فیلم / درگیری خونین در بلوار طبرسی مشهد و قتل اکبر شغال مشهد

0

درگیری بلوار طبرسی مشهد باعث کشته شدن و قتل (اکبر شغال مشهد) با نام واقعی “سعید اکبری” از ارازذل و اوباش مشهد و زخمی شدن چند نفر شد که در فیلم زیر بور کامل درگیری و دعوای خونین را میبینید

فیلم / درگیری خونین در بلوار طبرسی مشهد و قتل اکبر شغال مشهد + اکبر شغال مشهد کیست

فیلم درگیری بلوار طبرسی مشهد و قتل اکبر شغال مشهد

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از “درگیری بلوار طبرسی مشهد” که یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشته است، خبر داد.

اکبر شغال از اراذل بنام مشهد با نام واقعی “سعید اکبری” که شامگاه جمعه ساعت ۱۰ تا ۱۱ قراری برای نزاع با دیگر اشرار شهر در منطقه طبرسی شمالی می‌گذارند، نزاعی که تنها چند لحظه زمان می‌برد و پیکر اکبر شغال و دیگر رفیقش که سخت زخمی شده بودند، روی آسفالت خیابان به جا می‌ماند.

حدود ۱۱ شب موضوع درگیری مرگ‌بار در خیابان طبرسی شمالی ۴۳ به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد گزارش می‌شود. منابع خبری اعلام می‌کنند که در جریان نزاعی شبانه فردی حدودا ۳۰ ساله به قتل رسیده و مرد جوان دیگری به طرز وحشتناکی زخمی شده است.

ماجرای این حادثه سیاه، پای تیم جنایی به ریاست قاضی حسن زرقانی را به محل وقوع جنایت واقع در طبرسی شمالی می‌کشاند. محلی که مأموران انتظامی پیش از رسیدن مقام قضایی تردد در محل را ممنوع کرده بودند و رد خون بر روی آسفالت خیابان به چشم می‌خورد.

جزئیات پرونده درگیری در بلوار طبرسی مشهد

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی که با دستور مقام قضایی تحقیقاتشان را درباره این درگیری آغاز کرده بودند، متوجه شدند که مقتول و رفیقش با یک خودرو پراید ۱۱۱ به محل آمده‌اند.

بررسی هویت مقتول حکایت از آن داشت که این فرد یکی از اراذل معروف مشهد بوده و با لقب «اکبر شغال» شناخته می‌شده است. موضوعی که شاهدان نیز بر آن صحه گذاشتند و هویت او را تأیید کردند.

اما بررسی هویت ضاربان از سوی تیم جنایی هم نشان داد که این افراد نیز از اراذل و اوباش معروف هستند تا جایی که پلیس آن‌ها را به خوبی می‌شناخت و این‌گونه هویت حمله‌کنندگان نیز شناسایی شد، هر چند که پس از حادثه سوار بر پراید از محل گریخته بودند.

همچنین ببینید: فیلم کامل / درگیری و نزاع دست جمعی اراذل و اوباش در آستارا و جزئیات دستگیری

فیلم درگیری خونین در بلوار طبرسی مشهد و قتل اکبر شغال مشهد

علت نزاع و دعوای خونین اراذل و اوباش مشهد

علت و انگیزه متهمان از این نزاع مرگ‌بار، تحقیقات را به سمت پرونده سیاه این افراد کشاند. تیم جنایی با بررسی اظهارات شاهدان محلی و نزدیکان این افراد متوجه شدند که آن‌ها مشکلات و اختلافات قدیمی با هم داشته‌اند که بدون حل و فصل باقی مانده است و جمعه شب نیز همین اختلافات چاشنی یک قرار مجرمانه نزاع می‌شود.

مقتول و رفیقش بین ساعت ۱۰ تا ۱۱ شب بدون توجه به محدودیت‌های تردد، سوار برخودرو پراید ۱۱۱ به محل قرار می‌رسند، غافل از سنگربندی خیابانی دیگر متهمانی که زودتر به محل رسیده و دقایقی طولانی را با ساییدن دندان به روی هم و مرور چندین‌باره نقشه حمله، در تاریکی مخفی شده بودند.

شلیک به دهان مقتول

تیم جنایی با حضور در بیمارستان و بررسی ظاهری پیکر مقتول متوجه شدند که تیر یک اسلحه کلت، لب بالایی او را از میان برداشته. آثار ضربات شمشیر در پشت سر «اکبر شغال» نیز مشهود بود. موضوعی که برای فرد مصدوم نیز وجود داشت، اما او هنوز شانس ضعیفی برای زنده ماندن دارد. پیگیری‌های میدانی نشان می‌دهد مقتول و رفیقش به محضی که از خودرو پیاده می‌شوند، قبل از هر عکس‌العملی با گلوله‌های داغ شلیک شده از یک کلت غافل‌گیر و نقش بر زمین شده و این‌گونه این افراد به نوعی سلاخی می‌شوند.

زمین‌گیر شدن مقتول و دوستش زمینه برای حمله با سلاح سرد را مهیا می‌کند و متهمان بدون لحظه‌ای تأمل با شمشیر حمله می‌کنند و ضربات برنده به پشت سر این افراد، شانس زندگی را برای آن‌ها به حداقل می‌رساند.

دستگیری ضاربان اکبر شغال

هر چند ضاربان از محل گریخته و به اصطلاح هیچ ردی از خود به جا نگذاشته‌اند، اما تیم جنایی بلافاصله با ردزنی هویت متهمان تحقیقات جامعی برای شناسایی محل اختفای این افراد را آغاز کرده است. منبع:شهرآرانیوز

نظرات