فیلم کامل حمله عجیب به سه طلبه با چاقو در حرم رضوی را ببینید / ضارب کیست

2

ماجرای فیلم حمله به سه طلبه با چاقو در حرم رضوی مشهد را ببینید و ضارب کیست و علت و انگیزه حمله به سه طلبه روحانی در مشهد و ماجرا و جزئیات کامل از حمله و چاقوکشی به ۳ طلبه در صحن حرم رضوی در ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ تا دستگیری ضارب و ضاربان همراه با عکس سه طلبه مورد حمله قرار گرفته در صحن حرم امام رضا ع را از مجله حرف تازه میخوانید.

فیلم کامل حمله عجیب به سه طلبه با چاقو در حرم رضوی را ببینید / ضارب کیست

فیلم کامل حمله عجیب به سه طلبه با چاقو در حرم رضوی را ببینید / ضارب کیست

امروز سه طلبه روحانی اهل مشهد مقدس به نام های حجت الاسلام اصلانی و حجت الاسلام پاکدامن و حجت الاسلام دارایی در حرم رضوی مورد حمله قرار گرفتند. هم اکنون دو نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند و یکی از انها نیز به دلیل شدت حراجت به شهادت رسید. ضارب ۳ روحانی در آستان قدس رضوی تبعه خارجی بوده است

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ همزمان با سوم ماه مبارک رمضان، دو طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم رضوی با فردی که هویت آن در دست بررسی است با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند که درذ ویدئوی زیر ببییند:

 

بنا بر جدیدترین خبرها از روابط عمومی آستان قدس رضوی: با تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

آستان قدس رضوی ضمن محکومیت این تعرض به ساحت مقدس حضرت رضا علیه السلام و روحانیت معزز، موضوع را تا حصول نتیجه و شناسایی عوامل پیگیری خواهد کرد و گزارش آن را متعاقبا به اطلاع مردم عزیز خواهد رساند.

همچنین ببینید: فیلم / درگیری خونین در بلوار طبرسی مشهد و قتل اکبر شغال مشهد

عکس ۳ روحانی مضروب حادثه حرم رضوی

حدود ساعت ۱۴ امروز، فردی با سلاح سرد (چاقو) به ۳ طلبه حوزه علمیه در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی حمله‌ور شد و آنها را مورد اصابت قرار داد؛ ضارب دستگیر شد و مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

حجت الاسلام اصلانی به شهادت رسید و حجت‌الاسلام پاکدامن و روحانی سوم در اتاق عمل است.

فیلم کامل حمله عجیب به سه طلبه با چاقو در حرم رضوی را ببینید / ضارب کیست

محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد

محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد اظهار کرد: ۵ نفر در خصوص حادثه امروز حرم مطهر رضوی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه، یک نفر ضارب که تبعه خارجی است و ۴ نفر دیگر مظنون به همکاری با ضارب بودند، افزود: کار تحقیق در رابطه با حادثه امروز حرم مطهر رضوی توسط بازپرس ویژه قتل در حال پیگیری است، اطلاعات تکمیلی بعد از مشخص شدن موضوع ارائه خواهد شد.

همچنین سید هادی طباطبایی معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی نیز گفت: در ارتباط با حادثه امروز حرم مطهر رضوی، در حال حاضر جلسه ای در استانداری خراسان رضوی تشکیل شده و ابعاد مختلف موضوع در حال پیگیری است.

وی افزود: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام پاکدامن، یکی از روحانیون مضروب در حادثه مشهد، پس از جراحی در بخش مراقب‌های ویژه بستری شده و حجت الاسلام دارایی دیگر روحانی مضروب نیز تحت مراقبت ویژه قرار دارد.

حجت‌الاسلام اصلانی یکی دیگر از روحانیون مضروب نیز پیش از این بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده بود.

دستگیری ضارب / ضارب  ۳ طلبه در حرم رضوی مشهد کیست

فرد ضارب دستگیر شده است که در اختیار نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی است. یکی از طلبه‌های مجروح وضعیت مناسبی ندارد.

در پی حادثه ظهر امروز در حرم مطهر رضوی متاسفانه یکی از روحانیان که با چاقو مضروب شده بود به شهادت رسید و دو روحانی دیگر در بیمارستان بستری شدند، که حال یکی از آنها وخیم است.

در پی این اتفاق ، فرد ضارب با کمک زائران و توسط ماموران حاضر درصحنه دستگیر شد و تحقیقات از وی درحال انجام است. ضارب تحت تأثیر تفکرات تکفیری بوده است.

فیلم کامل حمله عجیب به سه طلبه با چاقو در حرم رضوی را ببینید / ضارب کیست

استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد ضارب تحت تاثیر القائات استکبار جهانی و جریانهای تکفیری این اقدام را انجام داده است.

او گفت: سه نفر روحانی که مورد حمله این فرد قرار گرفتند از فعالین و جهادگران اجتماعی و فرهنگی بودند که در مناطق محروم اقدامات جهادی را انجام می دادند.

نظری گفت: ضمن محکومیت این اقدام جنایتکارانه و هتک حرمت حرم مطهر رضوی(ع) و روحانیت معظم، از درگاه خداوند متعال برای خانواده روحانی شهید صبر جمیل و برای دو روحانی که در بیمارستان بستری هستند شفای عاجل مسألت دارم.

او گفت: این مسئله محرز است. بنظر می‌رسد با توجه به اندیشه و افکارش اقدام را با برنامه ریزی قبلی انجام داده. اما مشخص نیست عواملی در پشت صحنه به او کمک می کردند یا نه. این موضوع در حال بررسی است.

استاندار خراسان رضوی گفت: افراد مشکوک در محل وقوع حادثه دستگیر شدند. اما اطلاعات دیگری فعلا ندارم.سلاح سرد جاسازی شده بود و ضارب با این روش سلاح را وارد حرم کرده است.

2 دیدگاه در “فیلم کامل حمله عجیب به سه طلبه با چاقو در حرم رضوی را ببینید / ضارب کیست

  1. محمد گفت:

    شهادت اتفاقی نیست عزتی است که خدا به انسانهای بزرگ که برگزیده است می دهد همانطور که امام خمینی ره فرمود شهادت هنر مردان خداست 😭کاش مسولین جلوی ورود غیر قانونی اتباع خارجی به ایران را می‌گرفتند تا شاهد جنایت بعضی از آنها در میهن اسلامی نباشیم و وحدت کلمه بهم نمی خورد

  2. ابوالفضل بهادریان گفت:

    خواهش میکنم اینو آزاد نکنید و همینطور حکم اساسی سنگ ساز و اعدام کنید

نظرات