بیوگرافی شهربانو دامغانی نژاد تکواندوکار و همسرش +عکس های جنجالی و مسابقات

0

بیوگرافی شهربانو دامغانی نژاد تکواندوکار و همسرش +عکس ها و ماجرای تصادف

شهربانو دامغانی نژاد تکواندوکار, (Shahrbanoo Damghaninezhad)، زادهٔ ۱۶ آبان ۱۳۷۶ در شهر ری تهران، تکوندوکار و ورزشکار تیم ملی تکواندو بانوان ایران، جودوکار و کشتی گیر اهل است. او دارای قد ۱٫۸۵ متر می باشد و فارغ التحصیل کارشناسی معماری داخلی می باشد اکنون به عنوان قهرمان تکواندو بانوان و مدل شناخته می شود و تجربه قهرمانی در سه رشته جودو ، کشتی و تکواندو را دارد

بیوگرافی شهربانو دامغانی نژاد تکواندوکار و همسرش + عکس های جنجالی و مسابقات

بیوگرافی شهربانو دامغانی نژاد

شهربانو دامغانی نژاد تکواندوکار حرفه‌ای ایرانی متولد ۱۶ آبان ۱۳۷۶ در شهر ری تهران است که در سطح نخست مسابقات زنان کشوری و بین‌المللی ایران، به قهرمانی رسیده است. او از پرافتخارترین بانوان هوگوپوش سنگین وزن تکواندوی ایران است.

بیوگرافی شهربانو دامغانی نژاد

چکیده زندگینامه شهربانو دامغانی نژاد

  • نام کامل: شهربانو دامغانی‌نژاد
  • لقب: شهربانو دامغانی
  • تولد: زادهٔ ۱۶ آبان ۱۳۷۶
  • محل تولد: ری
  • قد: ۱٫۸۵ متر (۶ فوت ۱ اینچ)
  • زمینه فعالیت: ورزش جودو، کشتی و تکواندو

خانواده

دامغانی نژاد در خانواده ای اهل شهر ری تهران به دنیا آمد. پدرش غلامرضا دامغانی نژاد جانباز شیمیایی ۳۵ درصد اعصاب و روان می باشد که در عملیات جزیره مجنون در سال ۱۳۶۴ جانباز شد. وی می گوید پدر و پدربزرگ او از قهرمانان قدیمی کشتی بودند و عموی وی اکنون نیز داور این رشته ورزشی می باشد

زندگینامه شهربانو دامغانی نژاد

ماجرای ازدواج و همسر شهربانو دامغانی نژاد

شهربانو دامغانی نژاد در حال حاضر مجرد می باشد و ازدواج نکرده است! او در مصاحبه ای می گوید: من هنوز سنی دارم و فعلا خیلی هم تمایلی به ازدواج کردن ندارم و اینکه تا ببینم قسمت چی باشد! یکسری هدف ها دارم که اول باید به آنها برسم.

آغاز فعالیت ورزشی

او فعالیت ورزشی را از ۹ سالگی با ورزش شنا آغاز کرد و سپس به دلیل علاقه وارد رشته بستکبال شد و خیلی زود توانست به موفقیت دست پیدا کند و در وارد تیم نونهالان شهر ری شود، اما این رشته نیز او را راضی نکرد و تصمیم گرفت به آموزش ورزش تکواندو بپردازد و ورزش رزمی را ادامه دهد.

دوران ورزشی دانغانی نژاد، دوره طلایی ورزش او محسوب میشود و مدال ها و حضور در میادین بین اللملی در مسابقات تکواندو افتخارات و عناوین زیادی را برای او به ارمغان آورد.

ماجرای ازدواج و همسر شهربانو دامغانی نژاد

شهربانو دامغانی‌نژاد در سطح نخست مسابقات زنان کشوری و بین‌المللی ایران، به قهرمانی رسیده است. از آخرین مسابقات بین‌المللی او، در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندوی در گروه زنان جام فجر بود که مقام دوم یا مدال نقره را کسب کرد. او در لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های ایران بازی‌های خود را ادامه می‌دهد و تا سال ۱۳۹۹، از آخرین افتخارات داخلی او، سومی در بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور در وزن ۷۳+ کیلوگرم است.

