بیوگرافی فاطمه غلامی بازیگر نقش سحر در سریال او یک فرشته بود + عکس جدید و اینستاگرام

0

بیوگرافی فاطمه غلامی بازیگر نقش سحر در سریال او یک فرشته بود و همسرش + زندگینامه فاطمه غلامی بازیگر و همسرش و عکس های جدید بزرگسالی و اینستاگرام این بازیگر را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی فاطمه غلامی بازیگر نقش سحر در سریال او یک فرشته بود + عکس جدید و اینستاگرام

بیوگرافی فاطمه غلامی بازیگر و همسرش + زندگینامه و عکس های جدید بزرگسالی و اینستاگرام

فاطمه غلامی (fatemeh gholami) متولد دهه ۷۰ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در سریال او یک فرشته بود به مخاطبان معرفی شد و بطور حرفه ای وارد بازیگری شد. جدیدترین اثر هنری فاطمه غلامی ایفای نقش در فیلم سینمایی لاتاری در نقش زن موسی بود.

بیوگرافی فاطمه غلامی بازیگر و همسرش + زندگینامه و عکس های جدید بزرگسالی و اینستاگرام

سوابق هنری

از این بازیگر اطلاعات دقیقی در دست نیست و فعالیت چندان چشمگیری در عرصه بازیگری ندارد. فاطمه غلامی با بازی در سریال او یک فرشته بود در سال ۸۴ وارد عرصه بازیگری شد و پس از آن دیگر خبری از او نشد تا اینکه در سال ۹۶ در فیلم سینمایی لاتاری ایفنی نقش کرد. او کاراکتر زن موسی را در فیلم لاتاری بازی کرده است.

ازدواج و همسر فاطمه غلامی بازیگر

از زندگی شخصی این بازیگر خبری در دست نیست

بازیگر نقش سحر در سریال او یک فرشته بود

بازیگر نقش سحر در سریال او یک فرشته بود

وی برای اولین بار در سریال «او یک فرشته بود» به کارگردانی علیرضا افخمی، نقش “سحر” ، دختر بهزاد و رعنا را ایفا می‌کرد. او در سال ۱۳۹۶ با بازی در نقش “زن موسی” در فیلم «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، سینما را تجربه کرد.

او یک فرشته بود یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی علیرضا افخمی است که در رمضان ۱۳۸۴ از شبکه دو پخش شد.[۱] او یک فرشته بود در ژانری جدید در تلویزیون ایران به نام ماورایی ساخته شده بود.

موضوع داستان بدین ترتیب است که بهزاد طی ماجرایی با زنی تصادف می‌کند و او را به خانه می‌آورد. به تدریج حرکات عجیبی از این زن که فرشته نام دارد، سر می‌زند و از سوی دیگری در قالب مردی به نام سرابی سعی در سردرگم نمودن بهزاد دارد. نهایتاً فرشته موجب می‌شود که بهزاد و همسرش رعنا تا پای طلاق بروند و حتی به بهزاد پیشنهاد ازدواج می‌دهد، اما پس از مدتی بهزاد با توجه به رهنمودهای روحانی محل و سخنان فرزندانش متوجه می‌شود که فرشته، شیطان (ابلیس) است و پسرش را در حالی که فرشته قصد کشتن او را دارد، نجات می‌دهد و سپس به درگاه خدا توبه کرده و از گناهانش اظهار پشیمانی می‌کند.

عکس های جدید فاطمه غلامی بازیگر سریال او یک فرشته بود

بازی در فیلم لاتاری

غلامی در جدیدترین اثر هنری خود در زمینه سینما در فیلم لاتاری در نقش زن موسی ایفای کرده است.

داستان درباره امیرعلی و نوشین دو جوان بیست و یک ساله قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده ها چندان موافق نیستند. آن‌ها صبر پیشه کردند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یکسری رویای مشترک دارند. برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا.

لاتاری به کارگردانی کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی محمدحسین مهدویان، ابراهیم امینی و با بازی هادی حجازی فر، ساعد سهیلی، زیبا کرمعلی، جواد عزتی و حمید فرخ نژاد می باشد که در حال حاضر اخرین بازی خانم غلامی در عرصه هنرپیشگی می باشد.

عکس فاطمه غلامی بازیگر

اینستاگرام فاطمه غلامی

صفحه اینستاگرامی به نام ایشان یافت نشد

فیلم شناسی

سریال او یک فرشته بود سال ۱۳۸۴

لاتاری در نقش زن موسی سال ۱۳۹۶

نظرات