لرستان در ۲۲ فروردین

🔹براساس تصمیم کارگروه اضطرار، تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در شهرستان‌های کوهدشت، بروجرد، پلدختر، رومشکان و دورود به دلیل وضعیت آلودگی هوا و گرد و خاک به‌صورت غیرحضوری در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و ادارات آموزش و پرورش در این شهرستان‌ها نیز تعطیل است، البته حضور کادر اجرایی مدارس نیز در این پنج شهرستان منتفی خواهد بود.

🔹مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی و متوسطه اول در شهرستان‌های خرم‌آباد، چگنی، سلسله، دلفان، الیگودرز و ازنا به‌صورت غیر حضوری در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود. حضور کادر اجرایی مدارس به منظور نظارت بر امر آموزش مجازی دانش‌آموزان الزامی است.

🔹همچنین فعالیت مدارس متوسطه دوم در شهرستان‌های خرم‌آباد، چگنی، سلسله، دلفان، الیگودرز و ازنا به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان

 

 

بروزرسانی ۲:

🔸 آلودگی هوا تمامی مدارس مشهد را فردا تعطیل کرد

▫️ دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوای خراسان رضوی: بر اساس مصوبه این کارگروه مدارس تمامی مقاطع ابتدایی ،متوسطه اول و دوم مشهد در روز دوشنبه ۲۲ فروردین جاری در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

 

بروزرسانی ۳:

♦️ساعت کاری ادارات در اردبیل تغییر کرد

🔹معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل: از فردا (دوشنبه) ۲۲ فروردین ماه ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی اردبیل از ساعت ۸ شروع و در ساعت ۱۴ پایان خواهد یافت./ایرنا

در حال تکمیل….

وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا مشخص شد + اسامی شهرها

بر اساس خبرهای جدید ارسالی احتمال تعطیلی مدارس فردا ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ وجود دارد و امکان دارد که مدارس برخی شهرهای درگیر با آلودگی هوا و شاخص هوای ناسالم و پدیده گرد و غبار احتمالا تعطیل شود.

کاربران عزیز هنوز خبری درباره تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بطور رسمی از وزارت آموزش و دولت و دولت اعلام می شود

هنوز اطلاعیه ای از سوی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما دانش اموزان خواهد رسید

در حال تکمیل…

پیش بینی آب و هوا

شاخص هوای هشدار و آلودگی هوا و از سوی دیگر شکل گیر‌ی توده جدید گرد و غبار از کشور‌های همسایه و اعلام اداره کل محیط زیست در چند روز گذشته مدارس برخی شهرها تعطیل و به صورت غیر حضوری برگزار شدند

گزارش های جدید طبق پیش‌بینی هواشناسی شاخص آلودگی هوا فردا دوشنبه ۲۲ فروردین در برخی شهرها نارنجی و در تهران زرد گزارش شده

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تهران آفتابی خواهد بود و حداکثر دما ۲۵ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

فردا ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ آسمان آفتابی خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

روز گذشته میانگین کیفیت هوا با شاخص ۴١۶ در شرایط خطرناک قرار گرفته بود، اما بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی امروز تا پایان هفته به تدریج از میزان آلودگی هوای پایتخت کاسته خواهد شد.

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (۲۱ فروردین ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به‌تبع آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز دوشنبه ۲۲ فروردین تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت دوشنبه ۲۲ فروردین و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

در اغلب شهر‌ها از میزان گردوخاک کاسته می‌شود، توده گردوخاک در آسمان تهران نیز به تدریج کاهش می‌یابد.
در نوار غربی کشور و استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان گردوخاک ادامه دارد.

وضعیت بارش پراکنده و رگباری بهاری در خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و مازندران ادامه دارد.
از میان اخبار

 

5 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا مشخص شد + اسامی شهرها

  1. Luna گفت:

    مدارس کرج تعطیل هست یا ن؟؟
    چرا اعلام نمیکنن؟؟

  2. محبوبه گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم مدارس فردای اهواز تعطیل شدن ؟؟؟

  3. سارینا گفت:

    جواب بدید زوتر 😠😠تعطیله یا ن

  4. سارینا گفت:

    میخواید ما رو بکشید 😑😐😐😐😐😐هوا داغونه…کردستان خیلی هواش داغونه مخصوصا کامیاران…لطفا تمامی مقطع ها رو تعطیل کنید

  5. خیلی گنگ گفت:

    خودت کنه بسته شده🤣

نظرات