تیم ملی تکواندو زنان ایران

دامغانی‌نژاد یکی از اعضای تیم ملی زنان تکواندو ایران از سال ۹۲ است که تا کنون مدال های رنگارنگی برای کشورمان کسب کرده است.
در سال ۱۳۹۴، در اولین دوره مسابقات کشتی گراپلینگ ویژه بانوان زیر نظر فدراسیون جهانی کشتی در ترکیه موفق به کسب مدال برنز شد

شهربانو دامغانی نژاد در سال ۱۳۹۵، اولین تجربه خود توانست مدال طلای کشور را از آن خود کند و به عنوان فنی ترین بازیکن ایران شناخته شود.

شهربانو دامغانی نژاد در تیم ملی تکواندو بانوان ایران

ورود به بازیگری

شهربانو دامغانی نژاد قهرمان ورزش های رزمی و کشتی که عناوین برتری در سطح جهانی هم دارد، قرار است در جدیدترین فیلم «راما نامی» بازی کند و تجربه حضور در بازیگری را در کارنامه خود ثبت کند

دامغانی نژاد از شهاب حسینی و هدیه تهرانی به عنوان پارتنرهای هنری نام می برد که دوست دارد در کنار آن ها، بازیگری را تجربه کند!
پیشتر راما نامی اعلام کرده بود که نگارش فیلم نامه‌های وی در ژانرهای اجتماعی به اتمام رسیده است و یک فیلم نامه سریال هم به صورت مشترک با یکی از نویسندگان کشور در دست نگارش دارد و هم اکنون راما نامی وارد مرحله پیش تولید فیلم‌های خود شده است.

از خبرهای مهم درباره ساخت فیلم‌های وی این است که شهربانو دامغانی نژاد، قهرمان ورزش‌های رزمی و کشتی که در عرصه جهانی هم مدال آور بوده است قرار است در فیلم وی بازی کند.

بازیگری شهربانو دامغانی نژاد در فیلم راما نامی

راما نامی که فعالیت در حوزه موسیقی را از سال ۷۸ شروع کرده است امروز با گذشت بیش از دو دهه در حوزه موسیقی، ساخت فیلم سینمایی، برنامه سازی تاک شو و….دارای تبحر شده است و فعالیت در حوزه‌های مختلف هنری را به شکل حرفه ای دنبال می‌کند.

بازی در موزیک ویدئوی رضا صادقی

شهربانو اخیرا در ولین فعالیت هنری خود، در موزیک ویدئو و کلیپ رضا صادقی حضور داشته است! موزیک ویدئوی جدید رضا صادقی با نام  رد پا  با حضور شهربانو دامغانی ‌نژاد ، ملی‌پوش تکواندو جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد. این اولین حضور دامغانی ‌نژاد به ‌عنوان بازیگر در مقابل دوربین است. قطعه رد پا با ترانه شقایق امیرعضدی و ملودی و تنظیم مهدی ابراهیمی نژاد ساخته شده است.

ماجرای تصادف

شهربانو دامغانی نژاد تکواندوکار کشورمان در فروردین ۱۴۰۱ دچار سانحه رانندگی شده و در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان است.

پیج اینستاگرام شهربانو دامغانی نژاد

پیج اینستاگرام شهربانو دامغانی نژاد

shahrbanoofficial

جالب است بدانید که او در مصاحبه ای می گوید: آرزو دارم همیشه اولین باشم! برای همین دوست دارم اولین مدال طلای المپیک و گرندپری را کسب کنم و اولین خانم لژیونر در تکواندو باشم. در بین ورزشکاران داخلی ، هادی ساعی را دوست دارم و الگوی بسیاری خوبی برایم است و در بین ورزشکاران خارجی هم کریستیانو رونالدو را دوست دارم

عکس های جدید شهربانو دامغانی نژاد

عکس های خانوادگی شهربانو دامغانی نژاد

شهربانو دامغانی نژاد تکواندو

 

نظرات