فیلم روایت دردناک احمد رستمی در زندگی پس از زندگی از تجربه مرگ را کامل ببینید

0

ماجرای تجربه نزدیک به مرگ احمد رستمی در برنامه زندگی پس از زندگی ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ از شبکه چهار + فیلم احمد رستمی مهمان برنامه زندگی پس از زندگی بود که درباره تجربه مرگ و حضور در بزرخ به گفتگو پرداخت. با فیلم روایت احمد رستمی در زندگی پس از زندگی از برزخ و درباره تاثیر غم و اندوه بازماندگان بر روح فرد فوت شده و روایت از اینکه مرگ را زیبا تر از تولد میدانست و پشیمانی از برگشت به دنیا و روایت از مرگ ترس ندارد ولی من ترس دارد همراه حرف تازه باشید

فیلم روایت دردناک احمد رستمی در زندگی پس از زندگی از تجربه مرگ را کامل ببینید

فیلم روایت دردناک احمد رستمی در زندگی پس از زندگی از تجربه مرگ را کامل ببینید

احمد رستمی تجربه گر مرگ، قسمت چهاردهم برنامه زندگی پس از زندگی جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ مهمان برنامه زندگی پس از زندگی در سیزدهمین روز ماه رمضان ۱۴۰۱ بود و درباره تجربه مرگ و برگشتن به زندگی درباره تجربه مرگ و بزرخ به گفتگو پرداخت که در ویدیوی زیر ببینید:

او در این برنامه درباره تاثیر غم و اندوه بازماندگان بر روح فرد فوت شده و روایت از اینکه مرگ را زیبا تر از تولد میدانست و پشیمانی از برگشت به دنیا و روایت از مرگ ترس ندارد ولی من ترس دارد به گفتگو کرد.

وی سپس اجرای ترانه آواز تک درخت را با زیبایی خواند که غم صدای دل هر ادمی را به درد می آورد. او  گفت مرگ از زندگی بسیار شیرین است و پشیمانم از بازگشت به این دنیا. باید نام زندگی را مرگ گذاشت و نام مرگ را زندگی، زیرا بسیار شیرین تر از زندگی است.

بیوگرافی احمد رستمی زندگی پس از زندگی

آقای رستمی ۳۲ سال سن دارد و متولد روستای رودخانه رحمت آباد رودبار است. او گفت ۳۲ روز در کما بود و بر اثر حادثه ای در کوهنوردی و اصابت صاعقه به پایین پرت می شود و دچار ضایعه نخاعی و قطع نخاع میشود.

او متاهل است و یک دختر دارد و زمانی که این اتفاق برایش افتاد دخترش کوچک بود.

جزئیات پخش برنامه

زندگی پس از زندگی، برنامه ای گفتگو محور از شبکه چهار سیما است که روایتگر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته اند.

در این برنامه با تجربه گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

تهیه‌کننده «زندگی پس از زندگی» از پخش سری جدید این برنامه رمضانی خبر داد که قرار است سراغ روایت‌های تاثیرگذار بر باورها و قلب‌ها برود.

این برنامه‌ای گفتگو محور از شبکه چهارسیماست که روایت‌گر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. در این برنامه با تجربه‌گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

نظرات