فیلم کامل / رقص گروهی زنان اصفهانی در پارک با آهنگ بستنی فروش ترکیه ای را ببینید

1

کلیپ و ویدئوی کوتاه از ورزش گروهی و رقص گروهی زنان در پارکی در اصفهان با با آهنگ شاد بستنی فروش معروف ترکیه ای با مربی مرد خبرساز شده و واکنش دبیر ستاد امر به معروف اصفهان را در پی داشته است تا با این هنجارشکنی برخورد شود. در ادامه فیلم کامل رقص گروهی زنان اصفهانی در پارک را ببییند

فیلم کامل / رقص گروهی زنان اصفهانی در پارک با آهنگ بستنی فروش ترکیه ای را ببینید

 

فیلم رقص گروهی زنان در پارکی در اصفهان با آهنگ بستنی فروش ترکیه ای

فیلم جنجالی ورزش گروهی زنان در پارکی در اصفهان با مربی مرد و با آهنگ بستنی فروش ترکیه ای (انت قلبی) بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته و خبرساز شد. این کلیپ کوتاه از ورزش کردن دختران و زنان اصفهانی در یک پارک، واکنش دبیر ستاد امر به معروف اصفهان را در پی داشته است تا با این هنجارشکنی برخورد شود که در فیلم زیر بینید:

 

دبیر ستاد امر به معروف اصفهان با انتشار ویدیویی از ورزش گروهی زنان که به شکل رقص بود در یکی از پارک های این شهر، خواستار برخورد نیروی انتظامی با آنها شد.

برخورد با عوامل هنجارشکنی

احمد عبدالهی نژاد همچنین ضمن هنجار شکن خواندن مربی این گروه گفته که این آخرین حرکت ضد ارزشی او خواهد بود.

آهنگ ورزش گروهی زنان در پارکی در اصفهان این روزها در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته و معروف شده است.

گفتنی است که یک بستنی فروش با آهنگ معروفی از مشتریان خود میخواهد تا با آهنگ و ترانه ای که خودش خوانده را اجرا کنند و برقصند.

حالا این کلیپ ورزش و یا رقص گروهی واکنش های زیادی را همراه را داشته و احمد عبدالهی خواستار برخورد با این رفتار هنجارشکنانه دارد.

 

1 دیدگاه در “فیلم کامل / رقص گروهی زنان اصفهانی در پارک با آهنگ بستنی فروش ترکیه ای را ببینید

  1. آن ا جون گفت:

    اصفهان شهر مذهبی بود قبل انقلاب

نظرات