ماجرای کامل فیلم حرکات زشت و رقص ۳ دختر در گلزار شهدای نیشابور را ببینید

1

ماجرای فیلم کامل حرکات زشت و رقص ۳ دختر در گلزار شهدای نیشابور را ببینید همراه با جزئیات کامل رقصیدن ۳ دختر نیشابوری در گلزار شهدای بهشت فضل شهر نیشابور تا شناسایی و دستگیری دختران رقاص در گلزار شهدای نیشابور را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای فیلم کامل حرکات زشت و رقص 3 دختر در گلزار شهدای نیشابور را ببینید

ماجرای کامل فیلم حرکات زشت و رقص ۳ دختر در گلزار شهدای نیشابور را ببینید

از روز گذشته انتشار ویدیو رقص دختر در گلزار شهدای نیشابور باعث انتقاد و رنجش خانواده معظم شهدا و چهره های مذهبی شده است، اما ساعاتی بعد تیمی متشکل از کارشناسان پلیس فتا با هدایت قاضی کشیک تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد که در همان ساعات اولیه متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

پس از انتشار تصاویر و فیلمی در فضای مجازی از رقص و پایکوبی ۳ دختر جوان در گلزارشهدای بهشت فضل شهر نیشابور، دادستان نیشابور دستور شناسایی و دستگیری متهمان را صادر کرد.سید محمد حسینی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب نیشابور با اشاره به حساسیت موضوع و جریحه‌دار شدن احساسات، افکار عمومی مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: تیمی متشکل از کارشناسان پلیس فتا با هدایت قاضی کشیک تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد که در همان ساعات اولیه متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به عذرخواهی و ندامت متهمان از این اقدام هنجار‌شکنانه افزود: با توجه به اظهار پشیمانی و عذرخواهی آنان، با قرار تامین کیفری مناسب، پرونده تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به جریحه دار شدن احساسات، افکار عمومی مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تیمی متشکل از کارشناسان پلیس فتا با هدایت قاضی کشیک تحقیقات خود را آغاز کرد که در همان ساعات اولیه متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

حسینی در ادامه گفت: متهمان در حضور مقام قضایی با ابراز ندامت و پشیمانی فراوان از این اقدام هنجار شکنانه خود، از عموم مردم عذرخواهی و تقاضای عفو و بخشش کردند که با توجه به اظهار پشیمانی و عذرخواهی آنان، با قرار تامین کیفری مناسب، پرونده تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: والدین و خانواده ها نقش مهمی در تربیت و کنترل فرزندان خود دارند. از این رو باید قبل از بروز اینگونه اقدامات هنجار شکنانه فرزندان خود را نسبت به عواقب آن توجیه کنند.

1 دیدگاه در “ماجرای کامل فیلم حرکات زشت و رقص ۳ دختر در گلزار شهدای نیشابور را ببینید

  1. امین گفت:

    همشهریام رد دادن!!!

نظرات