بیوگرافی مهسا سادات آقایی دوست تکواندوکار کرجی از تصادف تا درگذشت +عکس ها

5

بیوگرافی مهسا سادات آقایی دوست تکواندوکار کرجی از تصادف تا درگذشت +عکس ها

بیوگرافی مهسا سادات آقایی تکواندوکار کرجی از تصادف تا درگذشت +عکس های شخصی و خانواده و پدر و مادرش و درگذشت در ۵ مهر ۱۴۰۰ به همراه عکس های قبل از حادثه تصادف مهسا سادات آقایی دوست را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی مهسا سادات آقایی دوست تکواندوکار کرجی از تصادف تا درگذشت +عکس ها

بیوگرافی مهسا سادات آقایی

در ۵ مهر ۱۴۰۰ مثل «مهسا سادات آقایی» دختری تکواندوکار که بر سانحه تصادف، چند سال زندگی نباتی داشت درگذشت. در ادامه با بیوگرافی مهساسادات آقایی تکواندوکار کرجی کیست با عکس ها و زندگینامه مهسا آقایی از تکواندو تا ماجرای تصادف و زندگی نباتی و درگذشتش در مجله حرف تاره آشنا شوید.

مهسا متولد ۳۰ شهریور ۱۳۸۶ ساکن فردیس کرج که به تازگی جشن تولد ۱۴ سالگی خود را در کنار خانواده گذرانده بود، ۵ مهر ۱۴۰۰ دارفانی را وداع گفت و برای همیشه آسمانی شد، دختر نوجوانی که به گفته پدر و مادرش به دلیل قصور شهرداری فردیس به زندگی نباتی مبتلا شده است

بیوگرافی مهسا سادات آقایی دختر تکواندوکار فردیس کرج

روز حادثه

“مهسا سادات آقایی” دختر نوجوان ۱۴ ساله ساکن فردیس کرج بود که در تاریخ ۱۲ شهریور ۹۸ به هنگام بازگشت از باشگاه ورزشی بعد تمرینات تکواندو، دچار حادثه تصادف شد.
او به دلیل بسته بودن پیاده رو توسط سازندگان ساختمان بناچار از کنار خیابان عبور میکند که همان زمان یک خودرو با سرعت زیاد با او برخورد میکند‌.

مهسا با ضریب هوشی ۳ و ایست قلبی در بیمارستان، احیا و بعد از ۷ ماه بستری به دلیل شدت ضربه مغزی، دچار زندگی نباتی شد.

زندگی این دختر نوجوان از اسفند ۹۸ تا کنون مهر ۱۴۰۰ با سختی می گذرد و در منزل تحت مراقبت پدر و مادر قرار میگیرد و با دستگاه اکسیژن ساز و ساکشن ریه و یک لوله در معده برای غذا به زندگی خود ادامه میدهد. او بعد دو سال مبارزه برای زنده ماندن، در نهایت در ۵ مهر ۱۴۰۰ از دنیا رفت.

بیوگرافی مهسا سادات آقایی دوست

غلامرضا آقایی پدر مهسا

غلامرضا سادات آقایی درباره روز حادثه گفته: مهسا هنگام بازگشت از باشگاه به دلیل بسته بودن مسیر پیاده رو توسط برج دوقلو و ساخت و ساز غیر قانونی مجبور شده از حصارهای فلزی مقابل برج عبور کند و از گوشه جدول حرکت کند در همان حین یک خودرو با سرعت خیلی بالا و در حال انجام حرکات نمایشی با مهسا برخورد می‌کند.

مهسا سادات آقایی دوست کیست

عکس های مهسا سادات آقایی دوست قبل از حادثه تصادف

مهسا تکواندو کار می‌کرد و آرزو داشت در آینده به یک تکووندوکار حرفه ای تبدیل شود و مدال های رنگارنگی را کسب کند ، اما یک حادثه همه آرزوهای دخترانه او را پرپر کرد.

او علاوه بر تکواندو ، به مشغول گذاراندن دوره‌های متعدد از جمله‌ زبان بود و قرار بود در پایه هفتم درس بخواند که این اتفاق تلخ برایش رخ داد

دخترم زندگی نباتی پیدا کرده که بسیار سخت‌تر از حالت کما است. همانند انسان‌های عادی خواب و بیداری دارد اما وضعیتش نامشخص است. غذا خوردن مهسا با سرنگ است، با لوله‌ای که به معده‌اش راه دارد.

در این مدت ورزشکاران زیادی به دخترم سرزدند از آقای هادی ساعی تا برخی از مسئولین با مهسا دیدار داشتند. برخی هم فقط برای عکس گرفتن آمده بودند.

عکس های مهسا سادات آقایی دوست قبل از حادثه تصادف

مادر مهسا سادات آقایی

مادر مهسا در مورد مراحل قانونی پرونده تصادف گفت: به دلیل روند فرسایشی پرونده که ممکن است با شرایط درمان تا ۴ سال طول بکشد، هنوز دیه مشخص نشده و در حال حاضر راننده خاطی و جوانی که به واسطه عدم کنترل خودرو، زندگی مهسا را دچار بحران کرد، بدون پرداخت حتی یک ریال کمک درمان، آزادانه زندگی می کند.

محل حادثه تصادف

حادثه ای که برای مهسا اقایی دوست، پیش آمد در حاشیه بلوار ۴۴ متری امام خمینی شهرستان فردیس، معروف به بلوار پارک تندستی بود.

 ماجرای تصادف مهسا سادات آقایی

پیج اینستاگرام مهسا سادات آقایی تکواندوکار

عکس پدر و مادر مهسا سادات آقایی دوست

عکس پدر و مادر مهسا سادات آقایی دوست

5 دیدگاه در “بیوگرافی مهسا سادات آقایی دوست تکواندوکار کرجی از تصادف تا درگذشت +عکس ها

  1. لیلا گفت:

    خدارحمتش کنه این فرشته کوچولورو خیلی متاسف شدم خدا به پدرومادر زجر کشیدش صبر عطا کنه خیلی سخته این غم ودرد…😔

  2. ناشناس گفت:

    فقط از خدا می خوام صبرررر بده به پدرو مادرش.اون طفل معصوم که جاش توبهشته

  3. محمد سلیمی گفت:

    سلام خدا رحمتش کنه با خانم فاطمه زهرا محشور بشه خدا صبر بده به خانواده محترمش غم‌آخرشون باشه

  4. زهرا گفت:

    خدا صبر به خانواده محترم صبر بده امیدوارم با فاطمه الزهرا محشور شده باشند

  5. نوید گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون

نظرات