فیلم روایت عجیب علی گرجی پور در زندگی پس از زندگی از تجربه مرگ را کامل ببینید

0

ماجرای تجربه نزدیک به مرگ علی گرجی پور در برنامه زندگی پس از زندگی ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ + فیلم علی گرجی پور مهمان برنامه زندگی پس از زندگی بود که درباره تجربه مرگ و حضور در بزرخ به گفتگو پرداخت. با فیلم روایت علی گرجی پور در زندگی پس از زندگی از برزخ و اثرات چای روضه و دعای اموات و حیرانی و سرگردانی در بزرخ در تجربه نزدیک به مرگ و روایت شنیدنی تجربه گر از مرگ موقت از بررسی جزئی ترین موارد در آخرت همراه حرف تازه باشید

فیلم روایت عجیب علی گرجی پور در زندگی پس از زندگی از تجربه مرگ را کامل ببینید

فیلم روایت عجیب علی گرجی پور در زندگی پس از زندگی از تجربه مرگ را کامل ببینید

علی گرجی پور تجربه گر مرگ، پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ مهمان برنامه زندگی پس از زندگی در دوازهمین روز ماه رمضان ۱۴۰۱ بود و درباره تجربه مرگ و برگشتن به زندگی درباره تجربه مرگ و بزرخ به گفتگو پرداخت که در ویدیوی زیر ببینید:

او در این برنامه از اثرات چای روضه که بواسطه خادمی امام حسین (ع) شفاعت شد و روایت تجربه گر از مرگ موقت از بررسی جزئی ترین موارد در آخرت و همچنین روایت این تجربه گر مرگ از حیرانی بین رفتن و ماندن و تاثیر مثبت صحبت های پرستار در ایجاد آرامش در بیمار، دعای برای اموات و تاثیر دعا و فاتحه برای اموات در برزخ گفتگو کرد.

او گفت بیماری کبد و نارسایی کبد داشتم و تا نهایت به پیوند عمل کبد رسیدم.

بیوگرافی علی گرجی پور زندگی پس از زندگی

علی گرجی پور ۲۹ ساله اهل روستای حمزه کلا شش پل بابل و دارای تحصیلات کارشناسی برق می باشد و هم اکنون در یک سوپرمارکت کار میکند.

او گفتگوی عجیبی و تکان دهنده ای درباره اثرات چای روضه که بواسطه خادمی امام حسین (ع) شفاعت شد و روایت تجربه گر از مرگ موقت از بررسی جزئی ترین موارد در آخرت و همچنین روایت علی گرجی پور تجربه گر مرگ از حیرانی بین رفتن و ماندن و تاثیر مثبت صحبت های پرستار در ایجاد آرامش در بیمار، دعای برای اموات و تاثیر دعا و فاتحه برای اموات در برزخ گفتگو کرد.

جزئیات برنامه

زندگی پس از زندگی، برنامه ای گفتگو محور از شبکه چهار سیما است که روایتگر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته اند.

در این برنامه با تجربه گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

تهیه‌کننده «زندگی پس از زندگی» از پخش سری جدید این برنامه رمضانی خبر داد که قرار است سراغ روایت‌های تاثیرگذار بر باورها و قلب‌ها برود.

این برنامه‌ای گفتگو محور از شبکه چهارسیماست که روایت‌گر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. در این برنامه با تجربه‌گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

نظرات